Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Motormarkt Hardenberg

 
Schrijver Floris
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 2 feb. 2007 20:33 
Op zaterdag 31 maart wordt wederom de motormarkt in Hardenberg georganiseerd. Het aanbod van motoren en bromfietsen varieert van klassiek tot modern, van Adler tot Zündapp, van zescilinder tot ééncilinder, van Duits tot Amerikaans. Gereedschappen, literatuur en kleding ontbreken uiteraard ook niet. Naast de beroepsmatige standhouders die veelal binnen in de manege en tent staan, is er nog ruim 10.000 m˛ aan particuliere standruimte.

De markt is geopend van 8.00 uur tot 16.00 uur. De entree bedraagt € 4,00. Kinderen tot 12 jaar hebben onder begeleiding gratis toegang. Het parkeren is gratis op de aangewezen parkeervelden. Sportpark De Boshoek is direct gelegen aan de rijksweg N34 Zwolle – Emmen. Meer informatie voor zowel bezoekers als standhouders bij: Martin Tegelaar, telefoon 0348 - 445 375 of 06 - 51704299.

Motormarkt Hardenberg
Julianastraat 7
7772 CP Hardenberg
info@motormarkthardenberg.nl
www.motormarkthardenberg.nl
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver startweer
Gast 
#2 | Geplaatst: 2 feb. 2007 21:51 
Nostalgie!!
Misschien ga ik er wel heen, je weet nooit wat (of wie) je er tegen komt :-)

Schrijver jost

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 2 feb. 2007 22:04 
Hoi Gea,
Alst een beetje meezit kom je er ons (mij) tegen. Probeer al een keer of 3 er tijd voor te maken. En nu dit weer! De 31 is de verjaardag van mijn jongste zoon! dus....
Wie weet....
gr. Joost
Not all those who wander are lost.......................

Schrijver voorbijganger
Gast 
#4 | Geplaatst: 3 feb. 2007 00:18 
En ik heb al een andere afspraaak als ik kan dusss
en wel met de hoofdman van de vrije rijders

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 3 feb. 2007 09:12 | Aangepast door: marcobecker 
Ik ga er ook weer heen.
Zoals elk jaar probeer ik er weer bij te zijn. Lekker die boeren drek aan mijn schoen zool. (grapje). Maar het is inderdaat heel leuk om er een keer rond te lopen. Nu maar hopen dat het weer mee zit.

Jammer is het dat ik door de jaren heen eigenlijk nooit een cx heb zien staan voor de verkoop. Daarnaast zie ik elk jaar ook steeds dezelfde dingen terug komen. Zoals start motoren die soms steveig geprijst zijn. 70 euro. Maar soms zijn ze ook te vinden voor 35 euro. Dan cdi units kom je er nog wel eens tegen. deze kosten vaak rond de 50 euro. Cilinder koppen, tellers en toeters. Boeken en tijdschriften is de ene keer niks en de andere keer heel veel van te vinden. je moet massel hebben.
Banden zijn er ook te koop. Zoek de maten die je wilt hebben en ga kijken of die er zijn. Let op dat je niet een oude band koopt die er nieuw uitziet. Je moet je nagel makkelijk in het rubber kunnen drukken. Als de band glimmend er uit ziet en er zit voor het gevoel een harde laag op de band dan moet je die laten liggen. Band moet echt zacht rubber aan voelen.
Banden mogen rond de 60 euro kosten.

Nouw dit kan men zo een beetje verwachten. Ik weet dat ik in iedergeval weer XS650 spullen ga kopen. ???? Wat XS650,,,, klopt dat is een oude yamaha waar ik al 15 jaar op rij. het ding is van 1978 en menig cx rijder krijg een rol beroerte of last van zijn nieren als die op deze motor stapt.
Maar dat is nu juist het leuke van deze fiets.

Groetjes marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver antoon

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 11 feb. 2007 11:37 
Denk dat ik er dit jaar ook naar toe ga,Messchien kunnen we samen rijden met de motormuizen uit de omgeving. Mail dan even!.
gr Antoon.

Schrijver Boeroe
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 11 feb. 2007 19:00 
Ben ook van plan om er naartoe te gaan.Dus Antoon we spreken mekaar nog om af te spreken.
gr Eric

Schrijver hejo
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 26 feb. 2007 16:16 
yep daar ben ik ook weer te vinden

Schrijver hejo
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 26 feb. 2007 16:32 
hee marco,wil daar mijn cx wel neer zetten,als je genoeg poen mee neemt worden we het wel eens,zoals je weet uitteraard met nieuwe dynamo -:))

groet hejo

Schrijver Lemmy
Gast 
#10 | Geplaatst: 30 maart 2007 22:30 
Benieuwd wie ik morgen tegenkom (en of er cx-en bij de manege geparkeerd staan)....

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Motormarkt Hardenberg

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven