Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Weer thuis uit SJK

 
 
Pagina  Pagina 3 van 3:  « Vorige  1  2  3

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#31 | Geplaatst: 21 aug. 2006 22:23 
Ht was weer een fantastisch treffen! wedermo waanzinnig goed georganiseerd! Mijn dank gaat uit naar het bestuur en alle vrijwiligers die dit hebben mogelijk gemaakt. De rit terug naar Haarlem Zondag was erg vochtig en de reis terug naar huis vandag erg vermoeiend maar we hebben het erg naar onze zin gehad.

Groetjes,

Wouter & pauline
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#32 | Geplaatst: 22 aug. 2006 08:42 
Hoi Allemaal,

Voor de mensen die de maandagavondchat gemist hebben, gisteravond heb ik mijn SJK verhaal afgerond. je kan het lezen op mijn site www.vanengelenhoven.net of rechtstreeks op http://home.hetnet.nl/~gerbincontrol/tours.htm
Veel leesplezier!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver puk
Forum Lid 
#33 | Geplaatst: 22 aug. 2006 18:19 
mooi gedaan erik1 en ka nsteeds na gelezen worden, zeker ook voor diegene die er niet konden zijn , is het steeds fijn een verslagje te kunnen raadplegen
greets Puk
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Schrijver udent

Forum Lid 
#34 | Geplaatst: 22 aug. 2006 23:03 
Prachtig erik, leuk dat je dat zo allemaal erop zet, leren we de CXers nog beter kennen, gr theo,
theo cx ds

Schrijver Michaelr

Forum Lid 
#35 | Geplaatst: 23 aug. 2006 08:39 
Foto's komen eraan, stuur ik mee met Lieke.

groetjes Michael
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#36 | Geplaatst: 23 aug. 2006 09:08 
Als ik nog wat tijd over heb zal ik al mijn foto's er op zetten.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Floris
Forum Lid 
#37 | Geplaatst: 23 aug. 2006 13:26 
Graag jullie foto's opsturen naar frans@hondacx500.com
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#38 | Geplaatst: 23 aug. 2006 15:43 
In klein of groot formaat
ouwe-jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#39 | Geplaatst: 25 aug. 2006 23:42 
http://members.chello.nl/r.veldhuis6/StJans2006.htm
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver edho
Gast 
#40 | Geplaatst: 27 aug. 2006 01:35 
Ben toch wel benieuwd wanneer de foto's online komen van SJK?

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#41 | Geplaatst: 27 aug. 2006 15:04 
Hoi Allemaal,

Mooie foto's Roelof!! nou ff afwachten waneer alles online komt op de CX site!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#42 | Geplaatst: 31 aug. 2006 21:59 
De foto's zijn klaar!!!

Met dank aan onze webmaster en Gilbert voor het sfeerverslag.

Roelof.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#43 | Geplaatst: 18 sept. 2006 17:52 
Hoi Allemaal,

Helaas zijn de entree foto's nog niet op de website, zou het erg leuk vinden als die nog komen!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Engeltje

Moderator 
#44 | Geplaatst: 18 sept. 2006 22:53 
De entreefoto's komen er aan. Ik heb ze van Michael gekregen, alleen er waren problemen met het lezen van de foto's van de cd.

Ik heb de foto's op mijn hdd staan en zal ze deze week naar Frans versturen, alleen het zijn maar 88 foto's en dat kost tijd, maar ze komen eraan.

Lieke
(die naar het kijken van de foto's verheugt op volgend jaar SJK).
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Pagina  Pagina 3 van 3:  « Vorige  1  2  3 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Weer thuis uit SJK

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven