Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Vechta , wat kost dat ?

 
Schrijver Hansv

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 18 mei 2007 17:36 
Ik ben al een tijdje bezig met zoeken om aan een CX-weekendje Vechta een prijskaartje te kunen hangen.
Maar behalve dat er een toerrit is, met voldoende eten en drinken, en dat dat er een ontbijt is met voldoende eten en drinken, en dat er een grootse barbeque wordt georganiseerd, weet ik nog niks.

Hoe diep moet ik in mijn geldbuidel tasten ?. Iemand die dat weet ?

Harmony,
Hans
( die wel erg 'hollands' doet (maar dat heeft een achterliggende reden))
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver jost

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 18 mei 2007 18:41 | Aangepast door: jost 
Hoi Hans,
Prijzen voor Vechta zijn te vinden op:
URL
gr. Joost
Not all those who wander are lost.......................

Schrijver Floris
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 18 mei 2007 18:49 
In Vechta krijg je alleen ontbijt (zelf bord, bestek en beker meenemen!!) en op het terrein is 's avonds vette hap te koop. Lunch e.d. is niet inbegrepen bij de prijs en er is beslist geen BBQ.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 18 mei 2007 18:56 
Ik heb kennelijk weer wat dingen door elkaar gehaald, of mein deutsch war sehr slecht, of, en dat is waarschijnlijk het geval geweest, beide.

Maar goed.
Bedankt voor de link. Ik ben weer helemaal op de hoogte.

Harmony,
Hans.
( die verder gaat zitten peinzen )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver beinhart

Bestuur 
#5 | Geplaatst: 18 mei 2007 22:59 | Aangepast door: beinhart 
hoi hans,

om je gedachte even mee te helpen hier een raad;

HET HELE WEEKEND IS ONBETAALBAAR
(vraag maar aan diegene die er als eens geweest waren)

groetjes werner grietje en roy (die dit jaar ook weer gaan)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 19 mei 2007 08:32 
Ach jawel hoor, Ik heb me ook laten verrassen en had gewoon 100 euro bij me. Ruim schoots me geret. Ik was er wel een dag aan wezig, en toen zijn we met zinn allen gaan eten bij de dummer see. Het blijft een mooie bijeenkomst. Ik hoop dat ik op het laatste moment er nog naar toe kan maar dat zal voor mij moeilijk worden.
Wie weet komen we elkaar tegen.
groetjes marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver coenox

Voorzitter 
#7 | Geplaatst: 19 mei 2007 09:49 
Welnu, ' goedkoper dan Engeland' (volgens Lieke).

Maar nu even serieus. Je kunt het zo duur of goedkoop maken als je zelf wil. Voor 15 euro kun je er kamperen, krijg je een herinneringsfoto en ontbijt. En natuurlijk je brandstofkosten. Afhankelijk van waar je vandaan komt zal dit rond de 70 euro zijn. Op het terrein staat altijd een kraam waar je verschillende soorten worst, friet en ander voedzaams kunt eten. Ik hou het daar wel twee dagen op vol, maar smacht dan wel weer naar groente. Wat betreft drinken, ik geloof dat een fles bier op het terrein een euro kost. Maar je kunt ook zelf de supermarkt induiken en je eigen voorraadje aanleggen.

Ik denk dus dat je ergens tussen de 100 en de 150 euro uit moet kunnen komen voor het hele weekend, maar dat is dan wel inclusief je brandstof.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Frans_knipperli cht
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 28 mei 2007 20:29 
Hoi Hans,

Het is een niet te beschrijven weekend! Echt toppie hoor.
En natuurlijk een mooie uitdaging om je rooie rakker in Vechta te krijgen.

gr.
Frans

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 31 mei 2007 09:13 
Ik denk dat ik die rakker daar wel krijg, en waarschijnlijk wel weer terug ook. Dat zal het probleem niet zijn.

Harmony,
Hans.
( soms wat zorgelijk )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Vechta , wat kost dat ?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven