Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Foto's Vechta 2007

 
Schrijver Engeltje

Moderator 
#1 | Geplaatst: 11 juni 2007 18:27 | Aangepast door: Engeltje 
Hoi beste fotografen,

Kunnen jullie linken van jullie foto-sites niet hier eventjes plaatsen? Zodat we ze allemaal bij elkaar hebben.

Het beste is natuurlijk dat ze naar Frans gestuurd worden, zodat ze onder het kopje 'On the Road' -> 'Weer thuis' geplaatst kunnen worden.

Je merkt dat velen onderons al een eigen site hebben en zo ook trots op hun dagen kunnen zijn, maar nu kun je in het bos de bomen niet meer vinden, dus op de site de foto's

Zijn jullie zo bereidwillig? Ben je niet in staat de foto's naar Frans op te sturen, zet ze dan alsjeblieft hier op deze link bij elkaar.

Lieke
(die weet dat er mensen zijn, die nieuwsgierig naar hoe het gegaan is bij Vechta, maar nog niet weten waar ze het allemaal op deze site kunnen vinden.)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver antoon

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 11 juni 2007 18:40 | Aangepast door: antoon 
HIER dan nog een keer de foto`s van Antoon

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 11 juni 2007 19:00 
HIER dan nog eens de link naar de foto's van Hans

Harmony,
Hans.
( die best zo bereidwillig is )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver MAST

Moderator 
#4 | Geplaatst: 12 juni 2007 11:15 | Aangepast door: MAST 
Hier nog een keer de link naar mijn foto's. Ik zal ze ook naar Frans sturen.
Marcel.
Stephanie en Roy
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver beinhart

Bestuur 
#5 | Geplaatst: 12 juni 2007 15:49 
ik heb ze doorgestuurd naar frans, maar zal ze er hier ook even voor de zekerheid bijzetten; http://www.pixum.nl/viewalbum/?id=2538868
veel kijkplezier!

groetjes hoogerheide
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Boeroe
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 12 juni 2007 20:25 | Aangepast door: Boeroe 
http://www.mijnalbum.nl/Album=UCQPW4WX
Als het goed is kan je hier ook alvast kijken

Schrijver Boeroe
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 12 juni 2007 20:28 | Aangepast door: Boeroe 
Veel plezier met kijken,

Eric

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Foto's Vechta 2007

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven