Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Zaterdag 7 oktober 2006 Motormarkt Hardenberg

 
Schrijver Floris
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 23 sept. 2006 19:13 | Aangepast door: Floris 
Op zaterdag 7 oktober vindt er op sportpark De Boshoek een grote markt plaats onder de naam Motormarkt Hardenberg. In de manege, tent en op het buitenveld zal er een ruim aanbod zijn van motoren, onderdelen, en bromfietsen.

De markt is voor het publiek geopend van 8.00 uur tot 16.00 uur. De entree bedraagt € 4,00. Kinderen tot 12 jaar hebben onder begeleiding gratis toegang. Het parkeren is gratis op de aangewezen parkeervelden. Sportpark De Boshoek is direct gelegen aan de rijksweg N34 Zwolle - Emmen.

Meer informatie voor zowel bezoekers als standhouders bij:
Martin Tegelaar telefoon 0348 - 445 375 of 06 - 51704299

Motormarkt Hardenberg
Julianastraat 7
7772 CP Hardenberg

www.motormarkthardenberg.nl
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver voorbijganger
Gast 
#2 | Geplaatst: 23 sept. 2006 19:27 
Ik weet het helaas heeft mijn baas bepaalt dat ik dan voor hem aan t werk moet..

Was het niet zo dan had ik al een andere afspraak in Deventer..met mijn foto vrienden.

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Zaterdag 7 oktober 2006 Motormarkt Hardenberg

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven