Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Vechta 2007

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver MAST

Moderator 
#1 | Geplaatst: 16 mei 2007 17:00 
Over een maandje (8 juni) staat Vechta weer op de agenda.
Ik ben benieuwd wie er dit jaar meegaan en of er nog iets afgesproken wordt om samen te rijden. Ik ben zelf van plan om vrijdagmiddag te vertrekken, op zijn vroegst kan ik om drie uur weg vanuit Amersfoort.
Ik ben benieuwd naar reacties en of er nog iemand met me mee rijdt.
Groet, Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 16 mei 2007 21:59 
Hey Marcel,

Wij rijden vanuit Nijkerk, met wrs 3 personen. maar we vertrekken om ongeveer 1 uur. we moeten rustig aan rijden ivm zijspan en aanhanger. Bij Zutphen pikken we nog iemand op.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver beinhart

Bestuur 
#3 | Geplaatst: 16 mei 2007 22:41 
hallo marcel,

wij gaan rijden vanuit hoogerheide en nemen een collega motorrijder mee van onze club (die speciaal voor vechta zijn eigen motor thuislaat) hij wil namelijk op mijn andere cx mee om in "stijl" op het treffen aan te komen.
wij vertrekken s'morgens en rijden langs etten-leur, het laatste stuk willen we binnendoor rijden...

als iemand mee wil rijden vanuit deze kant, dan horen wij het wel?

groetjes werner, grietje en roy natuurlijk (met peter erbij deze keer)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Arno Luierweert
Gast 
#4 | Geplaatst: 17 mei 2007 01:51 
Ik en Kevin gaan ook naar Vechta kunnen we mooi aansluiten tenzij dat je niet via Hengelo ov rijd.


Groeten uut Hengelo ov
Arno Luierweert.

Schrijver romboutsberry
Gast 
#5 | Geplaatst: 17 mei 2007 22:39 
Hoi ,misschien rij ik wel mee vanuit Veldhoven N-B ik mail nog wel.
Groet Berry

Schrijver romboutsberry
Gast 
#6 | Geplaatst: 17 mei 2007 22:46 
Trouwens hoeveel km is het naar Vechta ,Berry

Schrijver Engeltje

Moderator 
#7 | Geplaatst: 17 mei 2007 23:30 
Hoi Erik en anderen,

Wij rijden rond 12:15 (kids ophalen uit school) uur uit Linschoten weg naar Ede, daar zullen wij rond 13:00 uur zijn. Voordat wij daar weggaan bij het pompstation van Michael (om af te tanken) zal het 14:00 uur zijn. We pakken dan wel de snelwegen: A50, A1, A30, en A1/E37. Hoe eerder we een kampeerplek kunnen zoeken hoe beter. Het is drukker geworden de laatste jaren.

Nog even de beschrijving naar het pompstation:
Route naar De Haan. Vanaf de A12 vanuit utrecht neem je de afrit Ede-Noord, je gaat dan de A30 richting Apeldoorn. Al heel snel krijg je opnieuw een afslag Ede-Noord. Die neem je. Beneden bij de verkeerslichten links-af. Rechtdoor richting Arnhem over de N224. Paar honderd meter na het spoor zie je het tankstation De Haan (blauw met rode huisstijl) aan je linkerhand. Rij even door en dan zie je een keerpunt om te draaien (goed kijken, valt niet op) of even door naar de verkeerslichten om te keren. Zie ook. Haan station Ede, Rijksweg 4 (N224 Arnhem - Ede) Postcode 6718 WL. Kaartje via de site van de ANWB.

Als je (en eventueel anderen: Werner + Grietje????) wilt kan je bij ons aansluiten.

We horen /lezen het wel.
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 19 mei 2007 01:06 
Onderstaand (deel)bericht heb ik vanuit Engeland ontvangen.


Are there any other Dutch/Belgian riders who we could meet with to ride into Germany?
Joost and Margrit,Floris?


Cheers,Hann.



Daar ik dit jaar niet mee kan, maar wel onderdak verschaf aan enkele eilandbewoners, is de vraag: wie rijdt er mee (vanaf Apeldoorn) naar Vechta? Vertrek op vrijdag rond de middag. Natuurlijk wel eerst een bakkie koffie!

Groeten, Roelof.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver Frans_knipperli cht
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 28 mei 2007 20:25 
Arno Luierweert
Hengeloo ligt voor mij op de route als ik het goed zie.
Ik wil ook wel aansluiten in deze buurt.

gr.
Frans

Schrijver jverbruggen
Gast 
#10 | Geplaatst: 29 mei 2007 18:32 
wie rijdt er vanuit Noord-Brabant naar Vechta? wij willen het liefst voor de middag vertrekken. Jan uit Volkel.

Schrijver jost

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 30 mei 2007 09:49 | Aangepast door: jost 
Hoi Jan,
Rij vrijdagochtend om een uur of 8 vanuit Vlijmen richting Vechta via Apeldoorn.
gr. Joost
Not all those who wander are lost.......................

Schrijver Frans_knipperli cht
Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 5 juni 2007 19:19 
Is het misschien handig om een ritschema te bouwen.
Zoiets als vertrek uit nijkerk **** uur hogerheide *****, Apeldoorn **** Hengelo ***** etc. Dit maakt het veel makkelijker om aan te sluiten bij elkaar. Dit ook met de andere Forums. Vorige keer had koen dit mooi geregeld! Ik weet niet of iemand de handschoen dit keer wil oppakken??

Groeten,

Frans

Schrijver Floris
Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 6 juni 2007 12:47 
Ik weet niet of iemand de handschoen dit keer wil oppakken??

Ik zou zeggen: ga gerust je gang :-)
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Frans_knipperli cht
Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 6 juni 2007 16:12 
Ik zou wel willen, maar woon dicht bij de grens en voor mij is het onhandig om reistijden en andere zaken in te schatten als voor mensen die van veel verder moeten komen.

Groeten,

Frans

Schrijver MAST

Moderator 
#15 | Geplaatst: 6 juni 2007 22:48 | Aangepast door: MAST 
Hierbij een poging om een en ander op een rijtje te zetten:
Floris rijdt om 9 uur weg uit A'dam , pikt in Apeldoorn bij Roelof, Engelse gasten op. Joost (en Margrit?) komt daar ook naartoe. Henk (de Dijk) sluit misschien aan bij Floris?
Sieds rijdt via Emmen en hoopt rond 13.00 in Vechta te zijn.
Erik 1 rijdt samen met Anne(GB) en nog iemand over Zutphen, +/- 13.00 uur vertrek uit Nijkerk.
Afd.Linschoten hoopt rond 14.00 te vertrekken uit Ede, vanaf het tankstation van Michael. HansV sluit daarbij aan?
Antoon, Erik+ Magda, Twan, Puk en Carolien,Werner en Grietje, Frans knipperlicht vertrekken rond 9.00 uur uit het zuiden, mogelijk met Berry en Jan uit Veldhoven.
Theo (udent)komt zaterdagochtend, net als Tinusaanhetij.
Gea en Gideon rijden vrijdagmiddag naar Vechta over Emmen.
Ik weet niet wat Henk Tonkens, Frans en Winny en kuipwillem, Alex +zoon, Beussie+zoon en zijn maatje Henk doen?
En ik rij vrijdagmiddag langs Hengelo en pik daar Arno en zijn zoon Kevin op. Als het meezit ben ik om 16.00 uur in Hengelo.
Zo , als ik iemand vergeten ben: bij voorbaat mijn excuses.
Allen een goede reis en tot Vechta.
(Gelukkig ben ik geen reisleider!)
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Vechta 2007

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven