Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Gezamelijk naar East Malling kent

 
Schrijver cosmar

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 26 april 2007 18:23 | Aangepast door: cosmar 
Ja weer een topic over kent,
Zoals in de eerdere topics vermeld zijn er uit de groep enkele die al eerder naar de Uk gaan en andere gaan op de vrijdag. Eenieder doet dit stuk op eigen initiatief. Wat we wel allemaal gemeen hebben is de aankomst tijd in Dover, die ligt rond 1uur s'middags. Nou lijkt het mij leuk om als groep vanuit Dover naar east malling te rijden. De "boulevard" van dover lijkt mij een leuke plek om te verzamelen.
Deze is makkelijk te bereiken ook voor degene die zich al in engeland bevinden.
Net buiten de haven is een rotonde die men volgt naar de stad, 2e afslag daarna de weg vervolgen en de eerste straat links. De snelweg A2 komt ook uit op dezelfde rotonde dus als je al in kent bent kun je zo makkelijk in dover komen.
Van hieruit kunnen we nog even dover in en is het verzamelen ook makkelijk.
mijn boot komt om 12:50 aan en dan zal ik meteen kijken of er al iemand bij de boulevard is en daarna rijdt ik terug om bij de rotonde te wachten op wie er nog meer aankomt en mee wil rijden.
Cosmar (nu alvast gepost voor diegene die eerder vertrekken)gsm op aanvraag))
ook net gezien
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver jost

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 26 april 2007 19:43 
Lijkt me een leuk idee om in ieder geval de laatste 70 km samen te rijden. Alleen zijn er 2 aanlegplaatsen van de veerboten, die uit Duinkerken/Calais en die uit Zeebrugge/Oostende. Misschien is het handig om een straat(naam) af te spreken.
gr. Joost
(die er niet zo van houd om met 2 personen en een (over)vol bepakte cx door Dover te crossen(tegen het verkeer in))
Not all those who wander are lost.......................

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 27 april 2007 10:12 
Hier komen de straten dan: Esplanade, Waterloo cresent en marine parade.

deze drie zijn een en dezelfde aan lopen langs het "strand" , de A2 komt om dover heen en komt bij de docks uit. De Esplanade is van beide havens goed te bereiken, geen tegenliggers om het zo maar te noemen.

cos
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver edward
Gast 
#4 | Geplaatst: 27 april 2007 10:42 
Dudes, veel plezier overzee, doe prins Harry de groeten, vergeet niet af en toe links te rijden en drink een pintje op onze gezondheid!

Greetz,
Edward

Schrijver jost

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 27 april 2007 11:37 
Prima, we houden het op Esplanade. Heb nu al dorst!!!
gr. Joost
Not all those who wander are lost.......................

Schrijver startweer
Gast 
#6 | Geplaatst: 29 april 2007 23:33 
Omdat de rit in één ruk, vóór 11 uur, van Wilsum naar Duinkerken meer is dan Knabbel leuk vindt, zoek ik een overnachting dicht bij Duinkerken. Weet er iemand misschien een adres? Googelend kom ik er tot nu toe niet echt uit.
Aangezien mijn Frans echt heel slecht is, mag het best Vlaamssprekend zijn :-)

Schrijver terry

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 29 april 2007 23:46 
Beste Gea,

Wilsum naar Duinkerken is 388 km.
Kan best begrijpen dat dit voor kinderen een eind is.
Van bij mij thuis is het een goeie 140 km naar de opstapplaats.

Mijn voorstel is Brugge, dat is net 300 km van je deur.
Daarna is het nog een 80 km.

http://www.brugescamping.be/index.php

Onze Engelse vrienden hebben er al verschillende keren hun tentjes opgetrokken, als je beslist hebt kan ik wel voor je resereveren, ze kennen me daar al.

Terry

Schrijver startweer
Gast 
#8 | Geplaatst: 2 mei 2007 10:50 
Hoi Terry,

Het is me niet gelukt om je per mail te bereiken, denk ik. Wil je voor Gideon en mij reserveren voor donderdagnacht?

gm.vanrenselaar@home.nl

Gea

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Gezamelijk naar East Malling kent

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven