Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Terug van de Tulpenrit

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver Floris
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 21 april 2007 18:49 
De thuisblijvers hadden ongelijk. De 2e Tulpenrit was zeer geslaagd, dankzij de degelijke organisatie van Laurens, André en Nick en natuurlijk het prachtige weer. Ook dank aan fotograaf Elwin, die steeds (met de auto) vooruit reed om de mooiste plaatjes te kunnen schieten. Leuk om oude bekenden weer 'ns te zien en hopelijk tot volgend jaar.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 21 april 2007 19:44 
Mijn eerste Tulpenrit was, wat mij betreft, een geweldig succes.

De organisatie was erin geslaagt om niet alleen een mooie route uit te zetten, maar ook de hele dag zon te regelen, en een overvloed aan bollen neer te zetten.

Een zeer kleurrijke dag, voor vervolg vatbaar.


Harmony,
Hans.
( die nu een persoonlijk dagrecord van 419 km heeft )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver edward
Gast 
#3 | Geplaatst: 21 april 2007 20:40 
Dat dagrecord zag ik niet zitten, vandaar dat ik thuisgebleven ben. Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad. Ik heb gesleuteld en kwam er achter dat m'n voetrem en m'n linkeruitlaat aan een zijden draadje hingen. De Tulpenrit was voor mij dus zeker een Brokkenrace geworden...

Edward

Schrijver peelen
Gast 
#4 | Geplaatst: 21 april 2007 21:24 
Heren organisatoren bedankt ! ik heb evenals vorig jaar genoten van de bollenrit waarbij het schitterende weer behoorlijk heeft meegeholpen.Om
een dergelijke rit vlekkenloos te laten verlopen met controles tot aan de laatste dag voor de start neem ik m,n pet voor af,daar hebben jullie heel wat tijd in gestopt. Nogmaals Bedankt !

gr Bob.

Schrijver Jan
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 21 april 2007 22:11 
De tulpenrit is iets te ver weg voor mij, maar wellicht haak ik toch een keer aan. Vandaag ook een nuttige CX-dag doorgebracht met dank aan Joost. Hij heeft mijn rechter knipperlichten gerepareerd (de draad naar het rechterknipperlicht bleek klem te zitten en kortsluiting te maken), het spruitstuk gemonteerd dat ik van Terry op de onderdelenbeurs in Veghel had gescoord (heeft hij sportief meer dan een jaar voor mij bewaard), de koppelingskabel gesmeerd die nu weer soepel te bedienen is, en de olie ververst. Zoals het er nu naar uit ziet, is de motor klaar voor Engeland. Nu ik nog.

Groet,
Jan

Schrijver udent

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 21 april 2007 22:21 
Jan , reed je vanmiddag door de arenberglaan om ong 12-1300 uur??? met je CX natuurlijk, ik hoorde een CX voorbij komen, en zag in een flitds iets blauws. Ik was op nummer 73 bij mijn zus aan het laminaten.

Groeten Theo.
theo cx ds

Schrijver antoon

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 21 april 2007 23:43 | Aangepast door: antoon 
De tulpenrit was super geregeld,Er was voor super mooi weer gezorgd,En het eten bij restaurant de Posthoorn in Schagen was ook super.
Wij hebben een super gezellige dag gehad. Bedankt. Antoon.

Schrijver Jan
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 22 april 2007 00:48 
Ja Theo, dat was ik. Ik maakte een proefritje nadat Joost mijn motor na acht maanden weer tot leven had gewekt. Maar het was niet de tijd die jij noemt, ik reed er om ongeveer 17.00 uur.

Groeten,

Jan

Schrijver gompie

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 22 april 2007 08:24 | Aangepast door: gompie 
Ik heb genoten van deze Tulpenrit, het mooie weer, de sfeer en de vriendelijkheid van alle rijders, de k(l)eurige uitgestrekte bollenvelden, het samen rijden en natuurlijk mijn biertje na afloop.
Kortom, het was een zeer prettige dag!
Jammer alleen dat m'n voorvork wat plasjes olie liet zien, het was de eerste rit na de winter...
But no problems, met een paar weekjes is dat weer helemaal gerepareerd. Je rijdt CX of niet...

Dirk, die ook wel een Deauville zou willen hebben (maar dan met een CX in de garage...
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver lswarte
Gast 
#10 | Geplaatst: 22 april 2007 09:40 
Beste Tulpenracers,

Ook ik heb enorm genoten van de tweede Tulpenrit. Het weer maakte ruimschots goed wat we vorig jaar te weinig hadden. De tulpen bloeiden dit keer echt, en het gezelschap was geweldig. Bedankt!

Laurens.

Schrijver Engeltje

Moderator 
#11 | Geplaatst: 22 april 2007 10:51 
Tja......... als ik dit lees, baal ik natuurlijk wel dat wij ons moesten afmelden.
De reden was dat op 18 januari onze schutting was weggewaaid. Het duurde wel even voordat er weer door iemand iets gezet kon worden. Maar het nu staat 'ie er en het resultaat is er ook naar. Het ging alleen ten koste van de rit.
Coen en ik hebben het er nog wel over gehad hoor, dat het jammer was dat we er niet bij konden zijn. Dit jaar zou ik op de Groene Dreack rijden. Vorig jaar reed ik nog op Bambi.
Maar goed, volgend jaar nog een poging, toch?

Groetjes
Lieke
(die vandaag met het mooie weer nog wel eventjes op de motor zal stappen, alleen dan zal het wel Deau-tje worden).
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 22 april 2007 13:49 
Heren van de organisati hartelijk dank voor de prachtige rit,
Ik en mijn motor hebben er zeer van genoten(beide onze eigen probleempjes gehad). het was heel leuk om eens in een andere regio van nederland te rijden, en dan op al die leuke binnenwegen.

bedankt
cosmar( die met 440 heen en terug nog niet aan zijn dagrecord zit)
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver Leo
Gast 
#13 | Geplaatst: 22 april 2007 13:53 
Ook ik heb genoten van m'n eerste tulpenrit. Hulde voor de organisatie.
Bedankt.

gr Leo

Schrijver Boeroe
Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 22 april 2007 16:20 
Ook wij willen langs deze weg de Heren; Laurens , Andre , Nick en Elwin bedanken voor het goed verzorgde bollenrit .
Laurens nog bedankt voor de foto's. Kijken uit naar die van Elwin

Groetjes,
Magda en Eric

Schrijver startweer
Gast 
#15 | Geplaatst: 22 april 2007 18:43 
Het was echt verukkelluk! Álles! De rit, de organisatie, het weer, de bloemen, het gezelschap, ieder's humeur....
Om mijn dagrecord niet te breken (en omdat Gideon nog niet zo lang geleden behoorlijk ziek was) hebben wij vrijdag en zaterdag overnacht in Callandsoog. Zo was de tulpenrit aanleiding voor een echte vakantie, in een weekend gefrommeld. Het is ons geweldig bevallen, ik kan het iedereen aanraden (en als we dan volgend jaar allemaal in hetzelfde hotel overnachten, is het ineens een extra CX weekend...).

Gea (die wel even moest slikken tussen al die CX-en)

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Terug van de Tulpenrit

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven