Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Kent (2), een goed einde

 
Schrijver coenox

Voorzitter 
#1 | Geplaatst: 6 mei 2007 21:35 | Aangepast door: coenox 
Tja, het bezoek aan de UK meeting liep niet voor iedereen goed. Zie dit draadje van Henk en Frans. Vette pech. Wij hebben het wel gehaald en we hebben een voortreffelijk weekend gehad. Zo'n 85 CX' en een een stuk of 12, geloof ik, Nederlanders, een paar Duitsers, Denen, Engelsen natuurlijk en zelfs een paar Fransen. Voor het eerst dat we die tegenkomen. Geen Belgen gek genoeg.

We hadden goed weer en 's nachts was het wel een beetje koud. Mooie rit gemaakt op zaterdag, maar wel weer erg wennen dat links rijden. Het ontbijt (echt Engels, inclusief de witte bonen in tomatensaus) en de BBQ waren echt voortreffelijk. We hebben genoten.

Voor het eerst een levensechte burn out van een CX Turbo gezien. Binnekort schijnt dat op You Tube te zien te zijn.
Vanochtend zijn Michael, Lieke, Gea met knabbel, Joost en Margrit, en ik weer op de boot naar Duinkerken gegaan, na in Dover nog door Cosmar uitgezwaaid te zijn. Terugrit verliep goed, afgezien van de gebroken kilometerkabel van Michael.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver startweer
Gast 
#2 | Geplaatst: 6 mei 2007 23:40 
Knabbel en ik waren om 21 uur weer binnenshuis. Afgepeigerd. We hebben vanaf Donderdag 1160 km gereden. Ik vind het indrukwekkend voor een 10 jarige. We hebben enorm genoten, Knabbel niet in de laatste plaats omdat hij erg leuk contact had met Kuipwillem en zijn gezelschap. Hij is er al uit: hij gaat naar Vechta, SJK en naar Denemarken naar de CX meetings. Of ik daar aan meewerk, ga ik nog even bekijken ;-)
Nog voor de terugreis begon hoorden we dat het vandaag hard zou gaan regenen, met groot risico op gladheid, ivm met lange droogte en opgedroogde olie en rubber op de weg. Gelukkig zijn wij droog thuis gekomen.
't Was allemaal erg geslaagd.

Gea

Schrijver edward
Gast 
#3 | Geplaatst: 7 mei 2007 11:36 
Beste Engelandvaarders, fijn dat iedereen weer heelhuids thuis is. En droog over en weer, dat hadden we met Schotland ook en dat is best bijzonder.

Ik ben benieuwd naar verhalen en foto's, komt dat nog?
Edward

Schrijver jost

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 7 mei 2007 11:40 
Fijn dat ieder zonder kleerscheuren weer thuis is gekomen. Ook wij hebben een erg leuk en gezellig weekend gehad. Hiervoor hartelijk dank en hulde aan de organisatie.
De filmpjes van de burnout staat intussen op youtube. De foto's zal ik naar Frans Mailen.
groeten Joost en Margrit
Not all those who wander are lost.......................

Schrijver jost

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 7 mei 2007 21:02 
Foto's zijn te zien op:URL
gr. Joost
Not all those who wander are lost.......................

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 7 mei 2007 22:29 | Aangepast door: Roelof 
Net weer thuis! Laatste stuk, vanaf Gorrichem, in de stromende regen. Kan de pret niet drukken. Totaal 1535 km. en 115 foto's. Gaan beslist vaker naar Engeland.

Groeten, Anja en Roelof.

http://members.chello.nl/r.veldhuis6/images/Scotney%20Castle.jpg
Scotney Castle, gisteren.

De rest van onze foto's van Kent!
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver MAST

Moderator 
#7 | Geplaatst: 8 mei 2007 00:01 
Fijn dat jullie genoten hebben van een paar dagen Engeland. Blij dat iedereen weer terug is en jammer voor Frans en Henk dat ze alletwee met pech kwamen te staan, nog voor ze op de boot waren.
Hierbij de link naar het filmpje van Jost:burnout CXturbo
Groet, Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver edward
Gast 
#8 | Geplaatst: 8 mei 2007 11:13 
Leuke foto's Joost, vooral een mooie close-up van onze nog vrijgezelle voorzitter. En eeeh, 80 krijtrotsfoto's, nog nooit in Engeland geweest, zeker?

Schrijver jost

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 8 mei 2007 14:55 
De foto's van de 'white cliffs of Dover' zijn gemaakt door Gideon. Hij wilde er graag foto's van maken maar het toestel van Gea is op de heenboot verdwenen. dus vandaar.
Not all those who wander are lost.......................

Schrijver startweer
Gast 
#10 | Geplaatst: 8 mei 2007 16:39 
Hierbij de link naar het filmpje van Jost:burnout CXturbo
Geweldig, Marcel! Bedankt! lk kon gisteren het filmpje niet vinden, maar hoopte al op een linkje.

Gea

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 10 mei 2007 23:21 
Hoi ik ben ook weer terug, heb jan nog even achtergelaten maar het weer begon tegen te vallen. Was een mooi weekend en een leuke week erna.
@coen volgens mij heb ik toch franse belgen gezien?
Ik wou toch met een groepje rijden dus dat werd de terug reis, bleek er later in de buurt nog geraced te worden met oude motoren. jammer dan had die van mij mee kunnen doen.
Jan en ik hebben nog flink van het landschap kunnen genieten, was wel wat wisselvallig met het weer maar we hebben het overdag goed droog gehad.
Ik heb mijn plekjes nog kunnen bezoeken alleen was het weer zo druizelig dat er nergens wat te doen was dat was dan weer jammmer.
maar alles bij elkaar was het de moeite waard
Cosmar die wacht op sjk
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver Jan
Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 11 mei 2007 22:23 | Aangepast door: Jan 
Ik ben vandaag ook weer terug gekomen. Het viel mee met het weer, de regen viel 's nachts. Terug de Eurotunnel genomen, duur maar ik wilde het een keer hebben meegemaakt. Je ziet er niets van, maar het idee om door een oude gerealiseerde Engels-Franse droom te reizen maakte veel goed. De heggen langs de weg zijn me bijgebleven, en het in het begin moeizame links rijden, en de perfect georganiseerde rally van de Engelse CX-club. Mijn Custom oogste bewondering in Engeland, onderweg een opgestoken duim, en een paar maal een waarderend praatje. Kenners, die Engelsen. Voor degenen die niet geweest zijn, volgend jaar een nieuwe kans. Het is de moeite waard.

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 13 mei 2007 20:41 
ik heb ook eenzelfede filmpje hier
is dezelfde alleen iets meer in beeld
cosmar (joost bedankt voor de inspiratie)
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Kent (2), een goed einde

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven