Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

SJK

 
Schrijver vincentcx650e
Gast 
#1 | Geplaatst: 31 mei 2006 10:54 
Hoi
Het is een beetje vroeg om het te vagen maar hoeveel kost het weekendje sjk ongeveer?
gr vincent

Schrijver Floris
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 31 mei 2006 12:23 
Richtprijzen SJK (per persoon)
- inschrijving € 3
- inschrijving donateurs en kinderen € 0
- overnachting in een tent € 7 per nacht
- overnachting in de slaapzaal € 10 per nacht
- ontbijt € 5
- barbecue € 11

Bier, wijn, frisdrank etc. betaal je uiteraard extra. De lol en het leuke gezelschap krijg je er gratis bij.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver ron_e_coyote@hondacx 500.n
Gast 
#3 | Geplaatst: 31 mei 2006 14:59 
En wordt er ook rekening gehouden met vegetariërs?

(voordat er mensen zijn die denken dat er nog grappen gemaakt kunnen worden die ik nog níet gehoord heb, néé ik ben geen konijn, maar ik eet ze ook niet.)

Ron.

Schrijver Floris
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 31 mei 2006 16:07 
Jazeker, we kunnen een vegetarische BBQ maaltijd voor je bestellen.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Orm
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 31 mei 2006 17:15 
Zorg dan wel voor genoeg veg-BBQ. Twee jaar geleden had ik die wel besteld, maar bleek door iemand die niet besteld had (bijna) opgegeten te zijn.

Orm. (die nog niet weet of ie er dit jaar wel weer bij is)

Schrijver coenox

Voorzitter 
#6 | Geplaatst: 31 mei 2006 22:50 
Tja, er gaat wel eens iets mis wanneer je een BBQ organiseert voor 70 mensen. Het was toen in ieder geval al beter dan het jaar er voor. We doen im ieder geval ons best om het allemaal weer goed te regelen.

Overigens hebben we een vegetarisch bestuurslid, dus er wordt wel altijd aan gedacht.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 31 mei 2006 23:15 
Niks te klagen over de goede organisatie in SJK. Alles is altijd goed voorbereid en er is voldoende te eten en drinken. Wij kijken er weer naar uit!

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 31 mei 2006 23:37 
Voor mij zal SJK de eerste keer zijn maar ik ZAL er zijn!!

Groet Erik (Die SJK over zich heen laat komen....)
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 1 juni 2006 18:18 
Hoe kan ik, na de ervaring van vorig jaar, er dit jaar niet bij zijn? Alleen de "welkomst onweersbui", de zwaarste van heel 2005, mag wel achterwege blijven. Wel een verhaal voor bij het kampvuur er bij.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver startweer
Gast 
#10 | Geplaatst: 3 juni 2006 22:55 
Die "welkomst onweersbui" van vorig jaar was bijna het leukst, voor knabbel. Hij heeft genoten van voetballen in de regen met Rembrand! Maar wat mij betreft mag het wel droog zijn...

Gea

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 SJK

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven