Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

SJK vrijwilligers gezocht

 
Schrijver Floris
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 16 juni 2007 19:07 
De vaste bezoekers hebben het al in hun agenda genoteerd: het CX-Clubweekend in St Jansklooster. Traditiegetrouw strijken we in het 3 weekend van augustus neer vlakbij het dorp waar ooit onze nationale schaatsheld Evert van Benthem woonde.

Ook vaste traditie is mijn oproep om je te melden als vrijwilliger. Als bestuur kunnen we voorafgaand aan het weekend veel zaken organiseren en bedenken, maar voor de uitvoering hebben we jullie echt nodig. Meld je dus als vrijwilliger en draag je steentje bij aan wat nu al een legendarisch weekend genoemd mag worden. Het is immers de 5e keer dat we bij elkaar komen en we gaan er een spetterend jubileumfeest van maken!

Dus: geef je op als vrijwilliger en stuur een mail met je naam + achternaam + telefoonnummer naar floris@hondacx500.com. Laat mij weten weten of je van plan bent om vrijdagmiddag of zaterdagochtend te arriveren, dan kan ik daarmee rekening houden.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver beinhart

Bestuur 
#2 | Geplaatst: 16 juni 2007 19:50 
hallo floris,

wij komen helpen, mail is onderweg...

groetjes hoogerheide
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver antoon

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 16 juni 2007 20:09 
Ik kom ook op vrijdag ,dus op mijn hulp kun je rekenen.

Groetjes Antoon.

Schrijver startweer
Gast 
#4 | Geplaatst: 16 juni 2007 20:57 
Het duurde deze keer langer dan andere jaren (leek het) voor dé oproep kwam. Ik ging me bijna een beetje zorgen maken....
Ook dit jaar wil ik graag weer komen helpen!

Gea

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 16 juni 2007 21:04 
Ik kom op vrijdag, dus als ik dan een handje kan helpen.......

Harmony,
Hans.
( die wel eens een hand uitsteekt, als de knipperlichten het niet doen )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 16 juni 2007 21:26 
Deze pensionade kan ook niet achterblijven, vrijdagmorgen reis ik af.
Als het meezit kom ik op de Custom haha.
Gaartman gaat een mooi blok voor mij "regelen" ???!!!
Floris, mijn blok zit muurvast, nog geen mm te bewegen, maar Jan G. gaat hem nog verder openhalen, want hij wil de oorzaak weten!

Groeten van Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 16 juni 2007 21:48 
Ook wij willen graag helpen (Anja, Roelof en Lex). We gaan proberen er vrijdag rond het middaguur te zijn.
Groeten!
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver jost

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 16 juni 2007 22:15 
Uiteraard zijn wij dit jaar ook weer van de partij.
groeten Margrit en Joost
Not all those who wander are lost.......................

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 16 juni 2007 22:22 | Aangepast door: dikkezeug 
Nou, als het effe allemaal meezit dan zal ik maar weer aan de traditie mee doen om het vuur te stoken vrijdag avond! Weliswaar onder voorbehoud want ik weet nog niet precies wat er allemaal gaat gebeuren in Augustus en hoe we gaan komen!

Fijn om te zien dat er nu al zo'n aantal enthisuaste vrijwillgers naar voren komen om mee te helpen. Dit maakt het voor de organisatie veel makkelijker om dit evenement te organiseren. Mensen, bedankt, ik ben trots op deze club!

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 17 juni 2007 03:13 
mailtje is verstuurd en het volgende slachtoffer heeft zich gemeld,
oeps nee ik bedoel dus enthousiaste vrijwilliger

cosmar (die al 3 theedoeken in gaat pakken)
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver puk
Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 17 juni 2007 18:04 
zoals vorige jaren kunnen jullie ook rekenen op ons hoor,
greets blondie en puk
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Schrijver edward
Gast 
#12 | Geplaatst: 18 juni 2007 08:57 
Floris, deel mij maar niet vantevoren in, ik draag ter plekke wel een steentje bij (as always)

Edward (die denkt dat Floris dit weer onhandig gaat vinden)

Schrijver startweer
Gast 
#13 | Geplaatst: 18 juni 2007 09:10 
Edward, das fijn dat alle vrijwilligers dit nu weten! Neem je heeeeeel veel theedoeken mee? :-))

Gea (officieel geregistreerde en erkende vrijwilliger, die uitgebreid misbruik van Edward's openhartigheid gaat maken)

Schrijver MAST

Moderator 
#14 | Geplaatst: 23 juni 2007 15:01 
Helaas gaat SJK dit jaar niet lukken voor mij. Door omstandigheden kunnen we pas laat op vakantie. Anders had ik me graag aangemeld als vrijwilliger.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 SJK vrijwilligers gezocht

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven