Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Vechta 2007

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver coenox

Voorzitter 
#16 | Geplaatst: 7 juni 2007 00:09 
Nog een paar toevoegingen mbt afdeling Linschoten: Edward weet nog niet zeker of hij komt. Alex Ubbink heeft me gebeld en sluit waarschijnlijk ook nog ergens aan. KuipWillem sluit mogelijk nog bij de Linschotense club aan, hangt af van wat het werk doet.

Frans en Winny komen bij mijn weten dit jaar niet.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#17 | Geplaatst: 7 juni 2007 08:03 
HansV vertrekt rond 8:30 uit Ede, en tuft dan rustig naar Apeldoorn/Henk Tonkens. Vanaf daar wordt de reis om ong. 9:30 via de "scenic route" voortgezet, waarbij ik me (lees en huiver) zal toevertrouwen aan de TomTom van Henk.


Harmony,
Hans.
( Komt er wel, maar geen idee hoe en hoe laat )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Floris
Forum Lid 
#18 | Geplaatst: 7 juni 2007 17:54 
Vanaf daar wordt de reis om ong. 9:30 via de "scenic route" voortgezet, waarbij ik me (lees en huiver) zal toevertrouwen aan de TomTom van Henk.

Goede kans dat je vrijdagnacht in Berlijn bent :-)
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#19 | Geplaatst: 7 juni 2007 19:13 | Aangepast door: Hansv 
Nou, komt dat even mooi uit ! Ik heb altijd al eens naar Berlijn willen gaan !

Harmony,
Hans.
( die met zulk motorweer in het vooruitzicht motorrijden helemaal niet erg vind )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver startweer
Gast 
#20 | Geplaatst: 7 juni 2007 22:10 
Helaas, ik ga toch weer niet mee. Ik heb teveel hooi op mijn vork genomen, moet er even een beetje afschudden. En wat valt er af? Juist, Vechta. Nu moet ik nog een jaar fantaseren hoe het daar is, en genoegen nemen met de enthousiaste verhalen.
Soms is het leven hard.

Iedereen heel veel plezier!!!

Gea (verstandig geworden)

Schrijver coenox

Voorzitter 
#21 | Geplaatst: 7 juni 2007 22:32 
Alex,

Wil me vrijdagochtend even bellen op 06 18866676 ? Ik kan je nummer niet meer vinden.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Floris
Forum Lid 
#22 | Geplaatst: 7 juni 2007 22:46 
Coen, vergeet je niet om het afzetlint mee te nemen?
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Engeltje

Moderator 
#23 | Geplaatst: 7 juni 2007 23:19 
Tegen de tijd dat wij er zijn, is het afzetlint niet meer nodig, volgens Coen.

We rijden rond 2 uur weg uit Ede, en gepakt en gezakt met Angel, zal het geen 130km per uur zijn dat we rijden. We zullen het rustig aan doen en zo rond 6-en in Vechta aanrijden.

Lieke
(die het echt spannend gaat vinden....Vrouwen-motor.....wordt hier al geroepen door de meiden)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Vechta 2007

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven