Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Onderdelendag Succes!!

 
Schrijver Eldon
Gast 
#1 | Geplaatst: 27 mei 2006 17:48 
Geweldig...

Ik van mijn overtollige spullen af...vriendin een etentje van de opbrengst en een bosje bloemen van antoon.... een hoop ruimte in de schuur en ALLES weg.

Allen bedankt voor de belangstelling.

Vanaf het eerste moment om 9u30 volk. Als eerste het motorblok mee met joost, die later nog wel wat meer spulletjes uitzocht.

Uiteindelijk was de opkomst toch behoorlijk met ongeveer 12 belangstellenden, want ja....je moet er toch voor rijden.

Om half 12 was al het beste spul eruit en toen was er nog maar eentje over die rustig aan het struinen was. Uiteindelijk hebben we de overgebleven spullen ingepakt en heeft hij het meegenomen om thuis verder uit te zoeken.

RUIMTE..... en van de opbrengst een etentje voor mijn vriendin... iedereen blij.

Bedankt mensen!

Eldon.

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 27 mei 2006 20:27 
Eldon en nu een kleine donatie naar de club als je nog wat over houdt
ouwe-jan die graag wat voor de club over heeft
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Eldon
Gast 
#3 | Geplaatst: 27 mei 2006 21:52 
Sorry Ouwe Jan,

Zoals ik in het bericht al zei, was er aan het eind iemand die het restant heeft meegenomen.

Dit had ook iemand voor de club kunnen zijn, maar die persoon diende zich niet aan; misschien had je zelf de "clubvertegenwoordiger" kunnen zijn?.

Het meeste was ook al gewoon voor de weggeef, dus ik denk dat de club niets tekort is gedaan met de gratis onderdelen.

Eldon, die het etentje voor zijn vriendin met "de fooienpot" heeft bekostigd.

Alle positievelingen... nogmaals bedankt en veel plezier ervan.

Schrijver kostwinder
Gast 
#4 | Geplaatst: 28 mei 2006 01:27 
Hallo Eldon,

Het is fijn om te vernemen dat jij mijn aanwezigheid als positief hebt ervaren!
Ik dacht dat ik mij had voorgesteld, maar dat ben ik dan zeker in de drukte (...) vergeten.
Zoals je ziet ben ik heelhuids met de spullen thuisgekomen, zij het onder protest van mijn auto.
Hij had duidelijk veel moeite met het extra gewicht, getuige het regelmatig gevaarlijk oplopen van de motortemperatuur.
(En nee, het lag NIET aan de temperatuur sensor!)
De onderdelen staan intussen bij mij in de schuur, en nu ga ik mij geestig voorbereiden om alles uit te zoeken.
Bij deze alsnog bedankt voor de koffie (...) en het leuke contact van motorrijders onder elkaar.

Alvast veel fun gewenst met het etentje, en dat het jullie goed moge bekomen.

Groetjes van Koos.
(Reeds enkele jaren rustiek lid van deze CX500 club!)

Schrijver Eldon
Gast 
#5 | Geplaatst: 28 mei 2006 09:51 
Koos,

Etentje was ook gezellig en vooral niet te vergeten....lekker.

Hier in Amersfoort zit een Italiaan, waar mijn vriendin altijd nog eens graag wilde eten.

Dus.. alleen maar een tijd gemeld, vriendin ingeladen en aangenaam verrast door bij de Italiaan weer tot stilstand te komen.

Vervolgens heerlijk gegeten en voldaan weer naar huis gerold.

Eldon

Schrijver coenox

Voorzitter 
#6 | Geplaatst: 28 mei 2006 14:27 
Eldon,

Ik kon er helaas niet bij zijn. Maar.. geweldige actie. Iedereen blij en dat allemaal ook via dit pribord gelopen. Prima.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver edward
Gast 
#7 | Geplaatst: 29 mei 2006 08:16 
Eldon, ik heb met eigen ogen gezien hoe zo ongeveer je hele voortuin vol stond met onderdelen. Fijn dat je hier van verlost bent.

Edward (die Koos succes wenst met uitzoeken en die bovendien benieuwd is wat Floris met zijn nieuwe waterpijpje gaat doen)

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 29 mei 2006 08:30 
Beste Allemaal,

Ook ik vond het leuk om bij Eldon in de voortuin rond te struinen! Ik heb hem niet van onderdelen verlost, ik vond er niets van mijn gading bij. Maar de koffie was prima, het weer droog en de gasten gezellig. Eldon bedankt en tot een volgende bijeenkomst?

Groet Erik (die zich afvraagd of Edward nog een tent gevonden heeft in Hoevelaken.)
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver edward
Gast 
#9 | Geplaatst: 29 mei 2006 10:46 
Jawel, bij Hoevelaken linksaf, precies zoals je zei. Ik heb een heel klein langwerpig tentje (zeg maar een uit de kluiten gewassen slaapzak) en een benzinebrander (loodvrij) gekocht. Beiden van Coleman. En met deze aankoop is mijn vakantievoorpret definitief begonnen (ik ga met de motor naar Spanje).

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 29 mei 2006 13:36 
Met welke ga je naar Spanje?

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver edward
Gast 
#11 | Geplaatst: 29 mei 2006 16:34 
Met de Electra. Ik heb geen echt reisplan, ik rij gewoon van camping naar camping naar het zuiden en terug. Heb ik 5 jaar terug ook met de CX gedaan, toen 6 weken in Italie, Frankrijk, Spanje en Portugal rondgetoerd. Pak 'm beet 11.000 probleemloze km. Nu kom ik denk ik nog niet op de helft, maar met een ouwe Harley lijkt me dat een aardige opgave. Je vraagt het vast niet voor niets. Vooral in de bergen gedroeg mij C zich destijds uitermate goed, zowel qua bochten als qua compressie. Ik hoop nu op een probleemloze vakantie, maar in haarspeldbochten gaat het vast niet zo soepel als ik gewend ben.

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 29 mei 2006 19:57 
Hoi Edward,

Het lijkt mij een schitterende vakantie worden voor jou! Heel veel succes met de tocht! Zelf ga ik in elk geval met mijn dochters een week kamperen. Dat wordt niet zo'n grote afstand. Mischien houden ze dat wel vol maar wij ruilen de kinderen altijd halvewege de de week om zodat ze allebei een halve week met mij weg zijn. Kijk voor m'n verslagen maar eens op :
http://home.hetnet.nl/~gerbincontrol/tours.htm

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Onderdelendag Succes!!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven