Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Weer Vechta

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver edward
Gast 
#16 | Geplaatst: 7 juni 2007 11:09 
Ik heb even een Duits weerkaartje bekeken en het ziet er beter uit dan gisteren. Het lijkt de goede kant op te gaan, maar droog wordt het zeker niet.

Vrijdagochtend begint droog, maar er trekt al vroeg een flinke storing (pittige buien/hagel) vanuit het zuidwesten ons land binnen. Deze storing zit ons/jullie op de hielen, arriveert rond de middag in het oosten, maar lijkt nog voor de Duitse grens op te lossen. In Vechta en omstreken valt vrijdag de hele dag nagenoeg geen neerslag. Ergo, als we/jullie niet te lang in Apeldoorn blijven hangen zouden we/jullie wel eens droog over kunnen komen.

Zaterdag hangt er tot na de middag een licht neerslaggebied boven Vechta. We/jullie worden waarschijnlijk in de regen wakker en moeten even geduld hebben voor het (vanuit het westen) droog wordt. Voor mij maakt dat niet uit, als ik ga, rij ik op zaterdag weer terug. Ik breek dus hoogstwaarschijnlijk nat op. In Nederland blijft het zaterdag de gehele dag nagenoeg droog.

Wordt al met al best spannend, maar de vooruitzichten keren langzaam maar zeker ten gunste.

Wij/Jullie? Tja ik weet nog steeds niet of mijn werk morgen zonder mij kan...

Edward (die niet lijdt en regen niet vreest, maar nat worden wel erg onplezierig vindt)

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#17 | Geplaatst: 7 juni 2007 14:58 
De vooruitzichten worden met het uur beter. Nu al is het vrijdag middag max 31°, en zaterdag droog en max. 29°. Alleen zondag heeft nog wat regenkans. Amper een uur geleden was er nog sprake van buien op vrijdag, en hevige buien op zaterdag en zondag.
Ik blijf het hier in de gaten houden, maar het lijkt erop dat de regenkleding in de verpakking kan blijven.


Harmony,
Hans.
( die ongebruikte regenkleding niet erg vind )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver startweer
Gast 
#18 | Geplaatst: 7 juni 2007 18:46 
Wat een handige site! zelfs ik, met mijn zeeeeer beperkte kennis van het duits, snap dit.

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Weer Vechta

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven