Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Harley Only

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver edward
Gast 
#1 | Geplaatst: 30 mei 2007 15:20 
Wees gewaarschuwd, het gaat dit keer niet over de CX. Ik ben afgelopen Pinksterdagen samen met mede CX-er en mede Harleyrijder Gilbert in Bussloo (Apeldoorn) geweest. Samen met (schrik niet) 15.000 andere Harleyrijders. Absoluut niet te vergelijken met Vechta of SJK, dus dat doe ik niet.

De superrally is een jaarlijks terugkerend Europees Harley-evenement, dit jaar georganiseerd door HDCN. Verspreid over vier grote kampeervelden strijken louter Harleys en pup-tentjes neer. Om vervolgens gedurende 4 dagen niks anders te doen dan brommers kieken (met veel burnouts), sfeervolle concertpodia en erotic shows bezoeken, Harley-goodies inslaan en lekker gezond eten en drinken.

Ontzettend strak georganiseerd, niet goedkoop, maar aan werkelijk alles was gedacht. Harleys zijn nogal populair onder het dievengilde, dus daar had de organisatie in samenwerking met de politie een prima mechanisme voor bedacht (dieven kunnen alleen met jouw Harley naar buiten als ze ook jouw arm meenemen).

Er heerste een opvallend gemoedelijke sfeer en zelfs opeengepakte dronken bikers slaan elkaar niet de hersens in. Zelfs niet als je met hun ruige mokkels aanpapt. Achter die stoere tattoo's en weelderige baarden schuilen opvallend kleine hartjes.

Vooral gesmuld van geniale metal en speedrockbands en natuurlijk van veel prachtige Harleys. Het gaat dan ook vooral om zien en gezien worden en in geval van Harley ook om horen en gehoord worden.

Wat mij betreft onvergetelijk en zeker voor herhaling vatbaar. Volgend jaar naar Denemarken (eerst nog even een tattoo regelen).

Meer info op www.superrally2007.nl

Edward

Schrijver Floris
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 30 mei 2007 15:31 
Wegens verandering van interesse TKA: CX500 custom 1981, 83000 km, met special paint en zelfgebouwd zadel. Vraagprijs 500 euro, te bezichtigen in Linschoten.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Engeltje

Moderator 
#3 | Geplaatst: 30 mei 2007 15:54 
Coen, interesse?

Heb je gelijk een project minder. Is je Double Trouble gelijk klaar en heb ik een mooi frame voor de Groene Draeck.

En de bezichtiging is om de hoek.
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver terry

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 30 mei 2007 16:22 | Aangepast door: terry 
Zoek Edward
Altijd wel leuk met zo een bende

Schrijver Rob Draaisma
Gast 
#5 | Geplaatst: 30 mei 2007 17:21 
goh laat ik nu net op zoek zijn naar een custom.
wanneer kan ik langs komen voor bezichtiging en evt handje klap?

Groet Rob.

is ook een stuk dichter bij dan breda.

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 30 mei 2007 18:16 
Ik heb al die harley's gezien op weg naar leeuwaarden.
Dat moet een prachtig weeekend geweest zijn al die harleys bij elkaar en dan geen gezeur dat de een er anders uitziet dan de ander.
Dat vind ik nu ook zo prachtig aan onze club iedereen heeft zijn eigen motor en daar zijn we allen trots op. en een voordeel onze club is klein genoeg om na een weekend ook met iedereen een babbeltje gemaakt te hebben. Stel je voor je moet 15000 man een handje geven bij vertrek daar krijg je blaren van .

cosmar (die het harley gevoel wel bij zijn cx houd pruttel pruttel)
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver sieds

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 30 mei 2007 20:53 
Geweldig Edward, wat een evenement.
Als ik die foto's zie had ik daar graag rond willen kijken.
Ik was even op een Star treffen bij Ommen, nou met 100 Wild- en Dragstars was dat maar saai.
Misschien moet ik 'm maar omruilen voor een echte.

Groeten Sieds
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Hans

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 30 mei 2007 23:24 
Harley ..... maken die ook al motorfietsen ???

Nee grapje, maar er zijn er zo veel van.
Met een goed gevulde beurs is zo'n ding voor iedere oudere jongere gewoon 'op elke straathoek' te koop. Vandaar dat er zoveel 45+ ers zo'n ding alsnog aanschaffen (en daar ook de middelen voor hebben).
Heb in mijn jonge jaren vaak een (m.n. WLA) Harley kunnen kopen. Vindt er tot op de dag van vandaag niets aan.
Zou wel graag een ACE 4 cylinder of een Indian Big Chief in mijn garage hebben staan (helaas hebben die in mijn jonge jaren nooit mijn pad gekruisd); maar goed, daar moet je tegenwoordig bekant een 2e hypotheek voor opnemen.
Zoek nog wel een Hesketh
Dus als iemand die momenteel ergens weet te staan (voor weinig ....) hou ik mij aanbevolen. Heb eventueel heel veel om in te ruilen.
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver beinhart

Bestuur 
#9 | Geplaatst: 30 mei 2007 23:29 
halo edward,

de harley en de cx zijn bijna hetzelfde toch, de ene heeft gewoon een gedraait cx-blok? of is het nu andersom....

groetjes hoogerheide
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 30 mei 2007 23:41 
Verdacht hoor, een stukje over Harleys en gelijk biedt Floris "Wegens verandering van interesse" een CX te koop aan....... Binnenkort een Dromme-HD-aris ?
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver coenox

Voorzitter 
#11 | Geplaatst: 30 mei 2007 23:58 
Foris bood de CX van Edward aan. Ik denk niet dat die Dromendaris met spaakwielen weggaat.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver edward
Gast 
#12 | Geplaatst: 31 mei 2007 09:15 
Nee, nee, mijn CX verkoop ik niet, de Harley-boys ze zoeken voor 2008 namelijk nog een Japanner om in de fik te steken...

Schrijver Rob Draaisma
Gast 
#13 | Geplaatst: 31 mei 2007 19:32 
heidene, ga je daar deze cultmachine voor gebruiken?



Groet Rob.


Die schrikt van dit soort dingen.

Schrijver gilbert
Gast 
#14 | Geplaatst: 31 mei 2007 23:23 
Jullie zien wel, Edward heeft wel lef gekregen na zo'n weekend want hij durft zomaar over een HD te schrijven op dit forum.
En nee Floris, ook mijn cx is niet, nooit, never, te koop. Mijn HD trouwens wel. Niet omdat hij niet goed is, maar gewoon omdat er een andere in de maak is.
Over het weekend heb ik niets toe te voegen aan Edward zijn relaas. Het was super op de Super Rally en Denemarken...........we komen eraan !!!!!

Hopelijk tot gauw allemaal,

Gilbert

Schrijver beinhart

Bestuur 
#15 | Geplaatst: 1 juni 2007 07:42 
hallo edward,

dat is wel een heeel erge uitspraak hoor, ik geloof niet dat jij jou jappanner daarvoor laat gebruiken?? denk goed na, want roy rijd alleen op cx'en mee hoor (of goldwings waar alle logo's zijn afgeplakt!)

groetjes werner
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Harley Only

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven