Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

1e CX-STAMTAFEL BRABANT bijeenkomst 5 juli

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver Jan
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 24 juni 2007 22:38 | Aangepast door: Jan 
Een initiatief dat hopelijk succes heeft en navolging krijgt op andere plaatsen in Nederland.

De eerste CX-stamtafel bijeenkomst West-Brabant is op donderdag 5 juli a.s. van 20.00 - 22.30 uur. Het is de bedoeling dat deze bijeenkomst elke eerste donderdag van de maand plaatsvindt.

Locatie: Texasbar Rietdijk 6 4823 ZK Breda

De Texasbar, rots in de branding. De eigenaar ziet al jarenlang de nieuwbouw vanachter zijn tap oprukken. Aan soep of pannenkoeken doet hij niet. Waarom zou hij? Door de jaren heen schonk hij een borreltje aan de boeren hier. Wat zal je daar nu ineens aan gaan veranderen? Een gezellig boerencafe in een mooie omgeving, een perfecte locatie voor CX-rijders.

Tot ziens,
Jan

Schrijver edward
Gast 
#2 | Geplaatst: 25 juni 2007 08:43 
Hahaha de Texasbar, die ken ik nog uit mijn vroege jaren (getogen in Prinsenbeek). Is het daar nog steeds iedere vrijdagavond knokken??

Helaas ben ik 5 juli met vakantie, maar ik haak zeker een keer aan.

Ik ga nog even met Coen overleggen, Stammtisch Linschoten zit al even tussen de oren, misschien gaan we dat wel handen en voeten geven.

Houdoe,
Edward

Schrijver Engeltje

Moderator 
#3 | Geplaatst: 25 juni 2007 10:07 
Edward,

Vanmorgen las ik dit bericht aan Coen voor en ook omdat wij natuurlijk niet kunnen 's avonds, althans ik niet vanwege de kids.

Toen had Coen het er ook al over om zoiets in Linschoten te doen.

Dus neem maar contact met hem op.

Lieke
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver beinhart

Bestuur 
#4 | Geplaatst: 25 juni 2007 12:53 
hou maar vast 2 plaatsen vrij aan de bar,wij komen naar texas...
eigenlijk 3 plaatsen, want onze clubmascotte komt natuurlijk ook mee!

groetjes werner grietje en roy (die nog nooit op de motor naar texas zijn gereden)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver jost

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 25 juni 2007 14:02 
Ben ook van de partij.
Zal wel een raar gezicht zijn. Een cowboyhoed boven en klompen onder.
gr. Joost
Not all those who wander are lost.......................

Schrijver udent

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 25 juni 2007 20:38 
ik zal er ook bij zijn. Donderdag , moet wel bijtijds weer naar huis, volgende dag werken, oeps, het is maar tot 22,30 uur.

Groeten Theo.
theo cx ds

Schrijver Jan
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 26 juni 2007 20:55 | Aangepast door: Jan 
Mooi, jullie reacties, volgende week gaan we van start. Ik heb de Texasbar ingelicht, we zijn daar van harte welkom. De Texasbar heet overigens sinds twee jaar TexasHoeve, waarvan akte.
De keer erop valt de eerste donderdag van de maand op 2 augustus. In die week vindt de ballonfiesta plaats, een van de grote Bredase evenementen, vlakbij de TexasHoeve. Het is er dan erg druk, maar ook dat heeft zijn charmes. Noteer maar vast, ook dan gaat het gewoon door.
En Theo, 22.30 uur mag ook later. We zien wel.

Tot volgende week,
Jan

Schrijver gberg2
Gast 
#8 | Geplaatst: 27 juni 2007 12:47 
Hallo,

is deze stam iedere maand in Brabant?

gerard

Schrijver Jan
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 27 juni 2007 20:32 
Daar gaan we voor, Gerard, elke eerste donderdag van de maand.

Jan

Schrijver Boeroe
Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 28 juni 2007 00:40 
Ben ook van de partij

Eric

Schrijver gberg2
Gast 
#11 | Geplaatst: 28 juni 2007 15:55 
Hallo,

ik bedoel eigenlijks is dit altijd in Brabant? kom zelf uit de wat hogere regionen.

Gerard

Schrijver Engeltje

Moderator 
#12 | Geplaatst: 28 juni 2007 16:29 
Ik denk dat er ook wel wat uit het midden van het land komt... Coen en ik hebben het hier een beetje over gehad en het lijkt ons ook leuk. Tevens is er bij ons op het plein zat parkeerplaats voor motoren.

Dus Stammtisch Linschoten is in de pen.

Lieke
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver bvanmaat
Gast 
#13 | Geplaatst: 29 juni 2007 00:21 
Mijn Cx ligt nog steeds uit elkaar ( lekke koppaking ) en ik verwacht niet dat hij donderdag klaar is
Zou ik ook met de Pan kunnen komen
Het was toch iets van als het maar een V-blok is
En als de berijder maar gezellig is

Schrijver Engeltje

Moderator 
#14 | Geplaatst: 29 juni 2007 09:03 
Ik heb het al een paar keer over gehad, en vanmorgen aan de ontbijttafel met Coen weer, en we willen het toch hier in het midden van het land ook opzetten.

Dus Wie o Wie zou het interessant vinden om een andere dag in de maand aan de Stammtisch Linschoten aan te willen schuiven? Dan kunnen we ook plannen uitwerken.

Wanneer er nog meer mensen een Stammtischen wil openen, kunnen we bijv wel een agenda maken, zodat ieder lid kan zie wanneer en waar hij eens een ontmoeting met andere leden kan hebben onder genot van een heerlijk "kopje koffie".

We hebben al een Koffieklets maar dat is iets meer voor in een weekend en ochtend (moet ook maar weer eens door iemand opgepakt worden.....(ideetje mensen??) en nu iets meer voor de avond, lijkt mij wel een leuk idee.

Lieke
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 29 juni 2007 17:21 
Een 'Stammtisch' hier in de buurt zie ik wel zitten. Maar waar en hoe?
Ede ? Apeldoorn, waar ook wat CX-ers schijnen te zitten, of dan toch meer richting Barneveld, vanwege Ermelo en Nijkerk ?

Wie denkt er mee in de richting van 'Stammtisch Veluwe' ?


Harmony,
Hans.
( roulerende stammtisch ? Nee dat gaat niet !)
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 1e CX-STAMTAFEL BRABANT bijeenkomst 5 juli

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven