Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Tulpenrit 2007

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver Frans
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 12 feb. 2007 16:03 
Hierbij nodigen André, Laurens en Nick je uit deel te nemen aan de Tulpenrit 2007. De Tulpenrit wordt gereden op zaterdag 5 mei as.

Zoals vorig jaar beloofd de Tulpenrit een mooie en interessante tocht te worden. Je rijdt langs de mooiste plekjes van de kop van Noord-Holland.

Zo kom je langs kleurige bollenvelden, rijd je door pittoreske dorpjes, over oude zeedijken en kun je genieten van wijdse uitzichten, oude forten en natuurlijk is er tijd voor duinen, strand en zee.

Wij hopen ook jou dit jaar te moegen verwelkomen. Het lijkt ons hartstikke leuk als je met ons meerijdt. Wil je meer informatie? Mail dan eventjes naar lswarte@hotmail.com. Je krijgt dan zsm nadere informatie.
Je kunt natuurlijk ook in dit draadje vragen stellen of afspreken. Ben je van plan te komen, laat het dan even weten.

Met vriendelijke groeten,

André Meuwese
Laurens Swarte
Nick Hoogenbosch


Download hier de routes en informatie

Schrijver gompie

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 12 feb. 2007 21:51 | Aangepast door: gompie 
Gefeliciteerd met de perfecte uitwerking van deze o, zo mooie route!
Eigenlijk zou ik, bij zo'n thuiswedstrijd, zeker aanwezig moeten zijn.
Ik ga echter dit weekend naar Kent, afgesproken is afgesproken...
Wellicht rij ik de route later nog eens, hij is de moeite waard!

h.g. Dirk die ook geen black pudding door z'n keel kan krijgen (maar wel wild is van plum pudding...)
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver startweer
Gast 
#3 | Geplaatst: 12 feb. 2007 22:40 
Dan heb ik een barbeque afspraak in Kent....

Jammer, was vorig jaar errug leuk!

Gea (die niet van black pudding houdt)

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 12 feb. 2007 23:49 
leuk hebben wij weer een leuke toer tocht in nederland en dan zit de helft in engeland. wel een leuk idee hoor veel plezier.
cosmar (die wel van balkebrei houd)
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver gompie

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 13 feb. 2007 21:39 | Aangepast door: gompie 
Jammer dat het geen week vroeger is,
dan hadden jullie het de oranje-tulpenrit kunnen noemen!

Ik vind het echt heel jammer dat er twee CX-ritten op één datum zijn.
Foutje van de regie?
Kunnen jullie dat alsnog niet regelen?

Dirk
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver coenox

Voorzitter 
#6 | Geplaatst: 13 feb. 2007 23:02 | Aangepast door: coenox 
Beste Dirk,

Op dit moment zijn de internationale ritten goed op elkaar afgestemd. Vorig jaar viel de Zuid-Duitse bijeenkomst bijvoorbeeld nog samen met ozne SJK-bijeenkomst. Nu loopt dat allemaal prima, mede dankzij de internationale agenda van Benno Behrens.

Bij het horen van het lovenswaardige initiatief van Laurens hebben we het nog wel even gehad over het samenvallen met het Engelse treffen. Misschien is het niet ideaal, maar Laurens had zo zijn redenen om het op deze dag te organiseren. Vervolgens hadden we bedacht dat het ook niet zo heel erg is, niet iedereen zal immers meerijden naar Kent en dan is de tulpenrit een mooi alternatief.

Vooral als je uit het mooie Noord-Holland komt en je bent ook van plan om naar Kent te gaan is het natuurlijk wel jammer. Maar het loopt nu even zo. En zo valt er (gelukkig) altijd nog wel iets te verbeteren. Ik kan je verzekeren: perfectie is saai.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver amsilverwing

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 14 feb. 2007 00:16 
tja Dirk
zie je al de motoren door de
Bloemendagen van Anna Paulowna rijden ?
dus een week vroeger ???
Laurens heeft hier echt wel bij stil gestaan.
En de bollen kun je ook niet tegen houden.
Andre
donateur 2022
https://amsilverwing.webnode.nl/

Schrijver theojansen
Gast 
#8 | Geplaatst: 14 feb. 2007 09:03 
beste organisatoren,
wat een prachtige informatie en een mooie route.
prima initiatief, helaas jammer voor de engelandvaarders.
ik kies voor noord-holland.
theo.

Schrijver lswarte
Gast 
#9 | Geplaatst: 14 feb. 2007 13:38 
Beste lezers,

Ook ik vind het jammer dat de data van de Tulpenrit en de UK National Rally 2007 samenvallen. Er zijn echter een aantal goede argumenten in overweging genomen om tot deze datum te komen. Deze argumenten zijn:

1. In het weekend van 28-29-30 april is er een combinatie van Koninginnedag en de Noord-Hollandse bloemendagen. De ervaring leert dat er dan erg veel auto's stapvoets of langzaam rijdend langs de mozaïeken en bloemenvelden gaan. Om hier met een groep motorfietsen tussendoor te laveren vind ik uit het oogpunt van de veiligheid niet wenselijk.

2. Vorig jaar was de Tulpenrit in het weekend voorafgaand aan de bloemendagen. Dat was, hoewel de seizoensinvloeden een grote rol speelden, te vroeg. Veel velden stonden nog niet in bloei, en het was relatief koud.

3. Bolbloemen bloeien slechts een zeer korte periode. Die periode wordt nog bekort doordat ze 'gekopt' worden. De bloemen worden verwijderd om de groei van de bol te bevorderen. Zeer korte tijd na de bloemendagen is de gehele bloemenpracht grotendeels verdwenen.

Maar laten we vooral toejuichen dat er keus is! De meeste leden zullen niet naar internationale evenementen gaan. Laat het voor die leden een leuk en vooral laagdrempelig alternatief zijn voor de UK National Rally.

Laurens Swarte
lswarte@hotmail.com

Schrijver edward
Gast 
#10 | Geplaatst: 14 feb. 2007 17:15 
Laurens, ik vind dat je precies de goede argumenten hanteert. En laten we blij zijn, kennelijk wordt de CX-kalender steeds voller, dat is toch ook een goed teken. Voor elk wat wils!!

Prettige rit,
Edward (die zijn keuze nog laat afhangen van de weersvooruitzichten)

Schrijver gompie

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 14 feb. 2007 20:10 | Aangepast door: gompie 
Ach, beschouw me maar als een beetje (beetje?) overenthousiast.
De tulpenrit is bijzonder mooi en gezellig.
Kent is daarentegen ook leuk en het motorrijden in Groot Brittannië is zeer avontuurlijk met al die mensen die aan de verkeerde kant van de weg rijden.
En bovendien zit het stuur van mijn motor al aan de goede kant...

h.g. Dirk (die het jammer vindt dat hij zich letterlijk én figuurlijk niet in tweeën kan splitsen)
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver lswarte
Gast 
#12 | Geplaatst: 15 feb. 2007 08:00 
Zullen we dit jaar gewoon nog een toerrit in Noord-Holland organiseren...?

Laurens Swarte
lswarte@hotmail.com

Schrijver startweer
Gast 
#13 | Geplaatst: 15 feb. 2007 17:31 
Zullen we dit jaar gewoon nog een toerrit in Noord-Holland organiseren...?
Yes! Strak plan Laurens! Hoe meer ritten, hoe beter, toch? De rit van vorig jaar was prachtig, ik rij graag nog een keer achter je aan.

Gea

Schrijver peelen
Gast 
#14 | Geplaatst: 15 feb. 2007 21:06 
Goed idee om de noordhollandtoer te herhalen,het was vorig jaar goed georganiseerd,ik zal er weer bij zijn.

Bob

Schrijver Boeroe
Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 22 feb. 2007 00:53 
Wanneer is de laatste inschrijfdag?
Ik wacht op bericht van mijn broer,die wil weer meegaan(heeft geen CX).
Heb je ook de route voor de TomTom zoals vorig jaar.
Wij gaan zeker mee.

Gr. Eric & Magda

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Tulpenrit 2007

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven