Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Weer thuis uit SJK

 
 
Pagina  Pagina 1 van 3:  1  2  3  Volgende »

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 20 aug. 2006 14:30 
Hoi Alle SJK gangers,

Rond half een waren wij weer terug in Nijkerk na een goede maar natte terug reis. Vanaf SJK zijn we (Guido, Edward en Erik) binnendoor terug gereden naar huis. net voor Harderwijk ging de kraan open en is niet weer dicht gegaan voor we thuis (in Nijkerk) waren. Bij Harderwijk is Edward de snelweg op gegaan om zo sneller thuis te zijn. Wij vonden het een erg geslaagd weekend met heeel mooi weer!

Groet aan iedereen
Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver ben bons

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 20 aug. 2006 15:38 
Heee Luitjes,
Ook wij zijn goed thuis gekomen na dit goede weekeind en nog droog thuis gekomen ook om 15.00.
Organisatie van harte bedankt voor deze kei gave dagen.

Ben en Henny
(ik heb toch weer even kunnen oefenen in langzaam rijden met die sterke tegen wind)

Schrijver beussie
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 20 aug. 2006 15:59 
hallo allemaal ook Henk en de Beussie`s plus Ouwe Jan zijn weer goed en heelhuids thuisgekomen Ouwe Jan werd in het Friese land wel zowat van de sokken(lees Motor) gereden door een dolle Fries maar het liep gelukkig goed af dank zij de vooruitziende blik van Ouwe Jan. Klein beetje regen gehad maar dat mocht geen naam hebben

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 20 aug. 2006 16:09 
Hallo allemaal,
Ben al druk met de kinderen aan het spelen, zodat moeders even rust kan nemen.
Dat het toch zo snel voorbij gaat. Kan het volgend jaar geen midweek worden? Iedereen bedankt voor dit geweldige weekend!
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver sieds

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 20 aug. 2006 16:35 | Aangepast door: sieds 
Ook ik ben door de regen goed aangekomen. Die dolle Fries was ik gelukkig niet Ouwe Jan maar ja dat heb je met die afstammelingen van de Vikingen. Prachtig weekend met mooi weer en een leuke ploeg mensen. Leuk om als vrijwilliger mee te werken.
Theo bedankt voor de tip van de Partytenten, zijn inderdaad hetzelfde en nogal goedkoper. http://www.vancranenbroek.nl/ Ik ga een aanschaffen voor de buurtvereniging.
Volgend jaar beloof ik op een CX te komen.
Groeten uit Grou
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver amsilverwing

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 20 aug. 2006 17:09 
Hallo, allemaal ook ik ben weer om 12 00 uur aan gekomen in Den Helder.
Heel veel regen gehad onderweg het kwam met bakken uit de lucht vallen.
Verder even bijgekomen op de bank wand dat had het lichaam wel even nodig.

Bedankt voor alles en de gezelligheid.
Gr Andre.
donateur 2022
https://amsilverwing.webnode.nl/

Schrijver Boeroe
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 20 aug. 2006 17:28 
Hallo Mensen,
Wij uit Eindhoven zijn ook veilig thuis gekomen .
Alleen onderweg een behoorlijke bui gehad.
Daarna was het droog tot de motor in de garage stond,toen begon het hier te regennen.
Bij deze de vrijwilligers en het bestuur bedank voor de geweldige weekend.

Groetjes,
Magda en Eric

Schrijver gilbert
Gast 
#8 | Geplaatst: 20 aug. 2006 17:54 
Hallo Allemaal. Ook ik ben heelhuids thuisgekomen ( versnellingspook is blijven hangen Jan !)10:30 vertrokken en om 12:45 al thuis.Heerlijk douchen en lekker op de bank liggen slapen. Gelukkig heb ik het heel de route ( 200km) droog gehouden maar werd wel bijna van de motor gewaaid.

bestuur en vrijwilligers, 100x bedankt voor dit weekend .Ik heb er van genoten.

Schrijver beinhart

Bestuur 
#9 | Geplaatst: 20 aug. 2006 18:04 
hallo allemaal

werner& grietje en roy zijn ook weer thuis. en nat en winderig terug reis
bedankt voor het mooie en gaaf weekend even in tilburg nog op de koffie geweest, om 18uur thuis. nu 1st rex en wopke halen, dan ook douchen!

ps piet bedankt voor de rijles en lieke bedankt voor de slaapzak.
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver antoon

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 20 aug. 2006 18:24 | Aangepast door: antoon 
Hallo allemaal,Ben goed thuis gekomen en ook nog redelijk droog,onderweg een paar kleine buitjes maar alles bij alles viel het wel mee,Het was weer een geweldig gezellig weekeinde.
Bedankt aan de organisatie en aan alle vrijwillegers,TOPPIE.
Groetjes Antoon.

Schrijver puk
Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 20 aug. 2006 18:35 | Aangepast door: puk 
ook van de belgische kant net aangekomen zo rond 18.00h alles verliep prima , zelfs in de stromende regen onderweg , en ik moet zeggen dat blondie onder alle omstandigheden zeer kranig gehouden heeft en lootste haar silver probleemloos door het verkeer ; dat ze zeiknat was deerde haar zelfs niet ( ze wordt nog een echte), ook van ons een zeer grote bedankt aan de organisatie, het was een pracht weekend
groetjes Blondie & puk
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Schrijver voeter
Gast 
#12 | Geplaatst: 20 aug. 2006 18:51 | Aangepast door: voeter 
Hier ook nog even een berichtje uit Hellevoetsluis, ook wij zij weer goed aangekomen. Wel veel regen en een enorme plensbui bij Rotterdam. Het was een fantastisch weekend. Organisatie en vrijwilligers hartelijk dank voor alles.
Groeten Ron (en Joost)

Schrijver udent

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 20 aug. 2006 19:25 
Gelukkig dat er weer vele heelhuids thuis gekomen zijn.Ook ik en Dianne zijn om 16.45 thuis gekomen, eindelijk hebik mijn motorjas en broek eens kunnen testen op waterdichthied, nou , dat hield lang vol, maar thuis toch overal flink doorgelekt.Maar de Cx650E maakt het niet uit, die reed lekker door. Na het wachten op cataraar, om die nog af te handelen, zijn we om 13.15 uur weggereden , in de regen, naar Gea , en daar nog spullen afgegeven,en een lekker bakkie koffie, op naar huis.
het wekensd was , vonden wij zeer geslaagd, en dat vooral door de leuke contacten met iedereen. Het was zeer gezellig. Mede door de steeds grotere groep vrijwilligers, was het allemaal super vlot verlopen.

Met vr gr Theo v Uden.
theo cx ds

Schrijver blondie
Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 20 aug. 2006 19:42 
Dag beste vrienden, inderdaad verregend vanaf de eerste mijl zo erg zelfs dat bij de eerste stop bleek dat onze laarzen vijvertjes geworden waren, zelfs onweer was erbij, water genoeg, ik zou zeggen, dat ik mijn doop goed heb doorstaan!Hahaha..... Puk heeft genoten, ik heb genoten, het word steeds méér een echte famillie waarbij ik me dankzij mijn eigen silver ook heel erg bij thuisvoel, zo erg zelfs dat ik na 30 mijlen op de teller toch nog eventje terug wou om van Koen en Lieke die ik vergeten dag had te zeggen op gepaste wijze afscheid te nemen!!
ECHT WAAR, vraag maar na!
Groetjes aan allen die er waren en die het voor ons ook zo fijn hebben gemaakt!
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag

Schrijver Floris
Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 20 aug. 2006 19:57 
Ook ik ben heelhuids thuisgekomen na een natte rit. Gelukkig hebben we tijdens het weekend mazzel gehad met het weer. Met veel dank aan de vrijwilligers, want zonder hun inzet zou een clubweekend niet mogelijk zijn.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Pagina  Pagina 1 van 3:  1  2  3  Volgende » 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Weer thuis uit SJK

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven