Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

OnRoute

 
Schrijver annod
Gast 
#1 | Geplaatst: 22 okt. 2006 22:20 | Aangepast door: annod 
Het is welliswaar niet speciaal voor de CX of GL maar ik vond het toch wel noemenswaardig om er even een berichtje over te plaatsen.

Er is een DVD van de ANWB uit: "Onroute"
een routeplanner speciaal voor motoren, wat betekend dat je er leuke tourtochten mee kunt uitzetten, of je trip tijdens de vakanties.

Heel veel mogelijkheden, en je kunt van alles zelf kiezen als bijzondere plaatsen, omgeving enzovoorts..

Ik heb deze DVD sinds kort en wilde dit even laten weten, want volgens mij is het een aanrader voor iedere tourliefhebber

Schrijver ben bons

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 23 okt. 2006 19:09 
De gevonden routes kun je ook in je Tom Tom en garmin laden. Er staan ook al kant en klare routes in of op en ziet er goed uit heb hem nu ook op de pc staan.

Ben

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 OnRoute

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven