Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Vechta, afspraken en vragen HIER

 
 
Pagina  Pagina 5 van 5:  « Vorige  1  2  3  4  5

Schrijver Engeltje

Moderator 
#61 | Geplaatst: 15 juni 2006 17:07 
Terry,

Daar had ik ook al opgekeken. Die site staat ook al tussen mijn favorieten, alleen gisteren zag het er nog wel belovender uit dan vandaag. Maar ja, als het maar droog blijft, is die 18 en 19 graden wel een goede temperatuur om te rijden, anders is het gewoon te warm.

Lieke (tot morgen)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver Engeltje

Moderator 
#62 | Geplaatst: 15 juni 2006 17:17 
Goh, ben ik weer degene die deze topic naar een volgende pagina heeft gebracht....
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver puk
Forum Lid 
#63 | Geplaatst: 15 juni 2006 18:22 
Theo, ik kan pas om 8.45h ten vroegste vertrekken omdat ik morgenvroeg mijn kenteken nog moet afhalen, en kan er pas terecht om 8.30 , ik heb zo'n 1.45h nodig om tot jou te rijden , past dat nog voor jullie??
hopend van wel , groetjes en tot morgen pukkeldepuk
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#64 | Geplaatst: 15 juni 2006 18:27 
Alles staat klaar! Let the games begin, tot morgen.
Het laatste weer vindt je hier.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver edward
Gast 
#65 | Geplaatst: 15 juni 2006 21:37 
Nog een laatste bericht voor late beslissers:

om 9.30 uur verzamelen in Linschoten.
om 10.30 uur verzamelen bij De Haan in Ede.
om 11.30 uur verzamelen bij Safe in Apeldoorn.
om 12.30 uur verzamelen bij MacDonalds in Hengelo (bij de Ikea)

Al wie zin heeft, volge ons

Groet,
Edward

Schrijver sieds

Forum Lid 
#66 | Geplaatst: 16 juni 2006 08:44 | Aangepast door: sieds 
Het laatste weer van vanmorgen geeft aan dat de regen zaterdag erg dicht bij zit:
http://db.eurad.uni-koeln.de/prognose/data/aktuell/trh_cen_1h_movd1.gi f

http://oiswww.eumetsat.int/IDDS-cgi/listImages.pl?m=prod,sa=7,pr=MPEF, c=MPE,se=2

http://www.weeronline.nl/map/vor/euro/n.htm

http://www.wetterzentrale.de/pics/avnpanel1.html

Sieds die zo weg gaat via Emmen (verzamelen bij de dierentuin)
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Engeltje

Moderator 
#67 | Geplaatst: 16 juni 2006 09:20 
Wij gaan nu weg. Bis bald!
Edward
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver tinusaanhetij
Gast 
#68 | Geplaatst: 16 juni 2006 12:54 
Voor wie dit nog leest: Ik vertrek morgenochtend uit Eelde, denk zo rond 11 in vechta te zijn. Wie nog wil aanhaken, graag, m'n nummer is 06-1899 3565. Tot morgen of tot anders SJK. Martin

Schrijver MAST

Moderator 
#69 | Geplaatst: 16 juni 2006 13:31 
Hallo Martin, zorg dat je voor 10 uur in Vechta bent, anders mis je de toerrit met alle CX deelnemers. Tot morgen, Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver tinusaanhetij
Gast 
#70 | Geplaatst: 16 juni 2006 22:26 
Bedankt voor de tip, ik zorg ervoor.
ook tot morgen, martin

Pagina  Pagina 5 van 5:  « Vorige  1  2  3  4  5 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Vechta, afspraken en vragen HIER

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven