Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

toertocht

 
Schrijver antoon

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 11 sept. 2006 17:53 | Aangepast door: antoon 
Zijn er nog cxers en glers die Zondag 17 sept. een toertocht mee willen rijden in Boxtel.Verzamelen bij cafe Den Boer CORPUS 2, Om 10 uur vertrek 11 uur.Is altijd super verzorgd!Misschien tot Zondag.
Gr.Antoon.

Schrijver puk
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 11 sept. 2006 18:03 | Aangepast door: puk 
als het weer een beetje meezit zijn we ook van de partij
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 11 sept. 2006 18:25 
Ik ben ook van de party dan zie ik jullie in boxtel
cosmar
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver beussie
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 11 sept. 2006 20:38 
Antoon ben dan een toertocht aan het afwerken van de KJMV in Groot Ammers dus helaas ben al bezet en was ook van plan om de 23e naar Woerden te gaan naar de veteranendag.
Groet Beussie

Schrijver udent

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 11 sept. 2006 22:50 
ik heb wat in de familie,maar op zondag 24 sept , Antoon, hebben we de gravers staan in Duitsland.
Heb je daar nog zin in? zo ja , nog meer gegadigden?moeten we dat op site beter uitleggen?

Gr theo.
theo cx ds

Schrijver jost

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 12 sept. 2006 10:22 
Vertel, vertel!!
As zondag kan ik helaas niet, maar de 24e wel.Ben benieuwd wat er bij onze oosterburen is.
gr. Joost
Not all those who wander are lost.......................

Schrijver antoon

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 12 sept. 2006 18:29 
Hallo theo,Ik ben zeker van de partij,hoor nog wel waar en hoe laat etc.
Groet Antoon.

Schrijver udent

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 12 sept. 2006 20:05 
Antoon, joost, 24 september is de laatste zondag , dat je de kolengravers kunt bezichtigen dit jaar, in de bruinkoolmijen, bij Bergheim, zon 150 km vauit boekel , bij venlo de grens over.
Je kunt dan gratis in een bus stappen en wordt 1.5 uur rondgereden door de groeven, die wel 400 meter diep kunnen zijn,
De gravers zie je dan met eigen ogen, en als we geluk hebben, werken ze ook nog, maar meestal hebben ze wel een buffer van bruinkool, zodat er zondag niet gegraven wordt, maar het is toch een inmens groot spektakel.
Gaan we dit nog op de site zetten antoon>??
het weer moet wel redelijk zijn, met veel regen is het niet mooi, en ook slecht rijden.
voorstel: 9.00 uur koffie in Boekel, rijden naar Bergheim, iets eten en de zaak daar bekijken, en op het gemakkje terug,.

Gr Theo.
theo cx ds

Schrijver antoon

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 13 sept. 2006 08:11 | Aangepast door: antoon 
Theo,Wat mij betreft akkoord.
Gr.Antoon.

Schrijver puk
Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 13 sept. 2006 18:07 
als het lukt theo zijn we er ook bij, je had het al eens voorgesteld maar konden toen niet , ik zou het echt eens willen zien , we laten nog iets weten ,
maar eerst naar Antoon zijn tref
greets Puk
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Schrijver startweer
Gast 
#11 | Geplaatst: 13 sept. 2006 23:31 
Antoon, wat is dat zondag? Is het een clubrit ergens van? Of heb jij het zelf georganiseerd? Heb je misschien een website met meer info?

Groetjes,
Gea

Schrijver antoon

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 14 sept. 2006 10:31 
Hallo Gea,Zondag is het gewoon een toertocht,Deze start op de Corpus in Boxtel,Vrij voor iedereen verder geen verplichtingen 130 km,Koffie en soep gratis!Hetis de motorclub die dit organizeerd. misschien tot zondag.
Groetjes Antoon.

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 toertocht

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven