Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

voor iedereen die de onderdelenmarkt hebben gemist

 
Schrijver jandielissen
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 15 april 2007 17:11 
URL

Klik op de bovenstaande link voor de foto's.
Vandaag een bijzondere fijne dag gehad in Veghel.
Na een omweg van toch wel 40 km om 10.30 in Veghel aan gekomen.
Men had richting Gorichem afgesloten en we moesten toen doorrijden naar Zonzeel en zo via Waalwijk maar helaas op de A2 konden we niet de afslag Veghel nemen.
En moesten doorrijden richting Son en Breugel en vandaar richting Nijmegen .
Maar niet getreurd het was mooi weer en had er in Veghel precies de1000 in rij kilometers op zitten.
Wat een prachtige locatie is het daar om zo iets te organiseren.
Ik heb genoten van de prachtige CXen van allerlei types.
Ook leuke gesprekken met veel mensen gehad.
Er waren toch wel veel mensen die mij kende van het foto album van de restauratie van de CX500E.
Zwager Cor scoorde een heel mooi bagage rek voor zijn Custom.
OP de vraag van Cor wat het rek moest kosten antwoorde de eigenaar
(ALS HET REK PAST MAG JE HEM VOOR NIKS HEBBEN)
Wat een mazzel p!k .
Hij is volgens mij met een gouden P!emeltje gemaakt .
Hij heeft ook al de mooiste Custom van Nederland.
Wat ik verder erg mooi vond was het hondje met Motorbril.
Ik heb het zelfde merk hond een teefje .
Maar helaas voor mij was de reu geholpen .
Ik ga het ook een keer proberen met haar in de tank tas om mee te nemen.
Dan mag ze mee naar de Noordkaap.
Nou de foto,s zeggen genoeg denk ik over deze fantastische dag.
De foto,s zijn heel erg vroeg genomen toen wij weer om een uur of 12.30 vertrokken was het behoorlijk druk met bezoekers.
Als laatste nog een compliment voor de organisatie.

met vriendelijke
CX groeten
Jan Dielissen

Schrijver udent

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 15 april 2007 17:22 
Nou, Jan , prachtige foto's heb je gemaakt. Jammer dat ik je niet even gesproken heb. Over de mooiste custum wil ik het nog wel eens hebben.
Groeten Theo van Uden
theo cx ds

Schrijver jandielissen
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 15 april 2007 17:28 
Ja oke Theo.
Voor Cor is het de mooiste .

groeten jan dielissen

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 15 april 2007 18:24 | Aangepast door: Hansv 
Jan,

Weer een prachtig foto overzicht.

En die moorkoppen, die komen echt wel een keertje jouw kant op!


Harmony,
Hans.
( heeft een goed geheugen voor zulke afspraken )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver gompie

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 15 april 2007 19:07 
Het blijkt dus maar weer dat ik een hoop gezelligheid gemist heb!
Ik heb vandaag moeten werken bij AZ. Niet op het veld, maar op het parkeerterrein. Ook nog iets zonnesteek-achtigs opgedaan, ik had tenminste een knallende koppijn... Volgende week zaterdag lekker vrij, tijd om die Noord-Hollandse bollenvelden om te ploegen! Zondag weer aanwezig zijn bij AZ.

Ik had weinig aan te bieden. De PhoeniCX is dan wel lichtelijk verroest, maar hij is wel compleet en loopt als een tiet. Een motorblok van een 500E was eigenlijk het enige wat in aanmerking kwam. En alleen daarvoor rijden kost een beetje veel.
Volgend jaar beloof ik een barrel te hebben die veel onderdelen nodig heeft...
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver startweer
Gast 
#6 | Geplaatst: 15 april 2007 19:22 
Mooie voorstelling Jan! Leuk om zo een beetje te zien hoe de sfeer was. Helaas had knabbel hoge koorts, dan houdt alles op. Anders waren wij er zéker bij geweest.

Gea

Schrijver coenox

Voorzitter 
#7 | Geplaatst: 15 april 2007 21:16 | Aangepast door: coenox 
En Theo had ons ook mooie foto's gestuurd. Die zie je hier.

Wij hebben het ook erg naar onze zin gehad.

Coen en Lieke, en Michael natuurlijk.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver beinhart

Bestuur 
#8 | Geplaatst: 15 april 2007 21:50 
hier hoogerheide,

ook weer thuis na een vermoeiende dag, na de onderdelenbeurs nog even in bij kennissen in zeeland (plaatsje daar in de buurt) langsgeweest. en daarna weer s'avonds naar huis gegaan, 1 op 20 gereden!

we hadden geen onderdelen nodig maar hebben lekker bijgekletst met iedereen, er moet eigenlijk vaker zoiets zijn... (we verheugen ons nu al op vechta, het volgende in onze agenda)

jan en theo, leuke foto's mooi dat roy weer eens het middelpunt was hihi.

groetjes grietje en werner en een pootje van roy natuurlijk


ps, jan als het hondje wil, net zoals onze roy, is het geen probleem. maar ze moeten het wel zelf leuk vinden! anders is het zielig... (maar wel leuk als zelfs auto's zo gaan staan dat ze je alsnog bij het stoplicht kunnen fotograveren hihi)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 15 april 2007 21:56 
Aan alle kanten een perfecte dag!!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 15 april 2007 22:03 
Laat ik ook eens wat proberen.
Wie nog niet genoeg foto's heeft gezien kan hier
terecht.

harmony,
Hans.
( probeert ook wel eesn iets anders )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 15 april 2007 22:31 
Tsja, helaas door spontane visite het geheel gemist. Heb in de tuin, met gemengde gevoelens, vele tientallen motoren horen langskomen. Ik ga morgen revanche nemen!

Groeten, Roelof.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver puk
Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 15 april 2007 23:08 
ook wij zijn goed en wel en vooral voldaan thuis gekomen, na de winterstop is het steeds weer een hartelijk weerzien van alle mensen die er waren, een echte topdag en ook het een en ander aan de man kunnen brengen en zelf ook weer links en rechts gevonden wat we zochten .
Nog eens dank aan de organisatie die het alweer mogelijk maakten, thanks folks, is weer een uitstap die ons niemand meer kan afnemen
mvg Caro en Puk
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Schrijver edward
Gast 
#13 | Geplaatst: 16 april 2007 08:16 
Ik ben een toeter, een pot en een paar bochten rijker, afkomstig van Terry. Mijn CX begint langzaam een echte clubmotor te worden, met onderdelen van Joost, Coen, Floris, Terry en natuurlijk wat motorsloop en eigenbouw.

Het was erg lekker ploffen richting Veghel en terug. En bij Theo was alles natuurlijk weer perfect geregeld. Dank voor de gastvrijheid, leuk om zo ongeveer iedereen weer de hand te kunnen schudden.

Tot later deze zomer,
Edward

Schrijver coenox

Voorzitter 
#14 | Geplaatst: 17 april 2007 08:40 
Heeee Edward,

Leuk hoor die onderdelen van je, maar wordt het toch niet eens tijd voor een tupperware set op die Harley Trapson van je ? Dan kun je het de volgende keer zelf meenemen. Onze aanhanger was teruf voller dan op de heenweg en ik kom nu mijn schuurtje helemaal niet meer in :-)

Coen
(laat maar weten wanneer je het spul komt halen, komt niet op een dag aan)
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver edward
Gast 
#15 | Geplaatst: 17 april 2007 09:22 
Hahaha, een tupperware set, terwijl ik jou, met (als ik goed geteld heb) 16 koffers om de hoek heb wonen...?

Dank voor het transport, ik kom je dit weekend verlossen. Heb misschien tzt wat hulp nodig met het vervangen van de uitlaatbochten. Ben jaren gelee met mijn CX frontaal tegen een auto geklapt, met de linkerkant tegen de voorbumper. Zijn fout, voor wat het waard is ;-)

Volgens mij zit de linker uitlaatbocht sindsdien muurvast in het blok, dus ik kan wel wat extra spierballen gebruiken.

Ik piep wel als het zover is.
Groet,
Edward

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 voor iedereen die de onderdelenmarkt hebben gemist

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven