Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Gaaf, Gaver, Gaafst: Vechta !!!!!

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver Engeltje

Moderator 
#1 | Geplaatst: 18 juni 2006 22:35 | Aangepast door: Engeltje 
Wauw, wat een weekend was het in Vechta. Vooral zaterdag die rit met al die (meer dan) 160 cx-en in 1 lange stoet rondom Vechta. Een slinger van meer dan 2.5 km. Ik kreeg op sommige plekken rillingen op mijn armen wanneer ik die stoet voor en achter mij zag rijden!

Het begon uiteraard, bij binnenkomst: De startfoto. Verder begon het al toen Coen en ik onze "Villa" gingen opzetten. Later het inschrijven met de welkomsschnaps. Ons eerste biertje, het eten, slapen, ontbijt (leek wel of we in de rij van een luxe hotel-ontbijt stonden, zoveel was er), de rit, later die groepsfoto
enz, enz, enz, enz, enz, enz, enz, enz, emz, enz, enz, enz, enz, .....................

Ik kan zo wel doorgaan, maar goed, nu komt over een tijdje ons eigen weekend SJK, en ik verheug me er enorm op. Het zullen niet zoveel motoren zijn, maar ik zal wel mijn vrienden weer terugzien, en dan wordt het weer: enz, enz, enz, enz .....

Er komt vast een uitgebreid verslag en daar zullen de nodige leuke dingen wel in verteld worden, zoals onze hele grote Mascotte Roy. De verjaardagsode aan Joost, die zaterdag 51 jaar geworden is. Enz, enz, enz, enz, enz, enz, enz, ..............

De foto's komen ook vast en dat zal wel meer dan 7 pagina's worden zoals bij Machelen. (ik ga daar immers vanuit, er waren zoveel mannen met die plaatjes aan het schieten waren, dat het niet kan en mag missen dat ze niet op de site geplaatst worden).
Het was gewoon met 1 woord GAAF!!!

Bedankt mensen voor het fijne weekend!

Lieke (die niet meer zonder onze CX-club kan, dus zonder de cx-vrienden)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver puk
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 18 juni 2006 22:59 | Aangepast door: puk 
Puk en Blondie hebben er weinig aan toe te voegen , we zijn net thuis , kapot maar zeer voldaan,de eerste 1000km zitten er nu op voor de gl650, wat een zeer stressie start gaf vanwege de papieren is uitgedraaid op een droom weekend , waarin er zeer veel gebeurde , de verslagen zullen wel binnen druppen , aan diegene die zich aangesproken voelt , ook van onze kant een "" bedankt "" en tot het volgende treffen
( hopelijk dan wel MET lucht in de luchtmatras))
moe en voldaan pukje die zeker nooit de gastvrijheid bij Theo en diane zal vergeten
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Schrijver Michaelr

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 19 juni 2006 07:12 
Ja ik kan niet achterblijven, maar het verslag zal er komen.
Ik heb zelf een top weekeinde gehad, de organisatie heeft werkelijk alles "grundlich" verzorgd.
Ik wil daarom iedereen bedanken die er hebben voor gezorgd dat ik dit heb mee mogen maken, en zal niet de laatste zijn, daarvan ben ik overtuigd.

Ik zal zorgen dat de foto's die gemaakt zijn door mij op de site komen.

Die toerrit was werkelijk gaaf, zoveel motoren, zoveel verschillende mensen, daar zijn geen woorden voor zo perfect als het ging.

Ik weet dat ik wat met dieren heb, eenden op je neus, maar paarden....

Mascottes (Roy) in tanktas of topkoffer,

Snert met worst, ga zo maar door, het was geweldig.

Personen met hun mobiele "villa" ja er moet verschil zijn gelukkig.

Je maakt wat mee in zo'n weekeinde.

SJK zal voor mij ook de eerste keer zijn, en zal er ook veel van verwachten.

Het was werkelijk TOP, tot SJK

Michael
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver gompie

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 19 juni 2006 07:45 | Aangepast door: gompie 
Ik heb genoten van Vechta.
Het was de moeite waard om er een heel jaar naar uit te kijken.

Het enige minpuntje vond ik het moment dat ik die Gorters genever ontdekte, maar de dokter zegt dat ik er geen vreemde neigingen aan over zal houden.

Een hoogtepunt was inderdaad Roy de sleutelhanger, normaal kijk je zo'n hond niet aan maar hier ga je hem toch met hele andere ogen zien.
(door de Gorter?)

De terugreis was (evenals de heenreis) ook een belevenis op zich.
Beussie vond hem zo mooi dat we hem twee maal gereden hebben...

Complimenten voor de organisatie en nu maar hopen dat ons SJK net goed zal worden!
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver antoon

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 19 juni 2006 08:33 
Ik heb hier verder niks meer aan toe te voegen, het was weer een geweldig weekend.De terugreis was ook perfect en dan nog de warme ontvangst bij Theo thuis,geweldig.
Heb heel erg genoten van mijn cx vrienden.
Antoon (tomtom)

Schrijver udent

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 19 juni 2006 10:34 
schitterend, weer veel plezier gehad.
en wie maakt er eigenlijk een verslag??
denk ook even aan ; de speurtocht in de bossen naar Henk (dijkstal?Dijkbos??) zijn stiefel en schoen.
Het enorme geronk van Puk , Beussie of Terry, Ik natuurlijk niet.
De ontzettend gezellige sfeer tussen de motoren die nu bijna niet meer op het veld pastten.En wat dacht je van onze terugreis 350 km !! in 7,5 uur!!.
Voor de vrouwtjes achterop was het wel warm en lang genoeg.
theo cx ds

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 19 juni 2006 10:56 | Aangepast door: Roelof 
In 1 woord: geweldig! Zie hier voor de foto's.
Veel met de Britse MCC-leden opgetrokken, daar deze op de heenweg in Apeldoorn hebben geslapen. Samen naar Vechta gereden. Het American Motorcycle Museum in Raalte was een succes. Jammer dat Edward er niet bij was.
Ik denk dat de 'ronkprijs' toch naar Skippy gaat. Geweldig, zoveel hout als hij in 1 nacht omzaagd!
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver beinhart

Bestuur 
#8 | Geplaatst: 19 juni 2006 11:24 
ik heb ook een gaaf weekend gehad heb genoten het hele weekend het had voor mij nog wel 3 dagen langer mogen duren de terug reis was wel heel lang maar wel mooi. met een tussen stop bij theo wat lekker ( bedankt) groetjes van grietje tot het volgende treffer
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver beinhart

Bestuur 
#9 | Geplaatst: 19 juni 2006 11:25 
ps, roy en ik hebben ook genoten hoor groetjes werner
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver edward
Gast 
#10 | Geplaatst: 19 juni 2006 12:12 
Het weekend was tof, alle ingredienten waren smaakvol, een uitstekende viering van 10 jaar Vechta, met grote complimenten voor Benno, Brandweer en Polizei voor het organiseren van 130 km vrij baan voor bijna 200 CX-en.

De terugreis vond ik erg vermoeiend (combinatie van warmte, slaapgebrek en hoofdpijn). Laatste stuk met Floris voor ons doen erg hard de A1 afgescheurd, lange halen snel thuis, zal ik maar zeggen.

Ik ben vanaf volgende week een tijdje uit het land (o.a. met de Harley naar Spanje). Als ik een PC tref maak ik wel een lijntje. Anders tot ziens in SJK!

Groet,
Edward

Schrijver Boeroe
Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 19 juni 2006 14:35 
Iedereen zegt het al.Wat een gezellige weekend het was.De foto's worden zo snel mogelijk ingeleverd.
Nogmaals iedereen bedankt.

Groetjes,
Magda en Eric

Schrijver MAST

Moderator 
#12 | Geplaatst: 19 juni 2006 15:12 
Helemaal mee eens, het was prachtig! En voor wie niet kan wachten op de " Nederlandse" foto's, Kijk hier voor de foto's van Benno en anderen.
Marcel. (die op zoek gaat naar een nieuwe toerrenteller kabel)
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver blondie
Gast 
#13 | Geplaatst: 19 juni 2006 16:48 
Ik vond het in één woord "GEZELLIG"
zoals altijd, niks anders verwacht,maar toch zoooooo heerlijk iedere keer weer!!
Iedereen terugzien is voor mij telkens HET hoogtepunt en vooral de vriendschapsbanden die telkens sterker worden, daar doen we het toch voor!! Ik ben dan ook dankbaar aan allen die mij dit weekend plezier bezorgden!
Voor ons (puk&ik) was enkel de grond wat aan de harde kant in Vechta, en de druk op bepaalde momenten te hoog (mijn bloedneus onderweg) haha
We zijn veilig en wel terug thuis gekomen na 22uur zondag, na 980km sinds vrijdag op die tuffer, een heerlijke maaltijd bij Theo en Lianne in het naar huis rijden en weerom een heel mooie ervaring rijker! We prijzen ons gelukkige mensen!!
Blondie
Daaaag liever vrienden en tot SJK!!

Schrijver blondie
Gast 
#14 | Geplaatst: 19 juni 2006 16:50 
Theo en wat dat geronk betrefd, ook jij hebt duchtig mee"gezaagd" een vraag hoe er nog zoveel bomen stonden bij het ontwaken!! Haha

Schrijver de dijk
Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 19 juni 2006 18:56 
Hoewel ik normaal gesproken alles aan mijn laars lap, was dat zondagochtend toch even moeilijk. Weg laarzen, nu breekt mijn klomp, maar die had Joost aan. Om lang verhaal kort te maken heb ik dankzij de gezamelijke zoektocht olv Theo mijn laarzen en 1 schoen terug. Bedankt mensen en wat was het weer een grandioos weekend. Gelukkig is zo te lezen iedereen weer veilig thuis. Ik ben nog schor van het l.... en het lachen, Tot in SJK
Groet van Henk

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Gaaf, Gaver, Gaafst: Vechta !!!!!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven