Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Noordkaap 2007

 
Schrijver gompie

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 28 dec. 2006 13:19 
We schrijven eind december 2006.
Het wordt steeds kouder. Nog even en het wordt winter...
Tijd om te gaan denken aan een rit naar ...de Noordkaap(!)

Peter Kramer, lid van de Silverwingclub, organiseert in 2007 een motorreis naar de Noordkaap.
Voor meer info bellen of mailen:
06-53934340 of peter.kramer@planet.nl
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 28 dec. 2006 13:25 | Aangepast door: Moderator 
Klopt, ik heb er ook al meer over gehoord.
Ik weet nog niet of ik mee kan.
Jammer want ik zou wel willen.
Ik weet dat mijn collega's in hilversum ook gaan in de zomer maanden, dus er zullen wel meer nederlanders zijn.
Als redactie lid van de silverwing club kan ik alleen maar zeggen:: hou ons op de hoogte en maak een mooi verhaal voor het silverwing club blad dat 4x per jaar uitkomt.
Groetjes marco
Vliegersveld 37
8256 GN
biddinghuizen.

ter info http://www.silverwingclub.nl



We zijn er nog mee bezig, en er zullen nog meer zaken aan toe gevoegd worden. De site loopt nu wel naar behoren maar is nog maar een half jaar aan het draaien. Ik zeg dit omdat een goed verhaal naar de noordkaap hier best wel eens geplaatst zou kunnen worden.
groetjes marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 28 dec. 2006 15:04 
Marco
Peter Krammer is LID van jullie vereninging,dacht dat je dat wel wist
Groeten van zijn schoonvader Ouwe-Jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver gompie

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 28 dec. 2006 20:20 | Aangepast door: gompie 
Potverdorie!

Je zal toch zo'n schoonvader hebben...
(of is het een schoonvadder?)

Dirk (die niet let op een lettertje meer of minder)
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 29 dec. 2006 08:50 | Aangepast door: ouwe_jan 
Dirk je kan er achter komen als je dit telefoon nummer belt en je voor de reis op geeft:0162-458329 ook voor anderen reizen kan je bij hem terecht

verders gaat alles in Wieringerwerf naar mijn zin,motor loopt [draait goed en gebruikt nog geen olie]
de baas wel gaat vandaag maar weer eens een paar halen
Gr:ouwe-jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Johan de Vries
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 30 dec. 2006 22:24 | Aangepast door: Johan de Vries 
In de zomer van 2006 zijn wij op vier wielen tot Trondheim geweest, voor een belangrijk deel langs de Noordkaaproute. Een geweldig mooi land waar je volgens mij heerlijk kunt motorrijden.
Honda CX 500 Custom 1984

Schrijver Jan van Wilma

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 4 jan. 2007 17:43 
In 1989 op een Yamaha FZX 750 naar toe gereden samen met een Shadow en 2 Gold Wings met aanhangwagen voor de proviand.
Wat een machtig mooi land! Duur maar zeer mooi. We zijn er vrij vlot naar toe gereden en over Finland en Zweden weer terug komen rijden. Als je Finland en Zweden wil zien, begin daar dan mee. Werk die landen relatief vlot af want na enkele dagen worden ze toch een beetje eentonig: naaldbomen, meren en glooiend. Dan Noorwegen: ruw, achter elke bocht verrassend en spectaculair en geen moment vervelend en adembenemende vergezichten. Over Finland en Zweden ben je in een dag of 5 (op je gemak) op de Noordkaap. Rij daarna op je gemak terug door Noorwegen, waarin je beslist de ZuidWest hoek niet moet vergeten. Beter nog is gewoon over de E6 naar de kaap te rijden en via de de west kant weer terug, dit alles door Noorwegen uiteraard.

Ik heb er heerlijk gestookt!!!

Succes.

groeten Jan
Stoker

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Noordkaap 2007

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven