Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Tulpenrit 2007

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver lswarte
Gast 
#16 | Geplaatst: 22 feb. 2007 07:57 
Hallo Eric & Magda,

Inschrijving is niet nodig. Alleen als je met ons mee wilt eten na afloop van de tocht is het nodig dit aan te geven. Dat kan tot en met vrijdag 13 april.

Op zaterdag 14 april geef ik aan restaurant De Posthoorn door hoeveel mensen zullen deelnemen aan het diner. Het is voor hun belangrijk dit op tijd te weten, met name omdat 5 mei Bevrijdingsdag is en er dan traditioneel wat meer eters zijn.

Ik heb de route inderdaad weer in de TomTom. De route is wel heel anders dan vorig jaar. We hebben geprobeerd de etappes gelijkmatig over de dag te verdelen, en we hebben geprobeerd zoveel mogelijk 'lastige' kruispunten (zoals bij Schoorldam) er uit te halen.

We vinden het erg fijn dat je aandacht hebt voor deze mooie rit, en we zouden ons vereerd voelen als je met ons wilt meerijden. Ik hoop dat deze informatie voldoende is voor jullie. Schroom echter niet meer informatie te vragen als je daar behoefte aan hebt. Mijn telefoonnummer vind je in de te downloaden 'nadere informatie'.

Groetjes,


Laurens Swarte
lswarte@hotmail.com

Schrijver antoon

Forum Lid 
#17 | Geplaatst: 25 feb. 2007 10:17 
Erik,Ik ben ook van plan om de tulpen te gaan bekijken,ik weet alleen nog niet of ik mijn tent mee moet nemen, s,Avonds terug rijden is ook niks! je hoord nog wel.
Groetjes Antoon.

Schrijver lswarte
Gast 
#18 | Geplaatst: 26 feb. 2007 12:57 
Hé Antoon,

In de 'nadere informatie' die is te downloaden staan o.a. adressen van campings. Misschien kun je clubleden vragen of die misschien een 'bed & breakfast' kunnen bieden...;-)

Groetjes,


Laurens Swarte
lswarte@hotmail.com

Schrijver Boeroe
Forum Lid 
#19 | Geplaatst: 28 feb. 2007 02:00 
Hallo Laurens,

Vorig jaar had je de route voor de tomtom bij de rit geplaatst.
Is het mogelijk om het deze keer weer te doen.
Alvast bedank

Groetjes,
Eric

Schrijver lswarte
Gast 
#20 | Geplaatst: 28 feb. 2007 07:49 
Beste Eric,

Ik stuur ze per e-mail naar je toe. Dat wordt echter niet eerder dan van het week-end.

Groetjes,

Laurens.

Schrijver Boeroe
Forum Lid 
#21 | Geplaatst: 1 maart 2007 22:58 
Laurens,

Bij deze alvast bedankt.

Groetjes,

Eric

Schrijver lswarte
Gast 
#22 | Geplaatst: 5 maart 2007 12:36 
Heb je ze ontvangen?

Laurens.

Schrijver Boeroe
Forum Lid 
#23 | Geplaatst: 6 maart 2007 02:12 
Laurens,

Heb ze ontvangen en gelijk in de Rider gezet.
Bedankt.

Eric

Schrijver lswarte
Gast 
#24 | Geplaatst: 6 maart 2007 07:55 
Ik ben toch benieuwd of dat werkt. Kun je de bestanden zonder meer inlezen in de TomTom Rider? Ik heb namelijk wel eens begrepen dat dat niet mogelijk is. (Ik heb een heeeele oude versie, TomTom 3)

Ken je overigens het programmaatje "Tyre" (Trace Your Route Everywhere) al? Dat is een klein programmaatje waarmee je *.itn (TomTom reisplan) bestanden over kunt zetten naar Google Earth en omgekeerd.

Groetjes,

Laurens.

Schrijver Boeroe
Forum Lid 
#25 | Geplaatst: 6 maart 2007 20:57 
Het programmaatje Tyre heb ik op de computer. Ook Google Earth.
De TomTom bestaanden van de route heb ik deze keer via Tyre op de Rider gekopieerd.
Via reisplanner kan ik dan de route laden en met het program toon tekst kan ik de route-aanwijzingen lezen.
Ik laat je die dag wel zien hoe dat gaat.

Groetjes,
Eric

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#26 | Geplaatst: 12 maart 2007 00:15 
Tjemig-de-pemig!!!! En ik maar denken dat je op de sterren en de zon aan het navigeren bent.
Koers 240, recht zo die gaat! Contact, rood 30!

Ahoy, Roelof.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver sieds

Forum Lid 
#27 | Geplaatst: 25 maart 2007 20:38 
Laurens, weer prachtig voorbereid.
Ik laat het wel van het weer afhangen of ik kom maar dat is al redelijk op tijd via de PC te zien.

Groeten Sieds
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver theojansen
Gast 
#28 | Geplaatst: 29 maart 2007 09:18 
i.v.m. het veranderen van de datum kan ik helaas niet meerijden met de Tulpenrit, jammer.
theo .

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Tulpenrit 2007

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven