Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Vechta komt eraan

 
Schrijver edward
Gast 
#1 | Geplaatst: 17 mei 2006 14:12 
Beste CX-ers,

In het weekend van 17-18 juni is het weer zover. Ik hoop dit jaar weer van de partij te zijn. Ik ben inmiddels een redelijk trouw bezoeker van dit Duitse evenement, wat te boek staat als het grootste CX-treffen.

Vorig jaar waren er ongeveer 450 CX-en, vooral uit Duitsland, maar ook uit andere landen. Vanuit Belgie en Nederland waren we ook weer sterk vertegenwoordigd. Hier geldt zeker, hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

Er zullen deze maanden nog wel meer oproepen gedaan worden (ook vanuit de CX-club), maar hierbij toch vast een bericht. Arceer dit weekend in je agenda. Als je die-hard bent, maar zeker ook als je als CX-rijder nog nooit op dit aangename en uitstekend georganiseerde CX-festival bent geweest. Je zult verbaasd staan hoe snel je opgenomen wordt in de gemoedelijke CX-familie. De Duitse gastvrijheid kent geen grenzen, voor oude bekenden én voor nieuwe gezichten.

Zo, dat wilde ik even kwijt!
Edward

Schrijver gompie

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 17 mei 2006 14:24 | Aangepast door: gompie 
Vechta heeft een speciaal plaatsje in mijn agenda:
namelijk bij 17 en 18 juni ! (duh...)

Niet voor het een of ander, als je er nog nooit geweest bent is dit ook zonder meer een aanrader!
Het is gezellig en je maakt razendsnel allerlei nieuwe vrienden (Nederlanders en/of buitenlanders)

Gewoon doen - aanrader!

h.g. Dirk (die dit jaar in Vechta gaat zoeken naar zijn lief klein konijntje...)
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 17 mei 2006 20:25 
Ook Engeland zal vertenwoordigd worden dit jaar met een aan tal berjiders. Zelf helaas niet maar je zult vast wat bekende gezichten van onze kant daar tegenkomen.

Veel plezier. Mischien volgend jaar voor mij!

WOuter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver Anoniem
Gast 
#4 | Geplaatst: 18 mei 2006 23:09 
Hoi
Wat kost het weekend ongeveer, dan kan ik namelijk een kleine bereking los laten of het met gaat lukken of niet.
gr vincent

Schrijver vincent650e
Gast 
#5 | Geplaatst: 18 mei 2006 23:18 
sorry

Schrijver coenox

Voorzitter 
#6 | Geplaatst: 19 mei 2006 11:28 | Aangepast door: coenox 
Als je uitgaat van kamperen: overnachting vrijdagnacht en zaterdagnacht + 2 x ontbijt + herinneringsfoto: 15 euro totaal. Voor 1 nacht komt dit op 8 euro. Verder brandstofkosten om er naar toe te gaan. Ongeveer 600 km retour vanuit utrecht = ongeveer 50 euro. Verder wat je ter plaatse eet (er is een snackwagen op het terrein) en drinkt. Overnachting etc is zeker niet onoverkomelijk. Je kunt ook in de jeugdherberg slapen, als er nog plaats is, kost natuurlijk meer.

Ongeveer 40 euro voor 2 overnachtingen in een meerbeddenkamer, ontbijt en inschrijving. 40,50 €
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver gompie

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 29 mei 2006 22:53 | Aangepast door: gompie 
+ € 40,= per avond (voor het bier...)

Als we gaan dan gaan we goed!
Rookworst zonder R is ook worst!

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Vechta komt eraan

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven