Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

De Langste Dag Toer 2007

 
Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 29 mei 2007 16:18 
Ik heb vandaag de laatste Promotor open geslagen en me aangemeld voor de langste dag toer 2007 op zaterdag/zondag 23/24 juni ! Lijkt me een heel geslaagde toer te worden met barbeque èn je hoeft je tentje niet mee te nemen. Dat scheelt weer een heleboel rompslomp en Coen, ze hoeven niet op mij te wachten ;-) !!! Kosten E60,00 p.p. Ik ben benieuwd of zich er CXers aanmelden.
Groeten van Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 29 mei 2007 17:09 | Aangepast door: coenox 
Geen tent ? Ik heb het even nagekeken, en je kunt inderdaad in een groepstent. Spanneeeend !

Voor iedereen die met Henk ik een groepstent wil, info over deze rit vind je hier. Zelf denk ik er nog even over na.

Coen
(die graag wacht, want het is altijd een feest als Henk erbij is)
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 29 mei 2007 20:23 
Ik denk er ook even over na, maar niet te lang natuurlijk.

Harmony,
Hans.
( die eerst Vechta uitgedacht wil hebben )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver edward
Gast 
#4 | Geplaatst: 30 mei 2007 08:56 
Heb je je met beide CX-en ingeschreven Henk? Dan heb je een iets grotere kans dat je de eindstreep haalt ;-)

Idd, met Henk in een groepstent kan niet anders dan gezellig worden. Have fun, ik laat deze tocht desondanks aan mij voorbij gaan.

Edward (die zelfs over Vechta nog niet zeker is)

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 De Langste Dag Toer 2007

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven