Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Terug van Machelen

 
Schrijver Floris
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 5 juni 2006 11:33 
Gisteravond moe maar veilig thuisgekomen. De Belgische Toerrit was prima georganiseerd en goed verzorgd. Met bijzonderde dank aan Alain + familie voor de gastvrijheid!
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver ben bons

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 5 juni 2006 12:46 | Aangepast door: ben bons 
Wij kunnen ons hierbij volledig aansluiten het is voor herhaling vatbaar.
Ben en Henny

Schrijver udent

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 5 juni 2006 12:58 
zeer goed georganiseerd, tot zelfs een doekje voor het vizies schoon te maken, en voor ieder een veiligheids hesje.

Ook het eten was er in overvloed,meet zelfs veel fruit erbij, met veel dank aan de familie van Allian, die het toch maar op hun erf allemaal geregeld hebben.

Ook bedankt de andere belgen die meegeholpen hebben natuurlijk.

met de toertocht ook weer eens een ander stukje belgie gezien.


met vr gr Theo.
theo cx ds

Schrijver edward
Gast 
#4 | Geplaatst: 5 juni 2006 13:02 
Het was inderdaad helemaal top, Alain en zijn gezin hebben de Vlaamse gastvrijheid absoluut eer aan gedaan en de regio rondom Brussel was erg gaaf om doorheen te toeren. Perfect voorbereid, geen spatje regen, goed gezelschap, kortom, helemaal geslaagd!! Dit alles maakte onze lange (en mooie) heen en terugrit zeer de moeite waard.

Moe en voldaan,
Edward

Schrijver blondie
Gast 
#5 | Geplaatst: 5 juni 2006 15:07 
Bij deze wilik nog eventjes een dankwoordje richten aan Kristien, de vrouw van Alain die ervoor zorgde dat we niks tekort kwamen, alle dorstigen werden gelaafd en de hongerigen gevoederd!Ook de kidz deden hun best om voor ons vanalles aan te brengen!
Het was daarnaast ook heel fijn om al onze nederladse vrienden terug te zien, zo zie je maar MET of zonder CX, het weerzien is steeds hartelijk
Tot VECHTA..... MET CX hopen we!!
Blondie

Schrijver jost

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 5 juni 2006 16:05 
Hoi beste motormuizen,

Bij deze harstikke bedankt voor het onwijs georganiseerd weekend, op de eerste plaats natuurlijk voor Christien, Alain en kinderen, helemaal toppie! De toertocht was ook te gaaf mooi landschap en leuke dingen gezien, dat is het voordeel als je de motorpoes (wel verzadigbaar heren!)bent. B.v. een Inboedelske(meubelzaak) Kirbyservice( daar hebben wij Joost en ik nog een bijna miskoop aan gedaan gelukkig hebben we 'm terug kunnen geven voordat de servicemeneer kwam) Voor de nietwetende onder ons is een kirby een stofzuiger met teveel toeters en bellen.Kortgezegd 'n ontding dus.Maar goed een jongetje van anderhalf die bijna uit z'n voorzitje van de fiets viel omdat ie ons wilde volgen.enz enz Ik zou er bijna een boek van kunnen schrijven maar goed geen hond die 't leest dan dus ik bespaar me de moeite. Ik voelde me meteen opgenomen in de groep daarvoor hartelijk dank.Ik kijk nu alweer uit naar Vechta tot dan. En dan als laatste liefs van Margrit en groetjes van Joost en Houdoe en bedankt......
Not all those who wander are lost.......................

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 5 juni 2006 16:51 
Lieve motorminnendemotormuizenenmuizinnen !!

Het was weer grandioos, echt op z'n Belgisch met een hoofdletter (volgens het regenboogkleuren boekje).
Kristien en Alain en de koters, geweldig bedankt. Een dag om nooit te vergeten!! En zonder de kredietkaart van Terry, had ik niet eens mee kunnen rijden, Vrienden voor het leven, BEDANKT.
Groetjes van Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 5 juni 2006 18:01 
en ik maar op mijn kasteel zitten en geen motor hier hebben maar wel een paar rossen maar die wouden niet voor de koets
volgend jaar probeer ik er ook bij te zijnbij mijn boezem vriend Alain en vriendin Kristieania
ouwe-jan de oude graaf van horne
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver gompie

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 5 juni 2006 18:49 
Ik baal als een stekker dat ik niet de gelegenheid heb gehad om naar Machelen te kunnen gaan.
De Gezelligheid, de vriendelijke Belgen (en 'ollanders), al die CX'en (al dat bier...)
Ik beloof voor de toekomst beterschap!
Dirk
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver puk
Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 5 juni 2006 20:04 
baal ik effe met je mee gompie, ik was er wel , samen met blondie, we hebben de zaterdag namiddag en avond mogen opsnuiven , maar moesten toch in de late avond huiswaards , wegens verplichtingen, en vond het zeker de moeite waard , enkel jammer van de gemiste overnachting en de rondrit van zondag , maar die schade halen we ruimschoots in , naderhand.
Kristien en Alain,en kroost , nog eens bedankt om PLAGE MACHELEN met alles erop en eraan
puk
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Schrijver coenox

Voorzitter 
#11 | Geplaatst: 5 juni 2006 20:09 
Wij waren behoorlijk moe toen we thuis kwamen, maar ook erg voldaan en tevreden. De ontvangst was fenomenaal in Machelen en de rit was prachtig. Chapeau voor Alain, Kristien en de rest van België, En voor EdwardEdward, onze eigenste TomTom.

Coen en Lieke
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver jorgen
Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 5 juni 2006 20:55 
De West-Vlaamse afvaardiging is ook heelhuids thuisgeraakt, zonder stilvallen! Ook van ons nen dikken merci aan Alain & co. 't Was weer gezellig. En zoals onze voorzitter (Terry Boma) het zei: "niet gewoon een clubje, maar een toffe bende vrienden", dat kunnen wij alleen maar beamen. Aan allen: tot de volgende keer! (Pinksteren 2007?, 't mag natuurlijk altijd vroeger hé.)

Groeten,
Jörgen en Evelyn

Schrijver terry

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 8 juni 2006 00:53 
Heel leuk dat iedereen tevreden is, en daar doen we toch voor. Aardige opkomst terug van onze Nederlandse vrienden waarvoor natuurlijk ook dank.
Alain en Kristien en de twee rakkers bedankt voor de goeie verzorging en hop naar volgend jaar.
Ondertussen nog enkele evenementen.
Noteer alvast, volgend jaar ongeveer dezelfde periode, kamperen bij Boma thuis en toerrit zal Schelde en Durmeland - Oost Vlaanderen zijn.

Groeten en tot snel

Terry

Schrijver lainke
Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 9 juni 2006 00:06 
Vrienden, bedankt voor de zeer positieve reacties.Blijkbaar hebben julie er evenveel van genoten als wij.

groetjes

Kristin,Lientje,Jelle en alain

PS:voor diegenen die foto's genomen hebben, is het mogelijk om ze mij door te mailen
alain.meert@pandora.be[email=][/email]

Schrijver Jan van Wilma

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 11 juni 2006 21:59 
Beetje laat maar ik kan niet achterblijven: familie Lainke: bedankt!! Was dik voor mekaar, gezellig en goed. Ik voel dat de Vlaamse toerritten een " cult" gaan worden, zeker als we volgend jaar bij Boma te gast zijn...

Ik verheug me nu al!

groeten Jan en Wilma,

(de Pan heeft nu overigens wel een kapotte uitlaat, maar wordt gefixt, morgen met de CX van Wilma naar het werk......
Stoker

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Terug van Machelen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ Andre Post ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven