Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Het Sint Jansklooster 2006 praatje!

 
 
Pagina  Pagina 2 van 3:  « Vorige  1  2  3  Volgende »

Schrijver MAST

Moderator 
#16 | Geplaatst: 6 juli 2006 12:27 
Camping de Kamper Erve, Kadoelen 9 8326 BA SINT JANSKLOOSTER, dit is volgens mij het adres.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Orm
Forum Lid 
#17 | Geplaatst: 6 juli 2006 15:28 
Helaas zit ik dan in Frankrijk en kan dus niet aanwezig zijn.

Allemaal een heel gezellig SJK gewenst met mooi weer.

Orm.
(Die zijn vakantie volgend jaar NIET tijdens SJK gaat houden)

Schrijver terry

Forum Lid 
#18 | Geplaatst: 6 juli 2006 19:33 
Aan Cosmar...
wij hebben dan ook de beste wielrenners hier

Geklopt op de streep

Tot in SJK waar ik waarshijnlijk niet de eerste zal zijn

Terry

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#19 | Geplaatst: 6 juli 2006 21:09 
ik heb mijn vakantie gepland vanaf sjk dus misschien ben ik dan wel de eerste daar (afgezien van de onovertroffen vrijwilligers).
cosmar (die zijn motor vast warm laat draaien)
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver edho
Gast 
#20 | Geplaatst: 6 juli 2006 23:21 
In die nieuwsbrief die ik kreeg snap ik die overnachtings adressen in Den Oever niet zo erg. Kan iemand dit toelichten? Het licht wel erg ver van SJK....

Schrijver startweer
Gast 
#21 | Geplaatst: 6 juli 2006 23:33 
Die overnachtings adressen zijn nog van de tulpenrit, eerder dit jaar. Frans heeft zich vergist, hij heeft het ook erg druk. Voor Sjk heb je de mogelijkheid om te overnachten in een tent of in een slaapzaal op het terrein. Als je ergens anders gaat slapen, mis je de helft van de pret (en al het gesnurk!).

Groetjes,
Gea

Schrijver Frans
Forum Lid 
#22 | Geplaatst: 7 juli 2006 09:23 
Hoi Edho (en de rest)
Inderdaad is er een fou in de nieuwsbrief geslopen! In de linkerkolom staan abusievelijk de adressen van een voorgaande rit. (Zie ook in de nieuwsrubriek homepage)

Hier kun je de goede versie nalezen

Excuus, en tot dan!
Frans

Schrijver lainke
Forum Lid 
#23 | Geplaatst: 21 juli 2006 23:40 
Ik zal er dit jaar ook kunnen bij zijn.
Terry we spreken wel af wanneer we vertrekken zekerst

Alain

Schrijver blondie
Forum Lid 
#24 | Geplaatst: 25 juli 2006 18:21 
Dag beste vrienden, ik kan u met vreugde & trots melden dat mijn silverwing rijklaar is,(motorisch en carroserie dankzij de goede zorgen van puk) ikzelf hier en daar in de weg gelopen, en ondertussen het zadel opnieuw bekleed, nu heeft hij zijn eerste mijlen hier in Limburg al achter de rug en kijk ik er enorm naar uit om naar SJK te komen tufferen!!
Enkel nog wat zenuwslopend afwachten op mijn geldig inschrijvingsbewijs die er al twee maand geleden moest zijn geweest, en we zijn klaar voor mijn eerste grote rit!
Zonder tegenbericht, tot SJK!!
Groetjes, blondie

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#25 | Geplaatst: 8 aug. 2006 22:56 
Als ik zaterdag met de bbq kom, dus rond 18.00 uur, moet ik dan nog eerst mijn tentje opzetten, of moet dat om 03.00 uur, eigenlijk zou ik wel een plekje op de slaapzaal willen voor die ene nacht..........Wat denkt de direktie hiervan?
Met CX groeten van , ja van die.....
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver udent

Forum Lid 
#26 | Geplaatst: 11 aug. 2006 21:42 
Cosmar, vanuit Boekel, om 9.00 uur vetrek , Als je meerijdt , laat dan even weten, groeten Theo.,
theo cx ds

Schrijver beinhart

Bestuur 
#27 | Geplaatst: 12 aug. 2006 10:01 
grietje en ikke komen ook,
maar wel op een vreemde fiets. anders kunnen we de koffertjes voor hans niet mee terugnemen, geen probleem ik zorg dat niemand ziet dat het een "andere fiets" is !!! (plak gewoon alle logo's af, haha) roy is natuurlijk ook erbij, daar heb ik al voor gezorgd dat ie ook meekan!
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver antoon

Forum Lid 
#28 | Geplaatst: 13 aug. 2006 09:07 
Theo,
Ik ben ook van de partij om 9.00 uur.
bel nog wel!
groet Antoon.

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#29 | Geplaatst: 13 aug. 2006 14:40 
Mijn vakantie begint vrijdag dus ik zorg dat ik vrijdag om 9.00 uur in boekel sta.
cosmar (die zo geen extra post hoeft te plaatsen)
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver Floris
Forum Lid 
#30 | Geplaatst: 17 aug. 2006 10:28 
Ik vertrek over een paar uurtjes richting SJK om kamp te maken. We hebben een flinke partytent gehuurd en we laten ons niet kisten door de weersvoorspelling. Tot morgen!
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Pagina  Pagina 2 van 3:  « Vorige  1  2  3  Volgende » 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Het Sint Jansklooster 2006 praatje!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ Yoan ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven