Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Weer Vechta

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver Floris
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 1 juni 2007 22:45 
Weer of alweer Vechta? Ik ga 'ns op de stoel van Erwin Krol zitten en het weer voor 8-9-10 juni voorspellen. Op vrijdag 8 juni wordt het overdag minimaal 27 graden, het is halfbewolkt en een spat regen is niet uitgesloten. Vrijdagnacht neemt de bewolking toe en is de minimum temperatuur 14 graden. Op zaterdag 9 juni ligt er een hogedrukgebied pal boven Nederland, waardoor de kans op regen nihil is en de temperaturen ver boven de 25 graden oplopen. De nacht van zaterdag op zondag zal nogal warm zijn. Op zondag 10 juni neemt de bewolking sterk toe en kan er plaatselijk een bui vallen.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 1 juni 2007 23:53 
Floris,

Klinkt goed. Waar kom die wijsheid vandaan ? Kun je ook alvast het weer voor 20-07-2007 voorspellen ?
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 2 juni 2007 01:24 
Van het KNMI:

Verwachting 6 tot 9 dagen vooruit
donderdag 07 juni tot en met zondag 10 juni 2007
Aanhoudend warm met maxima rond 25 graden maar elke dag kans op een (onweers)bui.

vrijdag 01 juni 2007 22.42 uur Uitleg


Mwah, niet slecht! Kijken wat er van uit komt. (Dhr. Krol placht wel eens te zeggen dat "het weer zich niet aan de verwachting heeft gehouden". Wat een mooie wetenschap is meteorologie toch: je maakt fouten aan de lopende band, en komt er nog mee weg ook!
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver beinhart

Bestuur 
#4 | Geplaatst: 2 juni 2007 07:30 
hallo floris,

we hopen dat je gelijk heb, zou piet plusma ook droog weer voorspellen?

oet moen!

groetjes werner (die smorgens gewoon naar buiten kijkt voor het weer)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Floris
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 2 juni 2007 07:56 
zou piet plusma ook droog weer voorspellen?

Hohoho ik voorspel beslist geen droog weer in Duitsland. Op zaterdag zal het weer in Nederland prima zijn, maar in midden Duitsland lijkt dat nogal anders te gaan worden. Het wordt in ieder geval wel erg warm.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver sieds

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 2 juni 2007 10:48 | Aangepast door: sieds 
Hier kun je 9 dagen de temperatuur- en weerfronten voorspelling voorruit bekijken en het ziet er erg goed uit voot Vechta. Rustig en warm weer.

http://www.wetterzentrale.de/pics/avnpanel1.html

Ook de neerslagverwachting kun je 9 dagen vooruit bekijken alleen is dit erg onbetrouwbaar en kun je beter op de dag zelf op buienradar.nl zien.

http://www.weeronline.nl/map/vor/euro/n.htm

Windguru heeft ook een langere voorspelling en geeft voor Vechta volgende week goed weer aan, 27 tot 29 graden graden en geen wind.

http://www.windguru.cz/int/index.php?sc=29090

Zo te zien Floris komen je voorspellingen goed uit.
Oant nije wike in Vechta.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Lemmy
Gast 
#7 | Geplaatst: 3 juni 2007 20:47 
Sieds, ga jij vrijdag of zaterdag naar Vechta? Ik ga zaterdag, dus als jij ook op zaterdag vertrekt, kunnen we evt. samen rijden (ga via Emmen en tref Martin daar ergens).


Gr
Lemmy

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 3 juni 2007 23:07 
Opgelost! :

zaterdag 09 juni tot en met dinsdag 12 juni 2007
"In verband met technische problemen geen lange termijn verwachting"

zondag 03 juni 2007 05.10 uur


lol!
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver sieds

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 4 juni 2007 09:39 
Lemmy,
Ik ga vrijdagmorgen al.
Zie mijn bericht bij Vechta info.

Groeten Sieds
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver edward
Gast 
#10 | Geplaatst: 4 juni 2007 12:21 
Beste Erwin,

Ik begrijp dat jij met Floris van stoel hebt gewisseld.

In dat geval voorspelt Floris het weer en ga jij mee naar Vechta. Ga je op de Dromedaris? Check je wel je zuigerveren voor je gaat, woestijndieren kunnen kennelijk toch niet zo goed tegen de hitte. Richtingsgevoel en een wegenkaart kun je thuislaten, dat doet Floris ook. En is je tentje groot genoeg??

Groet,
Edward (die nog niet weet op wiens stoel hij dit weekend gaat zitten)

Schrijver Floris
Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 6 juni 2007 06:21 
Nou Erwin mag z'n stoel terughebben want het weer voorspellen op langere termijn is errug lastig. De laatste voorspellingen geven aan dat het vrijdag en zaterdag in Duitsland flink gaat regenen :-(

http://www.weathernews.nl/wereldweer/weer.asp?cid=12&stad=651&land=DL& Duitsland
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 6 juni 2007 07:53 
Het kon inderdaad best eens een vochtig weekendje worden :

wetteronline vechta

Harmony,
Hans.
( die toch maar fanatiek op zoek gaat naar regenkleding )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver edward
Gast 
#13 | Geplaatst: 6 juni 2007 09:51 
Ik heb neerslagtabelletjes gezien (tweede link van Sieds) met vanaf vrijdag 1400 uur erg veel blauw en donkerblauw tussen Apeldoorn en Vechta. Ook zaterdag belooft volgens deze link erg nat te worden. Als de voorspelling zo blijft laat ik Vechta 2007 aan mij voorbij gaan ;-(
Morgen hak ik de knoop door.

Groet,
Edward

Schrijver MAST

Moderator 
#14 | Geplaatst: 6 juni 2007 15:42 
In het pinksterweekend was ik in de Ardennen, de voorspellingen waren slecht. Veel regen, onweer enzo. De praktijk was, dat het vrijdag 's nachts heeft geregend en ge-onweerd, zaterdag droog was,'s nachts een buitje, zondag droog was en alleen op de terugweg naar huis en klein beetje regen viel. Als ik was thuis gebleven omdat het misschien zou gaan regenen, had ik een leuk weekend en hele leuke ritjes gemist.
Marcel. (een mens lijdt het meest aan het lijden dat hij vreest)
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Lemmy
Gast 
#15 | Geplaatst: 6 juni 2007 21:19 
Gezien de temperatuursverwachting zal het dan wel warm water regenen...;)

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Weer Vechta

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven