Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Training verbeterde rijtechniek in het verkeer

 
Schrijver kaperj
Gast 
#1 | Geplaatst: 23 juni 2007 12:12 | Aangepast door: kaperj 
http://www.freebike.nl/training/training.htm Verzorgt trainingen voor een scherpe prijs. Ik wil deze training gaan doen. Het lijkt me leuk om dit samen te doen als CX rijders. Wie doet er mee?

Groet,

Jaap

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 23 juni 2007 13:09 
Jaap pas op he, ik heb ook zo'n training gedaan. Het koste me een knipperlicht. Motorfiets sloeg af en we vielen om. Ik en de XS650 yamaha.
Ja ja ik snap het al, het is geen honda. Maar het is wel leuk. Het is zo ie zo wel eens goed om onder begeleiding van een ander iets meer met de fiets te doen. Het kan je inzichten geven waar je zelf al jaren mee knoeit.
Dus gewoon proberen zou ik zeggen.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 23 juni 2007 15:48 
Lijkt me ook leuk en vooral 'veilig' om te doen.
Ik moet wel even met het hoofd financiele zaken in discussie, denk ik, om de verhouding investering-veiligheid onder de aandacht te brengen.
Maar misschien ook iets om eens in club-verband te doen ?
Coen ? Korting bedingen ??

Harmony,
Hans.
( net terug van een kort, maar toch een o zo prettig ritje )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver jost

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 23 juni 2007 18:57 
Een paar jaar geleden hebben een aantal mensen (waaronder ik) van de cx-club een VRO cursus bij de KNMV gedaan. Heb er nog dagelijks profijt van.
De motor en ik hadden toen al een relatie van 25 jaar. Wist echter niet dat die zo diep kon gaan!!!
Zeer zeker aan te bevelen.
gr. Joost
Not all those who wander are lost.......................

Schrijver kaperj
Gast 
#5 | Geplaatst: 25 juni 2007 16:34 
Een dag in clubverband kan zeker. De prijs is echter scherp dus korting zit er niet in.
de locatie is Oploo aan de maas. Er heen is ook al een mooie rit. Trouwens ze organisren ook vakanties met training vooraf. Zie de website.

groet,

jaap

Schrijver Floris
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 27 juni 2007 16:24 
Die trainingsdag die Joost bedoelt, daar waren Coen en ik ook bij. Ik heb er een verslagje over geschreven.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Training verbeterde rijtechniek in het verkeer

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven