Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

SJK Entree foto's??

 
Schrijver Erik1

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 12 okt. 2006 21:34 
Korte vraag:

Komen de SJK entree foto's nog op de site te staan?

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver beinhart

Bestuur 
#2 | Geplaatst: 12 okt. 2006 23:18 
ha erik,
niet alleen staan de entre foto's er niet op, maar ook lang niet alle gewone foto's? ik heb onze ook door gemaild maar die staan er niet bij...
groetjes werner en grietje
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 13 okt. 2006 08:22 
Ja ja dat is toch wat om een half jaar op je foto`s moeten wachten
Wie weet gaat het nu sneller,als we het, als -u- blieft -vragen
De tijd zal het leren
groeten van ouwe_jan die alles op een rijtje heeft staan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Engeltje

Moderator 
#4 | Geplaatst: 13 okt. 2006 08:46 
Ik heb hier een deel van de entreefoto's. Dat zijn de foto's die door Michael met zijn eigen toestel heeft gemaakt. Wie die andere foto's heeft weet ik niet. Ik had een probleem met mijn pc, waardoor ik een harde format moest doen. Dit heeft een vertraging in het versturen van 'onze' foto's naar Frans.
En dan moet Frans ook tijd hebben om ze natuurlijk op te zetten. Van Vechta heeft het ook best lang geduurd. Maar ik zal van onze kant mij best doen om de foto's begin volgende week bij Frans 'gedeponeerd' te hebben.

Lieke (die tijd te kort heeft om alles op tijd af te hebben)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 SJK Entree foto's??

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven