Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Vechta info

 
Schrijver Frans
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 23 mei 2007 15:47 
(Via mail binnengekomen)


1. Informationen zum CX-Treffen Vechta 2007 ==================================================
Liebe Güllepumpen-Freunde,

vom 08.-10.06.2007 findet wieder unser 11. CX-Treffen in Vechta statt.
Für alle, die dabei sein wollen, geben wir noch einige Hinweise:

1. Das Treffen beginnt am Freitag, 08.06. ab ca. 13.00 Uhr. Das Gelände kann wegen anderer Veranstaltungen nicht vorher genutzt werden. Eine frühere Nutzung als am Freitag ist nicht möglich.

Besucht bei einer früheren Anreise bitte die örtlichen Gaststätten, Pensionen oder Hotels. Im Nachbarort Goldenstedt gibt es einen Campingplatz (ca. 12 km).

Siehe auch:
http://www.vechta.de
http://www.campingplatzhartensbergsee.de

2. Auf dem gesamten Zeltplatz und den Wegen zu den Gästehäusern gilt ein absolutes Fahrverbot für Autos und Motorräder! Für den Gepäcktransport halten wir einige Schubkarren bereit.

3. Aus Sicherheitsgründen und zur Schonung der Grünanlagen stehen die Motorräder nicht direkt beim Zelt, sondern auf einer eigenen Fläche. (Da es ein Güllepumpen-Treffen ist, haben andere Maschinen einen anderen Parkplatz.)

4. Einige Bereiche des Geländes sollen nicht zum Zelten genutzt werden und sind gesperrt. Wir bitten Euch, die Absperrungen zu beachten.

5. Absolutes Feuer- und Grillverbot auf dem Zeltplatz, an unserem Lagerfeuerplatz darf aber selbstverständlich gegrillt werden !

6. Jeder Teilnehmer achtet auf seine Wertsachen, leider ist es im letzten Jahr zu Diebstählen und Beschädigungen gekommen. Wir können keinerlei Haftung übernehmen.

7. Das ist anders als bisher:

- Willkommens-Party mit Lagerfeuer und Live-Musik am Freitag, diesmal mit der Band "Route 66", Samstag Abend dann Musik der leiseren Töne von Laura und Luisa am Lagerfeuer.

- Es gibt ein neues Sanitärgebäude direkt auf dem Zeltplatz, die alten Duschen und Toiletten sind geschlossen.

- Unsere Ausfahrt startet später (ca. 11.30 Uhr) und dauert mit Pausen bis ca. 16.30 Uhr. Bitte gebt bei der Anmeldung an, ob ihr mitfahren wollt.

- Einige Parkflächen sind verändert, beachtet bitte die Hinweise.

Wir vom Organisations-Team freuen uns auf das Treffen und hoffen, dass alle Gäste gute Laune und gutes Wetter mitbringen.

Tschüß - bis zum 8. Juni!

(eind)

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 23 mei 2007 18:43 
Leuk, kan zelf helaas niet, maar voor degene die wel gaan!
probeer eens een stukje voor nederland te veroveren. De denen hadden een eigen afgezet stuk, staat iedereen mooi bij elkaar.
en je weet dat je je tent(je) kwijt kunt.
cosmar (die volgend jaar wel weer wil en hopelijk ook kan ;( )
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver beinhart

Bestuur 
#3 | Geplaatst: 23 mei 2007 20:09 
das jammer cosmar, we hadden ons zo verheugt op jou met je blauwe zadel (we zien elkaar maandag wel) wij zijn wel van plan om weer op de zelfde plek te kamperen en we willen wel plaats proberen vrij te houden voor de nederlandse delegatie als ze willen?

groetjes grietje en werner (die hopen dat je volgend jaar weer van de partij bent)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver coenox

Voorzitter 
#4 | Geplaatst: 23 mei 2007 20:46 
Wij nemen onze Villa (we weten nog niet zeker of het binnenzwembad mee gaat) en drie kinderen mee. Als jullie een kavel voor ons vrij kunnen houden... graag !

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver udent

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 23 mei 2007 21:19 
Ik kan er dit jaar nog niets van zeggen of ik kan, na 6 jaar Vechta , zal ik dit jaar op vrijdag niet weg kunnen op het werk, en "MOET" ik zondag op het vliegtuig mee naar Kreta. Shit dat ons Dianne dit nou net in dit weekend even heeft vastgelegd.
Ik kom in ieder geval op zaterdagmorgen, maar dan is de toerrit al weg denk ik.
Ook rijdt mijn 650 E nog niet , geen tijd om de prolink, en de nieuwe koppeling van Vogel te monteren. en die E schiet wat beter op dan de C op de snelweg.
Als ik zondag pas s"avonds op het vliegtuig ga, dan wil ik van za op zo overnachten, Dan moet ik Antoon even lief aankijken, die heeft n zo'n grote Coen Berens tent, misschien dat ik een zijde mag gebruiken voor een nacht?
Vorig jaar hebben we met enkele gezegd. in 2007 vechta naar Louis rijden in Osnabruck, en dan naar Dammer See voor gezamelelijke terugrit, het ultieme Vechta gevoel weer krijgen.
Als er meerdere naar Louis gaan , kan ik ook daar naartoe rijden , en dan mee terug savonds naar Vechta, ik hoor het wel, groeten Theo.
theo cx ds

Schrijver startweer
Gast 
#6 | Geplaatst: 23 mei 2007 23:10 
Werner, geweldig! Ik heb een bescheiden tentje, en wil heel, heel, heel, heel graag bij de hollandse delegatie staan!! Gideon komt mee.

Gea (niet zo dapper...)

Schrijver MAST

Moderator 
#7 | Geplaatst: 23 mei 2007 23:33 
Ik hou me ook aanbevolen voor een plekje bij de Nederlandse delegatie.
Kom iets later op vrijdag, begin van de avond hoop ik. Als mijn zoon niet mee gaat, kan je wel een nachtje bij mij in de tent Theo.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 24 mei 2007 23:13 
Hoi Allen,

Jaja, ook wij willen graag bij de Nederlanders horen!! Waarschijnlijk zijn wij : Guido, Jan, Erik en From Engeland Anne! Die vast ook wel een Nederlands plekje wil voor haar tent.

Groet Erik.
( Die nog druk bezig is met de trekhaak van de PAv40 maar er morgen al wel vast een proefritje mee gaat maken. :-))
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Floris
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 25 mei 2007 00:03 
Hee jongens, ik heb een tip voor jullie. Coen heeft nog 400 meter afzetlint in z'n garage liggen :-)
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver antoon

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 25 mei 2007 09:35 
Wij willen vrijdagmorgen rond negen uur aanrijden,Joost zou eerst ook mee rijden maar heeft afgespoken om in Apeldoorn Engelse cxers op te halen.Theo,Ik bel jou nog wel over die tweede binnentent.Zijn er nog cxers die aan willen sluiten dan hoor ik dat wel.Voorlopig rijden Erik en Magda-Antoon en zoon Twan.

groet Antoon

Schrijver beinhart

Bestuur 
#11 | Geplaatst: 25 mei 2007 16:51 
hallo antoon,

wij wilden ook hier (hoogerheide) om 9 uur vertrekken, vanwaaruit vertrekken jullie? kunnen we dan mischien ergens afspreken? je mag me ook mailen; beinhart@home.nl

wij horen het wel groetjes werner en grietje (die straks half vechta afzetten voor de hollanders?)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver sieds

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 29 mei 2007 21:52 
Ik vertrek vrijdagmorgen en rij via Emmen, goed 200 km.
Dus 13.00 zal ik in Vechta zijn.
Vorig jaar stonden we op 2 plaatsen achter de gebouwen, leuker is om rechts achter met z'n allen op een plek te staan.
's Middag wil ik nog wel een rondrit maken naar Espelkamp waar ik een jaar gewoond heb en naar de Dummersee waar we altijd zeilden.
Ik wacht wel tot de volgenden er zijn.

Het weer lijkt goed te worden volgens de Duitse weerkaarten http://www.wetterzentrale.de/pics/avnpanel1.html
Een hogedrukgebied komt steeds dichter bij maar het is nog te vroeg om hier zeker van te zijn.

Groeten Sieds die dit jaar z'n tentstokken zal meenemen
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver puk
Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 5 juni 2007 17:10 
Antoon , ik hoop mijn silverwing ook tijdig klaar te hebben ( speling op de prolink en een beurtje),maar dat lukt wel hoor, dan sluit ik wel aan bij jou, ik contacteer je nog
greets puk en Caro
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Schrijver Frans_knipperli cht
Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 6 juni 2007 16:17 
Doe mij ook maar een plekje bij de Nederlandse delegatie.

Groeten,

Frans

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 6 juni 2007 18:44 
Zo in de gauwigheid even door de diverse draadjes heengeturft
Als ik me niet vergis gaan er meer dan 16 motoren gaan naar Vechta, en evenveel tenten.

"Kamp holland" wordt best groot!

Harmony,
Hans.
( die hoopt dat we het droog houden )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Vechta info

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven