Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Tulpenrit verplaatst naar 21 april as.

 
Schrijver lswarte
Gast 
#1 | Geplaatst: 13 maart 2007 08:21 
De Tulpenrit is verplaatst naar 21 april as.

Omdat de winter zo zacht is geweest valt het bloeiseizoen dit jaar gemiddeld 2 weken eerder dan gewoonlijk. Dit zou betekenen dat een rit op 5 mei as. vooral gekopte bollenvelden zou laten zien.

Om het nuttige met het aangename te verenigen hebben André en ik voorgesteld de rit twee weken te vervoegen. Tevens kunnen alle 'Engelandvaarders' die daar behoefte aan hebben nu ook meerijden.

Ook is er aangepaste informatie beschikbaar. In deze informatie zijn kleine wijzigingen aangebracht (niet in de route) en zijn alle data aangepast.

Houd er rekening mee dat als je aan het afsluitende etentje wilt deelnemen je van tevoren het geld moet overmaken. Deze termijn is dus ook 2 weken vervroegd!

Met vriendelijke groet,


Laurens Swarte
lswarte@hotmail.com

Schrijver startweer
Gast 
#2 | Geplaatst: 13 maart 2007 11:39 
O, wat een goed nieuws op deze zonnige dinsdag. Ik ga bedenken/ organiseren hoe ik dat ga doen!
Verheug me er enorm op! Ik kom hierop terug.

Gea

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 13 maart 2007 13:22 
Dat moet lukken. Komt me beter uit als 5 mei.

Harmony,
Hans.
( nu nog 's ochtends vroeg naar Schagen komen )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver gompie

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 13 maart 2007 23:42 
Ik kom. Zeker en vast!
en dan twee weken later naar ook nog naar Engeland...
Wat is het leven toch mooi!
Dirk
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 14 maart 2007 00:42 
Dat is heel symphatiek van de lente! Helaas heeft Anja besloten om op 21 april jarig te zijn. Gemiddeld zie ik op haar verjaardag geen kans om met de motor op pad te gaan...
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 14 maart 2007 00:57 
Wat een lieve mensen bij de Club, ik kom ook, waar hebben wij dat toch aan te danken ? Aanmelding volgt.
Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver lswarte
Gast 
#7 | Geplaatst: 15 maart 2007 09:18 
Beste prikborders,

Ik ben erg blij met alle positieve reacties zover. Ik hoop dat jullie allemaal komen. Voor de mensen die van ver willen komen: in de nadere informatie staan veel overnachtingadressen. Maar je kunt natuurlijk ook een CX-V lid in de buurt van Schagen vragen....

In mijn woning heb ik 3 slaapkamers. Slechts eentje gebruik ik om te slapen. Één is tijdelijke werkplaats voor mijn verbouwingsprojecten (die al 2 jaar duren) en de andere wordt gebruikt als opslag. Die is het minst stoffig....

Als je bereid bent je eigen slaapmatje en slaapzak mee te nemen, en op eenvoudige, bijkans Spartaanse manier te overnachten ben je welkom. Ik zal proberen het leed te verzachten met een goed ontbijt en een stevige maaltijd....

Met vriendelijke groet,


Laurens Swarte
lswarte@hotmail.com

Hieronder volgt een deelnemerslijst tot nu toe:

Hans Versteeg (Ede)
Dirk de Boer (Alkmaar)
Henk Tonkens (Apeldoorn)
Antoon van de Ven (St. Michielsgestel)
Elwin Berghuis (Hoorn; Honda Transalp club, fotograaf)
André Meuwese (Den Helder)
Nick Hoogenbosch (Den Helder)
Laurens Swarte (Den Helder)

Schrijver Engeltje

Moderator 
#8 | Geplaatst: 15 maart 2007 10:48 
Iswarte,

Voeg daar nog maar bij:

Michael Roes (Ede)
Coen Berends (Linschoten)
Lieke Roes (Linschoten)

Verder moet je dan nog de gegevens naar ons sturen voor het eten enz.
Doe dat maar naar Lieke@cx500.nl. Ik geef het dan wel weer door aan Michael.

Lieke
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver lswarte
Gast 
#9 | Geplaatst: 15 maart 2007 11:31 
Hallo Lieke,

Geweldig dat jullie weer komen. Ik hoop van harte dat we dit jaar meer zullen zien dan alleen hyacinten! Bij dezen: de deelnemerslijst tot nu toe:

Michael Roes (Ede)
Coen Berends (Linschoten)
Lieke Roes (Linschoten)
Hans Versteeg (Ede)
Dirk de Boer (Alkmaar)
Henk Tonkens (Apeldoorn)
Antoon van de Ven (St. Michielsgestel)
Elwin Berghuis (Hoorn; Honda Transalp club, fotograaf)
André Meuwese (Den Helder)
Nick Hoogenbosch (Den Helder)
Laurens Swarte (Den Helder)

Gegevens mbt het etentje vind je in de nadere informatie. In het kort: Met het restaurant is afgesproken dat je kunt kiezen uit een aantal gerechten. Iedere willekeurig combinatie kost € 27,50. De menu's staan in de nadere informatie. Maak het bedrag uiterlijk 2 weken van tevoren over op Postbank rekening 5267337 tnv J.L. Swarte, Den Helder. (Dwz vóór 6 april)


Met vriendelijke groet,


Laurens Swarte
lswarte@hotmail.com

Schrijver startweer
Gast 
#10 | Geplaatst: 26 maart 2007 10:22 
Ha Laurens,
Gideon en ik gaan graag mee. Zet ons er maar bij.
Ik heb je gemaild.

Groet,
Gea

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Tulpenrit verplaatst naar 21 april as.

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven