Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Veteranendag Woerden

 
Schrijver beussie
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 24 sept. 2006 00:13 
zaterdag 23 sept.
Diverse mensen van de CX club gezien en gesproken op het veteranentreffen in Woerden oa. Coen en Angeliek met Michael en joost.
Ben zonder problemen met de turbo het middenveld opgekomen en had zelfs behoorlijk veel bekijks met de T.
groeten Beussie.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 24 sept. 2006 00:29 
He Beus !

Je vergist je. Niet de T trok de aandacht, maar jijzelf in je politiemotorpak en met je grote snor!

Het was leuk, en ja die CX'en mogen dus inderdaad het terrein op. Volgend jaar met een aantal op het podium ?
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Michaelr

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 24 sept. 2006 09:57 
Gek he?

Onwijs veel en bijzondere machines gezien zoals bijvoorbeeld BSA, Heinkels, Nortons, BMW's, maar loop je over het veld, dan valt een CX toch gelijk op, 2 stuks op de "tig"andere machines, dat moeten er volgend jaar meer worden, doen we gelijk een CX treffen erbij, alle voorzieningen zijn er ook al.

groetjes

Michael
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver Engeltje

Moderator 
#4 | Geplaatst: 24 sept. 2006 14:23 
De twee cx'en viel juist daardoor zo op, omdat er zo weinig van waren. Bij de entree kwamen we, na vragen achter, dat een "veteraan" 25 jaar of ouder moet zijn. Coen wilde (nog) niet met zijn Ouwe Rooie het terrein op, laat staan het podium. Nadat we Beussie en Joost gesproken hadden, vond ik het wel jammer dat we onze
CX-en "buiten" gestald hadden. (Ik moet nog 2 jaar wachten en Michael nog een jaar voordat wij bij de veteranen horen).

Ik doe hierbij een oproep voor volgend jaar. Het lijkt mij leuk om dan zveel mogelijk cx-en op het podium te krijgen. Niet een aantal wat Coen zegt, maar gewoon een heleboel.
En Michael is ook goed organisatorisch onderlegd om dan maar gelijk een treffen, "Koffieklets" (biertje mag ook!) ervan te maken.
De organisatie daar heeft van alles voorzien.

Ben benieuwd...

Lieke (die al zelf 17 jaar een "veteraan" is).
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver beussie
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 24 sept. 2006 15:06 
was nog vergeten,door al het moois wat er tentoongesteld werd, te vermelden dat er zeer veel mooie en zeer interessante motoren te zien waren waarbij de eigenaar gaarne bereid was om tekst en uitleg te geven over het betreffende voertuig.
De speaker op de brug vond ik iets minder maar dat compenseerde de man in kwestie door z`n enthousiasme over de diversiteit aan motoren. Dit alles van Beussie die ook andere type`s dan de CX kan waarderen.

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 24 sept. 2006 21:36 
Ah ! Veteraan >= 25jr

Mooi, volgend jaar zijn wij (cx+ik) van de partij. Hoop ik. Als we beiden dan nog gezond zijn.

Harmony,
Hans.
( die graag een slag om de arm houd )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver edward
Gast 
#7 | Geplaatst: 25 sept. 2006 08:45 
Ik kom volgend jaar zeker ook, weet alleen nog niet met welke Oldtimer ;-)

Die speaker heeft het ons vorig jaar knap lastig gemaakt, we hebben zelfs even overwogen hem met headset en al in de singel te gooien. Volgens mij is die man in z'n vrije tijd Bingo-presentator...

Hoedanook, tot volgend jaar,
Edward

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Veteranendag Woerden

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven