Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

'On the Road" -> "Weer Thuis"... en zie daar...

 
Schrijver Engeltje

Moderator 
#1 | Geplaatst: 13 juni 2007 12:19 | Aangepast door: Engeltje 
Het verslag en de foto's staan op de site.

Wauw, blijft leuk om de foto's te zien.:
De kinderen die naar hun zin hebben. De motoren (en vooral Angel niet te vergeten, die hier en daar te zien is, wat een trots!).
De ochtend-ontbijten, en ja ons ontbijt op bed, verzorgd door de drie Harskampjes omdat het eigenlijk voor Coen ook vaderdag moet zijn.
De regen en onweer en niemand die er eigenlijk aan stoort.
De verzorgde rit, de worst, het bier, ijs,relaxde en lachende cx-liefhebbers............en ga zo maar door.

Het verslag van Hans, fijn om het te lezen.

Mensen, kijk zelf maar.

Lieke
(Was het nog maar (Vechta)weekend)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 13 juni 2007 15:47 
Mooi verhaal van HansV, Theo en snelle actie van Frans!
@Theo, kan je mij laten weten hoe dat spul heet waarmee het afgebroken metalen "oortje" van de 650 tank er weer aan gelijmd kan worden? Daar hadden we het zaterdag over, maar ik ben vergeten hoe het heet.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Frans
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 13 juni 2007 16:57 
Ik heb wel eens gehoord dat je - hoe vaker je gaat - je ook op elkaar gaat lijken.


Schrijver Engeltje

Moderator 
#4 | Geplaatst: 13 juni 2007 17:05 
Nou echt niet......................

Als dat zo zou zijn, cancel ik gelijk mijn huwelijk ;-)

Lieke
(die dacht eindelijk een eigen individu gevonden te hebben, er wordt al te vaak gezegd dat hij op mijn broer lijkt)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 'On the Road" -> "Weer Thuis"... en zie daar...

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven