Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Het Sint Jansklooster 2006 praatje!

 
 
Pagina  Pagina 1 van 3:  1  2  3  Volgende »

Schrijver Frans
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 5 juli 2006 09:27 
het is zover: het inschrijfformulier voor het clubweekend in St. Jansklooster staat online! In dit topic kun je erover vragen, afspreken, kletsen.

Frans

Schrijver hejo
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 5 juli 2006 09:41 
ik ga er zeker even heen,het is voor mij maar 15 km rijden schat ik zo,wil dat wel een keer mee maken daar

Schrijver startweer
Gast 
#3 | Geplaatst: 5 juli 2006 09:50 
Nâh! En ik dacht nog wel dat ik het dichtst bij woonde :-) (23 km). Kan ik je een tip geven hejo? Kom vrijdag 'even'. Want als je zaterdagavond pas komt, baal je dat je er niet eerder was :-))
Ik heb er zin in, Knabbel komt ook mee!

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 5 juli 2006 12:55 
Ja en ook ik ga er wezen! 'k Ben m'n tent al aan het inpakken! Kom samen met de buurman, zo kan zowel de CX als het GLspan mee!

Groet Erik. (die er wel wat meer kilometers voor moet vreten!)
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver hejo
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 5 juli 2006 14:57 | Aangepast door: hejo 
ik kom zaterdag maar een paar uurtjes,wou het gewoon even mee maken,mijn gezondheid laat het ook niet toe denk ik, om de heledag aan wezig te zijn,ik wil wel eens wat cxen bij elkaar zien.

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 5 juli 2006 19:09 
hallo lief hebber van de Honda CX en GL motoren kom allen dit jaar naar st-Jansklooster al is het maar Zaterdags er is altijd wat te doen en te beleven
Ouwe-Jan gaat er ook naar toe en wel Drie dagen
Bestuur zet maar je beste beentjes vooruit dan doen de clubleden de rest
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 5 juli 2006 19:42 
Hatsiekidee! Meteen maar ingeschreven. De boot is reeds geboekt en we hebben in ieder geval al 1 ander engels clublid die ook geboekt heeft. Ook deze heb ik maar gelijk ingeschreven. Hopelijk volgen er nog een paar mensen.

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver hejo
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 5 juli 2006 20:11 
moet ik mij in schrijven,als ik alleen overdag even kom,ik kom denk ik met twee personen.en allebij een cx onder de kont

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 5 juli 2006 21:19 
he dat inschrijven doen ze veelste vroeg ik kom wat later thuis van mijn werk en zo kan ik me toch niet meer als eerste aanmelden? en wie heeft daar om half 10 sochtends tijd voor er moet ook nog gewerkt worden.
cosmar (die ook internet op zijn werkplek wil)
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver Floris
Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 5 juli 2006 21:42 
Cosmar: de Belgen hebben ditmaal gewonnen. Terry de Beule was de eerste (gisteravond om 23:52).

Hejo: graag inschrijven, ook als je alleen zaterdag komt. Je betaalt dan slechts inschrijvingskosten €3 (tenzij je donateur bent, dan is inschrijving gratis). Voor ieder persoon een apart inschrijvingsformulier invullen svp.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver hejo
Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 5 juli 2006 22:18 
moet ik van te voren geld over maken,of kan ik gewoon die zaterdag betalen

Schrijver startweer
Gast 
#12 | Geplaatst: 5 juli 2006 22:58 
Hejo, alles wordt ter plekke afgerekend: niets vooraf overmaken.
Groet,
Gea

Schrijver hejo
Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 6 juli 2006 05:24 
nou heb me aan gemelt,voor twee personen,we gaan van uit meppel naar SJK best wel een eind rijden -:)

Schrijver edho
Gast 
#14 | Geplaatst: 6 juli 2006 12:13 
Waar ligt SJK eigenlijk, kan iemand daar een postcode van posten. Dan kan ik de amwb routeplanner er even oploslaten.

Schrijver hejo
Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 6 juli 2006 12:20 
negeer de borden Sint Jansklooster want de camping ligt buiten het dorp
volg de N331 tussen Zwartsluis en Vollenhove
let op de bordjes 'Dutch CX-V Club' en sla af bij kilometerpaal 21,9
na 200 meter zie je de camping vanzelf liggen

Pagina  Pagina 1 van 3:  1  2  3  Volgende » 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Het Sint Jansklooster 2006 praatje!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven