Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Wieringerwerf op Wielen

 
Schrijver Floris
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 23 juni 2007 18:52 
Zondag 1 juli: Wieringerwerf op Wielen.

Ouwe Jan (inwoner van Wieringerwerf) hoopt dat er veel CX-en naar de kop van Noord Holland zullen komen! De ride-out is beslist de moeite waard. Waarschijnlijk kom ik zelf ook.

www.wieringerwerfopwielen.nl
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver gompie

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 23 juni 2007 21:44 | Aangepast door: gompie 
CXen horen zonder meer aanwezig te zijn op een evenement als dit.
Nou vooruit... De GL van Jan is ook toegelaten.
Waar en hoe laat verzamelen we? Bij Ouwe Jan thuis?

Groeten, Dirk (die er zin an heeft)
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 24 juni 2007 10:29 
Vanaf Tien uur is er koffie en om half Elf vertrek naar de start plaats
Kom allen hoe meer hoe leuker
Adres is ;Saturnusstraat 42 .Wieringerwerf
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver ijmark
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 24 juni 2007 15:21 
Als het niet te veel plenst dan ga ik voor de 3e keer weer naar Wieringerwerf.

Sjaak

Schrijver MAST

Moderator 
#5 | Geplaatst: 1 juli 2007 22:36 | Aangepast door: MAST 
Vandaag in Wieringerwerf geweest. Ondanks de dreiging van regen toch gegaan en het was de moeite waard. Ontvangen door Ouwe_Jan en zijn "ijzeren maagd". Op de hoogte gebracht van O_J 's belevenissen met zijn CX650.
De kleinzoon van O_J kwam terug uit Assen en ging met ons mee, net als Sjaak (IJmark). We wilden net naar de toerrit opstelling gaan, toen het water met bakken uit de lucht kwam. Vlak voor tijd werd het droog en wij opweg naar de start. De rit ging over de A7 naar de afsluitdijk (bestaat dit jaar 75 jaar) en halverwege draaiden we weer om. Toen ging het licht even uit en de kraan in de hemel open. Gelukkig duurde de bui niet al te lang. Terug over binnenweggetjes naar Wieringerwerf. Aldaar was er gelegenheid voor een hapje en een drankje, en "brommers kieken" . Oa een bijzondere zelfbouw motor met zijspan gezien, waar het motorblok van een Alfa Romeo inlag.
Ik vond het leuk om mee te maken en hoop dat er volgende keer meer Cx'en meerijden.
Marcel.
(ps; O-J ik heb een idee wat je met dat rode ledje in je dashboard zou kunnen doen)
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver beussie
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 2 juli 2007 00:23 
Mast daar heb ik OJ ook een suggestie over gegeven maar daar wil die landlord niet aan (denk een beetje verlegen ) oa verklikkerlicht van de achterrem maar dat vindt ie een beetje te veel werk om die 2 draadjes aan te leggen dus het zal wel.
Beussie

Schrijver MAST

Moderator 
#7 | Geplaatst: 2 juli 2007 08:51 
Beussie, dat was ook mijn idee!
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Wieringerwerf op Wielen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven