Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Solo rit naar Stuttgart v.v.

 
Schrijver Roelof

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 18 sept. 2006 22:55 
Het was een fantastisch GL-weekend voor mij! Afgelopen vrijdag ben ik 's ochtends op m'n GL vanuit Apeldoorn naar Stuttgart gereden, om vervolgens op zaterdagmiddag weer naar Apeldoorn te gaan.

Doel v/d rit was een ontmoeting met ons buitenlandlid Hirofumi Minamoto, welke tijdelijk op de Universiteit Stuttgart verblijft. Ondanks het korte bezoek was het toch zeer geslaagd. Vrijdags naar de binnenstad geweest en zaterdags het nieuwe Mercedes-Benz Museum bezocht (zeer de moeite waard!).

Totaal 14 uur reizen, 1175 km. Autobahn afgelegd! Wel een beetje saai, konstant 130 km/h danwel 6000 tpm. Bij deze rijstijl moest ik steeds na 310 gereden kilometers, de reservevoorraad benzine aanspreken, zodat ik mijn pauzes op elke 150 km. had ingedeeld. Verbruik was 1:21(!) en geen druppel motorolie. De Silverwing heeft ook niet één werkslag overgeslagen.

Groeten, Roelof.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver gompie

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 19 sept. 2006 00:33 
Met zo'n prestatie zou je (mits tevoren aangemeld) lid kunnen worden van de IBA! (http://www.ironbutt.com)
Misschien de volgende keer?

h.g. Dirk (die ondanks de ietwas saaie rit jaloers op je is...)
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver edward
Gast 
#3 | Geplaatst: 19 sept. 2006 09:43 
Lang leve Roelof, onze buitenland correspondent. We hebben ook nog leden in Zuid-Afrika en Colombia, wanneer ga je daar op bezoek? Ik verzeker je, dat zullen heel wat minder saaie kilometers zijn ;-)

Groet,
Edward

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 19 sept. 2006 22:19 
Ik zit ernstig na te denken om een keer naar Japan te gaan. Heeft iemand nog een leuke route liggen?
Zouden ze op Schiphol m'n GL als handbagage accepteren? Of moet ik 'm inkratten en per 'Van Gendt en Loos' alvast vooruit sturen?
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Solo rit naar Stuttgart v.v.

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 1 [ Paulmz ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven