Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Vechta, afspraken en vragen HIER

 
 
Pagina  Pagina 1 van 5:  1  2  3  4  5  Volgende »

Schrijver gompie

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 29 mei 2006 23:12 | Aangepast door: gompie 
Afgezien van enige Einzelgänger, klonteren veel CX'ers samen als grote ritten gereden gaan worden.
Dit is een mooie gelegenheid om e.e.a. af te spreken (om dubbele afspraken en fouten te voorkomen)

Zoek je iemand om mee op te rijden, schrijf dan hieronder je vraag of zeg: "Ik ben dan en dan om zo laat daar en daar..."

Ik weet in ieder geval dat ik (waarschijnlijk) op zaterdagochtend ga rijden, ik denk via de onderkant van het IJsselmeer (vanwege de muggen op de dijk), via Amsterdam dus.

en dan?
Er zijn 6 "Joosten" bij de club, misschien dat zij het weten? :-)

Lees trouwens daags tevoren dit nog even door om fout gemaakte afspraken te voorkomen.
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver jandielissen
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 29 mei 2006 23:25 
Geplaatst: Mei 29, 2006 17:33:33
Quote Bewerk

waar kan ik een adres vinden van het vechta treffen
heet de plaats zo in duitsland
ik heb nog wel geen cx 500
inmiddels een cx500e op de kop getikt
maar misschien is het voor mij juist leuk om te gaan kijken
is het in een dag te doen heen en weer vanuit leidschendam
ik hoor graag een reactie

Schrijver gompie

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 29 mei 2006 23:34 
Jan, de plaats heet inderdaad Vechta.
Plattengrondjes staan op "On the Road" (in de banner, onder die mooie rode CX...)
http://www.hondacx500.nl/html/fs_ontheroad.html
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver Frans
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 30 mei 2006 09:12 
Gompie,

Goed idee, vanaf nu is dit het Vechta 2006 topic. Afspreken, vragen en info, ervaringen van vorig jaar: allemaal in dit topic!

Frans

Schrijver MAST

Moderator 
#5 | Geplaatst: 30 mei 2006 11:36 
Hallo Dirk,(en eventuele andere Vechta gangers) ik ben ook van plan om op zaterdagochtend naar Vechta te rijden. Kunnen we ergens afspreken, bv bij de eerste benzinepomp na het knooppunt Hoevelaken op de A1? Heb je enig idee hoe laat je daar zou kunnen zijn?
Ik hoor het wel.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver erikcx
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 30 mei 2006 12:58 
Ha Vechta CX-ers,

Waarschijnlijk ga ik ook, het is nog niet helemaal zeker maar daar heb ik nog even voor.
Ik woon in Zutphen (gelderland), ik neem aan dat er CX-ers redelijk dicht langs mij gaan komen om naar Vechta te gaan. Ik weet niet of er een snelweg route of een 80km-weg route gereden gaat worden, de een is lekker snel de ander wat leuker en ontspannener. Het lijkt mij wel leuk om een ontspannen rit naar een leuk weekeinde te maken. Mischien kunnen we op een parkeerplaats afspreken, mischien zijn er mensen uit het westen die eerst een kopje koffie bij mij willen drinken voordat ze verder rijden naar Vechta.
Laat de ideen maar komen ik volg dit onderwerp wel!
Groet Erik

Schrijver edward
Gast 
#7 | Geplaatst: 30 mei 2006 14:21 
Als weer en werk het toelaten ga ik vrijdag al rijden. In de (late) ochtend, waarschijnlijk met een paar dorpsgenoten. Vanaf Woerden eerst over de snelweg (A12) om bij diverse tankstations eventuele mede-CX-ers op te pikken, daarna (vanaf Arnhem/Zevenaar ofzo) binnendoor. In de buurt van Hengelo kunnen we eventueel ook nog iets afspreken. We rijden lekker op het gemakkie, zodat we rond 4 of 5 uur in Vechta aankomen. Vertrek je op vrijdag en wil je aansluiten, dan kun je hieronder reageren. Wordt de groep te groot, dan gaan we splitsen.

Groet,
Edward

Schrijver startweer
Gast 
#8 | Geplaatst: 30 mei 2006 22:19 
En niet vergeten, bij Hoevelaken linksaf! (lol)

Gea

Schrijver MAST

Moderator 
#9 | Geplaatst: 30 mei 2006 23:19 
Als ik dat doe, kom ik nooit in Vechta!
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver erikcx
Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 31 mei 2006 09:21 
Helaas ik ben verhinderd! ik heb een ander feest (waar maar een cx zal zijn -die van mij-)

Veelplezier allemaal! maak wat foto's voor op deze site zodat iedereen alsnog mee kan genietten!

Groeten Erik

Schrijver Anoniem
Gast 
#11 | Geplaatst: 2 juni 2006 23:27 
hallo allemaal,
ik wil ook weer naar vechta maar vorig jaar waren er verzamelpunten?? wie was er vorigf jaar bij, en gaat dit jaar weer?? ik wil wel met de groep weer meerijden...
groetjes werner

Schrijver Haapee
Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 4 juni 2006 22:55 
Heb ook al vrij genomen op de vrijdag, dus wil graag gezellig in 'n groep meerijden. Moet nog wel ff andere kuip en kofferset monteren. Heeft er nog iemand een Krauser sleuteltje nummer 512 over? Koffers zitten op slot, maar helaas geen passende sleuteltjes er bij. Ben bezig met nieuwe te bestellen, maar die komen mischien niet op tijd, dus daarom oproep.

Groeten, Henk
Veel dingen in het leven zijn zo eenvoudig, dat veel mensen er moeite mee hebben.....

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 5 juni 2006 11:43 
ik zal eens kijken of ik vrij kan krijgen en anders moet ik vrijdags rond 17:30 aanrijden. voor mij wordt dat dan via gelsenkirchen rijden en daarna richting vechta(hamburg) maar ik zie wel en laat het terzijnertijd wel weten
groetjes cosmar (die net terug is van een motorloze vakantie :( )
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver de dijk
Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 5 juni 2006 20:54 
Beste Vechtagangers,ik kom uit de Zaanstreek en was van plan om vrijdag naar Vechta te gaan en het is wel gezellig om bij een groep aan te sluiten.
Mischien de groep van Edward?
Groet Henk
PS
Hapee vergeet je trekzak niet, want wie weet moeten we weeroptreden

Schrijver MAST

Moderator 
#15 | Geplaatst: 5 juni 2006 22:21 
Hallo, ik heb me bedacht en ga toch vrijdag naar Vechta, mede omdat er op zaterdag ochtend rond 10 uur al een toertocht is. Maar ik kan pas na 18.30 gaan rijden en rij dan over de snelweg A28 en A1 naar Vechta. Ik zie hier wel of er nog mederijders zijn die ook zo laat nog op pad gaan.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Pagina  Pagina 1 van 5:  1  2  3  4  5  Volgende » 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Vechta, afspraken en vragen HIER

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven