Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Het Sint Jansklooster 2006 praatje!

 
 
Pagina  Pagina 3 van 3:  « Vorige  1  2  3

Schrijver Engeltje

Moderator 
#31 | Geplaatst: 17 aug. 2006 11:06 
Nog een kopje koffie en dan vertrekken wij ook naar SJK. We hebben een aanhangwagen vol met spullen voor SJK en onze eigen campingspullen. Onze villa hebben we voor de 'normale' vakantie ingeruild voor ons 3e verblijf het 'Chateau'.

Coen houdt, voor de thuisblijvers, een verslag bij. Dit kan iedereen volgen op "Coen's Toerjournaal" .
Dit kan je vinden (voor degene die het nog niet weten) via het kopje "On the Road".

Ik heb er zin in!!! Degene die komen tot vanavond, morgen of zaterdag,

Lieke
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#32 | Geplaatst: 17 aug. 2006 12:26 
Vanavond (donderdag) alvast inpakken! De aanhanger (PAv) gaat achter de GL-zijspan met nog veel meer rommel in de bak. De CX gaat ook mee, vandaar dat ik samen met de buurman naar SJK kom. We wisselen zo nu en dan af zodat ook hij met het zijspan kan leren rijden. We hopen rond 3 uur te vertrekken en rustig aan lekker binnendoor naar SJK te rijden.

Tot morgen avond
Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Anoniem
Gast 
#33 | Geplaatst: 17 aug. 2006 12:47 
Helaas, ik moet bij deze afzeggen. Ik heb een wat lastige blessure die mottorijden lastig maakt (gevoelloze handen) en heb wat andere drukke dingen. En ook een nieuwe vriendin, ja, dat scheelt ook :-) Maar die gaat lessen en komt volgend jaar ook mee..
Ik wens jullie veel plezier en een regenloos, grenzeloos zorgenloos mooi CX weekend.
Groetjes
Ray (die wel de weblog van Coen gaat lezen)

Schrijver startweer
Gast 
#34 | Geplaatst: 17 aug. 2006 13:40 
Verdorie! Gompie niet aanwezig, Ray komt niet.... De rest komt toch zeker wel??? We zijn toch niet bang voor de regen???

Ik heb 'Harry' al bepakt. Nog even omkleden, de kat vangen en dan gaan Knabbel en ik (Babbel komt óók al niet!)

En ja, ik heb er veel zin in!

Gea

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#35 | Geplaatst: 18 aug. 2006 17:16 
Morgen pas, jongens en meisjes,

Vanavond heb ik nog een paar dingen te regelen.

Morgen gaan we (de CX en ik) indien de weergoden ons niet al te onvriendleijk gezindt zijn, vroeg naar SJk. Via de binnenwegen, en dat zal best wat worden. Ik heb een fraaie route gevonden, om de snelwegen heen. Haastige spoed en zo.

En weet je waar ik me nou echt zenuwe over maak ?

Dat mijn CX wordt bekeken, en dan huiverend wordt opgemerkt : dat je daar nou nogop durft te rijden....

Harmony,
Hans.
( die toch erg benieuwd naar het treffen is )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver tinusaanhetij
Gast 
#36 | Geplaatst: 21 aug. 2006 12:56 
Ik had graag willen gaan maar SJK was zoals vaker in het staartje van de zomervakantie gepland. Organisatie, kan het niet twee weekjes later?
Martin

Pagina  Pagina 3 van 3:  « Vorige  1  2  3 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Het Sint Jansklooster 2006 praatje!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven