Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Samen rijden naar UK-Deadline 26febr.

 
Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 22 feb. 2007 13:38 | Aangepast door: Honkie Tonkie 
Zie ook Samen rijden naar U.K. onder "algemeen". Ik heb het per ongeluk onder verkeerd hoofdstuk gezet.
Wij -misschien ook jij- nemen de boot op vrijdag van 12.00 uur vanuit Duinkerken en de terugreis ook weer om 12.00 uur. op zondag.
Ik boek op 26 februari, 's avonds via internet. Dan weten we hopelijk ook wie er meegaan met dezelfde boot, zodat we daarna een gezamenlijk ontmoetings punt onderweg kunnen bespreken. Daar hebben we nog tijd zat voor en er is ook nog een onderdelenbeurs voor die tijd.

De terugreis kan ook ieder voor zichzelf bepalen uiteraard

Groeten van Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver jost

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 22 feb. 2007 19:15 
Hoi Henk,
De heenreis gaan we vrijdag de 4e doen. We willen echter nog een paar dagen in Engeland blijven. De terugreis gaat op de 9e geschieden.
gr. Joost en Margrit
Not all those who wander are lost.......................

Schrijver de dijk
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 6 maart 2007 18:51 
Joost en Henk,
Ik krijg ook ontzettend zin om mee te gaan naar Kent, kunnen we e.e.a organiseren.
Groet van De Dijk

Schrijver jost

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 24 april 2007 19:21 
Hoi,
De bedoeling voorlopig is om om een uur of half 8 vanuit Breda te vertrekken.
Henk (uit Assendelft) en Jan uit Breda gaan ook mee. Henk moet de boot om 12.00 uur hebben er daar dus om 11.00 uur zijn.
Mail anders nog even.
gr. Joost
Not all those who wander are lost.......................

Schrijver startweer
Gast 
#5 | Geplaatst: 24 april 2007 23:47 
Ik heb 'samen rijden naar de uk' even bij 'ritten, tochten en evenementen' gezet. Dat maakt het wat overzichtelijker.
Ik ga serieus nadenken of ik die boot ook kan en wil nemen.

Schrijver startweer
Gast 
#6 | Geplaatst: 25 april 2007 21:50 
Ik heb de boot van 12.00 geboekt vanuit Duinkerken. Wie gaan er nog meer met die boot? Babbel en ik gaan op Donderdag vanuit onze woonplaats rijden richting boot, en willen ergens overnachten, anders wordt het wel een erg lange zit voor hem. Wie gaan er met deze boot, en kunnen we elkaar ergens ontmoeten?

Gea gm.vanrenselaar@home.nl

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Samen rijden naar UK-Deadline 26febr.

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven