Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Veni, Vidi, Vechta !

 
Schrijver Hansv

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 31 mei 2007 21:24 
Goed. Dan maak ik het bij deze officieel. Ik sluit mij aan bij de delegatie van de Dutch Honda CX-V club die naar Vechta gaat. Een heugelijk moment, voorwaar !

En hoe doe ik dat ? Ach... op de motor, denk ik, op de CX. Met een (klassieke) 3 persoons(hut)tent. Waarom een grote ? Omdat ik geen kleine heb.

Het zal voor mij de eerste keer sinds meer dan 25 jaar worden dat ik in een tent slaap, dat ik kampeer zelfs. Spanning en opwinding aan mijn kant zijn dan ook aan de orde van de dag.

Rest nog de route. Hoewel ik alle vertrouwen in mijn kaartlees kunsten heb, en er alleen ook wel zal komen, denk ik toch dat het beter is om me aan te sluiten bij een groepje mede cx-ers.

Mijn vertrekpunt is Ede.
Mijn favoriete route is de rustige route.
Vertrektijd ? Ergens in de ochtend. Maar zeker vroeger als 12:00 uur.

Bij wie kan ik aansluiten of wie sluit zich bij mij aan ?

Harmony,
Hans.
( die door het besluit best wat zenuwachtig wordt )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Engeltje

Moderator 
#2 | Geplaatst: 31 mei 2007 21:34 
Hans, als je geduld hebt en je kunt wachten tot een uur of twee, dan kan je bij ons aansluiten en met ons mee rijden.

De jongste is dan al in Ede bij Michael, en wij kunnen pas om 12.15 uit Linschoten naar Ede vertrekken.

Ik kom met de span en Coen op zijn eigen vertrouwde Ouwe Rooie.

We willen zo rond een uur of 2 afgetankt bij De Haan vertrekken. Dat wil dus zeggen dat we er voor 2en daar zijn.

vorig jaar zijn er ook een paar mee gereden en lijkt wel leuk om het groepje te vergroten.
Ik heb op de site verscheidene vertrekpunten gezien, maar nog geen een die bij ons aansluit, misschien is er iemand die dat wel ziet.

Ik lees het wel.

Groetjes
Lieke (Coen en de kids)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 31 mei 2007 21:47 
Nog even aannvulling:

Die spanning en opwinding zijn terecht. Ik herinner nog mijn eerste Vechta. Ik was nog nooit bij iets dergelijks geweest. En daarna... dit is mijn zesde keer alweer.

Geniet ervan! Vooral de eerste keer is, net als met alles, het leukst. Maar ook daarna blijft het geweldig. Tip: neem oordoppen mee voor in de tent. Er wordt luidruchtig gesnurkt.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver startweer
Gast 
#4 | Geplaatst: 31 mei 2007 22:03 
Mijn eerste sjk vond ik heeeel spannend. (Ik had me voorgenomen, dat als het me niet aanstond, ik accuut naar huis zou gaan en de tent wel een andere keer op zou halen....) En Vechta durf ik alleen aan in gezelschap van mijn nederlandse CX vrienden (zoals ik ook alleen Schotland en Kent in hun gezelschap aandurfde). Tot nu toe heb ik geen spijt van mijn CX uitstapjes, dus ik zie komende Vechta met vertrouwen tegemoet.

Ik zie je daar!

Gea

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 31 mei 2007 23:33 
Apeldoorn ligt ook op de route.......,als je het aandurft......., maar ik heb er alle vertrouwen in !

Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver Floris
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 1 juni 2007 12:47 
Bij Henk kan er altijd een onderdeeltje afvallen c.q. omvallen, vandaar het advies om hem achteraan de groep te laten rijden ;-)
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 1 juni 2007 19:10 
Als ik ga, dan ga ik op zaterdag heen en weer. Helaas moet ik dat op het laatste moment bepalen omdat ik mischien door werk gehinderd word. Wie weet zien we elkaar wel weer.
groetjes marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 1 juni 2007 20:21 
Stom toeval, kreeg een mailtje dat ik dan weer een bestuurs vergadering heb. Waarom waarom waarom heb ik dat toch altijd. Ga er werk van maken dat ik mijn tijd anders in ga delen.
Helaas, ga maar zonder mij.
Groetjes marco.

Maken julie nog wel even leuke foto's kan ik even mee genieten.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver kuipwillem

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 3 juni 2007 20:53 
waar ligt De Haan ,naa uitrit ? op de A ?
groetten Wim

Schrijver de dijk
Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 3 juni 2007 21:35 
Beste Vechtegangers,
Wie gaat er vrijdagochtend vanuit Noord-Holland naar Vechta? Misschien kunnen we samen rijden. Ik kom vanuit de Zaanstreek. kan over het noorden via Nieuwer Schans maar ook over Hengelo. Ik hoor het graag
Groet De dijk

Schrijver Engeltje

Moderator 
#11 | Geplaatst: 3 juni 2007 22:19 
Nav de vraag van Willem: De Haan Tankstation, waar Michael manager is. En dus: gratis koffie! zie ander draadje:

' Wij rijden rond 12:15 (kids ophalen uit school) uur uit Linschoten weg naar Ede, daar zullen wij rond 13:00 uur zijn. Voordat wij daar weggaan bij het pompstation van Michael (om af te tanken) zal het 14:00 uur zijn. We pakken dan wel de snelwegen: A50, A1, A30, en A1/E37. Hoe eerder we een kampeerplek kunnen zoeken hoe beter. Het is drukker geworden de laatste jaren.

Nog even de beschrijving naar het pompstation:
Route naar De Haan. Vanaf de A12 vanuit utrecht neem je de afrit Ede-Noord, je gaat dan de A30 richting Apeldoorn. Al heel snel krijg je opnieuw een afslag Ede-Noord. Die neem je. Beneden bij de verkeerslichten links-af. Rechtdoor richting Arnhem over de N224. Paar honderd meter na het spoor zie je het tankstation De Haan (blauw met rode huisstijl) aan je linkerhand. Rij even door en dan zie je een keerpunt om te draaien (goed kijken, valt niet op) of even door naar de verkeerslichten om te keren. Zie ook. Haan station Ede, Rijksweg 4 (N224 Arnhem - Ede) Kaartje via de site van de ANWB. '

De Haan

Groetjes,
Lieke
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver edward
Gast 
#12 | Geplaatst: 5 juni 2007 09:43 
Beste Dijk (ben jij nou Henk III), neem contact op met Floris (Floris@hondacx500.com), die rijdt vrijdagochtend vroeg weg uit A'veen. Rendez-vous om 10.00 uur in Apeldoorn bij Roelof.

Schrijver de dijk
Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 5 juni 2007 11:16 
Beste Edward,
Bedankt voor je advies en ik ben inderdaad een van de Henken. Ik zie je in Vechta, weten we iets van ons Noors stel?
Groet
Henk

Schrijver edward
Gast 
#14 | Geplaatst: 5 juni 2007 11:21 
Hé Henk, ik heb gisteren een mailtje gekregen van Per en Edle. Natuurlijk komen ze weer naar Vechta en ik heb beloofd dat we een plekje voor ze vrijhouden!

Kom je op je rat? Je kan met ons meerijden, hoor. Bel me anders even 06-28655863

Edward

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Veni, Vidi, Vechta !

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 1 [ MAST ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven