Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Keienrit op zaterdag de 14e

 
Schrijver MAST

Moderator 
#1 | Geplaatst: 13 april 2007 00:31 
Het is wat laat, maar ik wil hier toch even laten weten dat "mijn" motorclub as zaterdag haar jaarlijkse toertocht organiseert.
Met mooi weer in het vooruitzicht wellicht leuk om eens mee te rijden.
Starten kan vanaf 9 uur tot 11.30 uur. Startplaats is cafe de Kolkrijst in Hoogland. (zevenhuizerstraat 151) De rit is ongeveer 190 km lang en gaat rondom Amersfoort.
Meer info: MTC de Keirijders
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver startweer
Gast 
#2 | Geplaatst: 13 april 2007 10:31 
Twee jaar geleden heb ik meegereden. Was érg leuk! Helaas gaat dit jaar de voetbalwedstrijd van Knabbel voor....
Veel plezier, Marcel!

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 15 april 2007 21:27 
En veel plezier hebben we gehad! Samen met Henk (TomTom)Tonkens de rit gereden. Prachtig mooi weer, een erg mooie rit oa langs de Vecht, genieten op een mooi terras langs het water, en geen centje pijn voor de beide CX'en. Ik ben alleen benieuwd of je nog verbetering hebt gemerkt op de terugweg naar huis, Henk? (achterschokdempers wat strakker gezet)
Groet, Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Keienrit op zaterdag de 14e

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven