Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Noordelijke Vechtagangers

 
Schrijver tinusaanhetij
Gast 
#1 | Geplaatst: 31 mei 2007 13:04 
Zijn er meer mensen uit het noorden die bv. via Emmen-Meppen naar Vechta gaan? Ik ga vanuit Eelde, ws. zaterdagochtend vroeg.
Martin

Schrijver Lemmy
Gast 
#2 | Geplaatst: 31 mei 2007 20:18 
Hallo Martin,

Ik ben zelf ook van plan om zaterdag te gaan (hoe vroeg is vroeg in jouw visie overigens?? 't Is toch al wel licht hè?? ;) )

Aangezien ik uit Heerenveen kom, kan ik over Eelde rijden. Had nog geen route gepland en het hoeft wat mij betreft toch niet de kortse route te zijn, dus evt een stukje omrijden is geen probleem.

Volgende week maar even defintief kortsluiten?

Gr
Lemmy

Schrijver tinusaanhetij
Gast 
#3 | Geplaatst: 1 juni 2007 09:57 
Hoi Lemmy,

Leuk! "Vroeg" wil zeggen op tijd voor de optocht, die begon vorig jaar rond tien uur omdat het een massale collectieve rit was. Dit jaar ws alleen terug vanaf het meer, dus wat dat betreft kunnen we wellicht ook wel wat later gaan. Misschien nog even checken of er een programma is. Vanaf hier is het twee uur rijden (binnendoor of snelweg maakt in tijd weinig uit), eenmaal daar moet er worden ingechect en spullen afgeladen, dus ik zou half 8 ongeveer willen vertrekken als er om 10 uur een "Veranstaltung" is. Anders is een uur of negen ook best wat mij betreft. Het scheelt wellicht voor jou als we bij Emmen afspreken, dan rijd jij minder om. M'n tel. nr. is 06 - 18 99 35 65. Martin

Schrijver Lemmy
Gast 
#4 | Geplaatst: 3 juni 2007 20:51 
Als ik over Eelde rij, is dit volgens de routeplanner zo'n 50 km langer dan via Emmen. Dus niet zo veel (wat mij betreft tenminste). Maar in de buurt van Emmen elkaar treffen kan natuurlijk ook.

Jij gaat via de N374 richting Emmen neem ik aan? Als je dan bijv. doorrijdt tot de A37 (Hoogeveen-Emmen) en dan naar de eerstvolgende pomp op de A37 rijdt, kunnen we daar ook afspreken. Ik bel je in de loop van deze week wel even, kunnen we alles even op elkaar afstemmen (vertrektijd e.d.).

Zo te zien op het forum kunnen we vanaf 13.00 u. op het terrein en is er een "Ausfahrt" om 11.30 u. Is dat misschien de collectieve rit die jij bedoelt?

Gr
Lemmy

Schrijver tinusaanhetij
Gast 
#5 | Geplaatst: 7 juni 2007 12:27 
Hoi Lemmy,
Even voorbij het kruispunt A37-N374 (dus richting oost, Meppen) is een P zonder tankstation. Vanaf daar zal het ongeveer nog 1,5 uur naar Vechta zijn. Als we zorgen dat we ongeveer 9.15 zijn, kunnen we in Vechta nog onze spullen netjes wegzetten en mee met de Ausfahrt. OK? Laat je me ook nog even je mobiele nr. weten? groet,
Martin

Schrijver Lemmy
Gast 
#6 | Geplaatst: 7 juni 2007 20:59 
Okay, dan stop ik bij de eerstvolgende P na de kruising A37-N374.

Volgens de routeplanner is het ong een uur rijden naar Emmen, dus ik ga rond 8 uur weg. Dan moet ik daar netjes op tijd zijn (mooi nog ff tijd voor een peuk daar ;) ).

Zie je zaterdagochtend dan. Mijn telnr is 06-44992283.

Gr
Lemmy

Schrijver tinusaanhetij
Gast 
#7 | Geplaatst: 8 juni 2007 23:04 
Tot morgen!
Martin

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Noordelijke Vechtagangers

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven