Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Met de CX naar zolder

 
Schrijver coenox

Voorzitter 
#1 | Geplaatst: 5 maart 2007 10:44 
Altijd leuk een wat rare titel boven een berichtje om de aandacht te trekken.

'Op zondag 25 maart vindt de Moto Classic Trophy Zolder plaats. Bezoekers zijn welkom vanaf 9u30 tot 18u. Temidden van honderden motopiloten en exposanten worden ze ondergedompeld in een onvergetelijke Classic Bike atmosfeer op het legendarische circuit van Zolder. Vergeet foto-apparaat en de camera niet!

De toegang bedraagt maar 10€ voor volwassenen en kinderen onder 12 jaar komen gratis binnen. Motorrijders mogen gratis parkeren op één van de parkeerzones. Wij hebben 1000 parkingsplaatsen voor motoren op paddock 6. Voor wagens is er betalende parkeerruimte voorzien buiten het circuit.'

Wij (Liek, Michael en ik) zijn van plan om te gaan. Ik ben niet zo'n racefanaat, maar de sfeer lijkt me leuk en het gaat om motoren ouder dan 30 jaar. Vanuit Utrecht is het ongeveer 150 km rijden. Nog meer liefhebbers ?

Je kunt hier terecht voor meer informatie. Vergeet niet een parkeerplaats in de Paddock te reserveren.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Met de CX naar zolder

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven