Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Overnachten op 20 juli

 
Schrijver coenox

Voorzitter 
#1 | Geplaatst: 29 juni 2007 21:49 
We hebben een aantal vragen over overnachten gehad van mensen die naar ons trouwfeest willen komen op 20 juli. Ik ben vandaag even bij een camping in de buurt langs geweest. Was ik nog nooit geweest. Heb nooit de behoefte gehad om 3,5 km van huis te kamperen ;-)

Natuurcamping 'De Boerderij' ligt langs de rivier De Lange Linschoten, een zijrivier van de Hollandse IJssel. Het is een rustige camping bij een in bedrijf zijnd boerenbedrijf. Ze hebben ongeveer 15 campeerplekken en er is een douche- en toiletgebouw. Netjes, maar niet overdreven luxe. Toevallig is het de bedoeling dat op 20 juli ook de nieuwe bed&breakfastfaciliteiten klaar. In ieder geval een tweepersoons en een eenpersoonkamer. Mogelijk nog een tweepersoons. Het schijnt zelfs mogelijk te zijn op de hooizolder te overnachten.

Voor reserveren kun je bellen met 0348 421199. Ik heb gesproken met Hennie Cromwijk, zij is op de hoogte. Of e-mail de.boerderij@zonnet.nl

Zie ook http://home.versatel.nl/de.boerderij/
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 30 juni 2007 01:31 
En daar is zefls een Floris V route te wandelen of te fietsen volgens de Recreatie link!!

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Overnachten op 20 juli

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven