Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

elfstedentocht

 
Schrijver cosmar

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 28 mei 2007 21:24 
IK ben net terug van een rondje friesland. Werner had voor zijn toervclub enkele entreebewijzen voor de elfstedentocht geregeld en had er nog een over. En ik mocht wel mee als ik wou nou dat heb ik dus gedaan. Nog enkele cx-en/gl's gezien. helaas kon de mijne niet mee door omstandigheden. een mooie route van 260km met een vaantje en plakaat als aandenken, voor de plakaat moest je onderweg stempels verzamelen. Werner is met twee bekers mee naar huis een voor een group van meer dan 15 personen en een voor de verst komende motorclub.
alles bij elkaar een gezellig dagje en volgend jaar met de cx

cosmar (die nu wel last heeft van zijn aghterwerk)
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver beinhart

Bestuur 
#2 | Geplaatst: 29 mei 2007 16:35 
ja cosmar,

het was een geslaagt weekendje, wij hebben vandaag weer droog alles in kunnen pakken en zijn nog even langs breda naar huis gereden. we willen er volgend jaar weer heen en hopen dat er dan meer met cx meerijden, wij waren ook nu op de bakfiets (goldwing) maar volgend jaar zijn dat 2 cx'en.
wie zin heeft kijk op www.frieschemotorclub.nl en komt volgend jaar lekker met ons mee....

groetjes werner en grietje (die nu niet meer zonder roy rijden)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver sieds

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 29 mei 2007 21:21 
Ook ik heb gisteren de Elfstedentocht gereden, mooie tocht ietsje regen maar een prachtige dag met duizenden belangstellen langs de weg.
Niet op een CX maar op m'n Dragstar samen met leden van de Dutch Dragstar Club, waar ik overigens geen lid van ben.
Ik zou het ook leuk vinden dat er volgend jaar wat CXen naar Friesland willen komen.
We kunnen het op de agenda zetten.
Inschrijven kan al van af februari en vol is vol.
Er mogen maar 3600 motoren mee doen, wat auto's, bromfietsen en 15.000 fietsers dus al met al zijn er op 2e Pinksterdag 20.000 mensen onderweg.
Op het begin van de route is het druk, daarna dunt het uit en is het goed te rijden. Wie weet tot volgens jaar.

Groeten Sieds
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Lemmy
Gast 
#4 | Geplaatst: 31 mei 2007 20:21 
Heb er inderdaad ook een paar cx-en zien rijden, onder meer cx500 Special (2 stuks zelfs) meen ik dat op de zijschildjes stond (die types met enkele schijf en een dash zoals op de cx-custom.

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 elfstedentocht

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven