Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

1e CX-STAMTAFEL BRABANT bijeenkomst 5 juli

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver Jan
Forum Lid 
#16 | Geplaatst: 29 juni 2007 22:40 | Aangepast door: Jan 
bvanmaat, met de Pan ben je ook welkom, ook met de fiets of met welk ander vervoermiddel dan ook. Hoe meer zielen etc.

Lieke, zoek een leuk cafe en ga gewoon van start. Bijvoorbeeld donderdagavond CX-avond: dus in Linschoten elke tweede donderdag van de maand. Maar elke andere avond kan ook.

Groet,
Jan

Schrijver Ron Spek
Gast 
#17 | Geplaatst: 1 juli 2007 04:50 
Zijn er ook CX-ers in de buurt van Den Haag. Zo'n stamtafel kan hier in de buurt natuurlijk ook.

Schrijver Engeltje

Moderator 
#18 | Geplaatst: 1 juli 2007 11:12 
Jan,

We hebben hier een cafe in de buurt met een gelegenheid om te parkeren. Coen kent die man ook, omdat hij daar de eerste cx-meeting is geweest.
Maar je gaat iets opzetten als je weet dat er ook animo is en welke dag het voor de CX-ers in deze omgeving goed uit komt. Toch? Het is zo stom om daar met zijn 2tjes ofzo te zitten er komt nietmand. Dan is het pilsje thuis goedkoper.

Dus bij deze een oproep voor de CX-ers in de buurt van Linschoten, IJselstein, Nieuwegein, Utrecht, Woerden, Kamerik, Vleuten, De Meern, Gouda etc etc. En Ron Den Haag is ook niet zo ver van Linschoten hoor..;-)

Lieke
(die zeker van gezelligheid houdt)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver gompie

Forum Lid 
#19 | Geplaatst: 3 juli 2007 22:45 | Aangepast door: gompie 
Misschien ooit eens als ik vakantie heb.
Alle voorgestelde hoeven hoeven voor mij niet, veel te ver...
En nou ga ik NIET zeuren als van 'laten we een Stammtisch gaan houden in ...' We zijn een landelijke club en als er daarvan plaatselijk meerdere gegadigden zijn kunnen die inderdaad wel het initiatief hebben om daar in de buurt eens in de zoveel tijd een feestje te bouwen zal ik dit echt niet tegenhouden, maar verwacht niet van mij om te zeggen van "Jottum, daar ga ik iedere maand naar toe..."
En als ik hier in de buurt te weinig gegadigden zijn (of teveel geheelonthouders) pech dan, dan houd ik het wel bij de SJK.
Dirk
Rookworst zonder R is ook worst!

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 1e CX-STAMTAFEL BRABANT bijeenkomst 5 juli

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven