Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Oh!, Wat was het gezelli!!!

 
Schrijver Engeltje

Moderator 
#1 | Geplaatst: 15 juni 2006 17:00 | Aangepast door: Engeltje 
De foto´s van Machelen zijn door Frans geplaatst!! Dank je Frans!

Zo kunnen wij even terugkijken op ons gezellig weekend in Belgie. We hadden goed weer, we hebben ontzettend gelachen en de rit was ook top. Laat het zo ook in Vechta zijn!!

Lieke (met dank aan diegene die de foto´s gemaakt hebben)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver puk
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 15 juni 2006 17:33 
en nu nog wachten op de film !!!!
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Schrijver Engeltje

Moderator 
#3 | Geplaatst: 15 juni 2006 17:48 
Sorry Puk, helemaal vergeten.

Ik heb je inderdaad op sommige foto´s gezien dat je hebt zitten filmen. Je maakt mij (misschien ons wel) nog nieuwsgieriger
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver puk
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 15 juni 2006 18:24 
das voor NA Vechta, en een paar regenbuien.
Zo blijven we steeds iets verwachten hee !!
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Oh!, Wat was het gezelli!!!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven